Hospital de nens - recomanació pediatre i traumàtoleg
- granota2012
- :: gosset

- Entrades: 459
- Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm
Hospital de nens - recomanació pediatre i traumàtoleg
hola,
doncs que estic buscant pediatre i traumatòleg a l'hospital de nens. Es que no en conec cap dels que em surten al llistat i abans d'escriure he mirat al fòrum si hi havia un tema obert i no l'he trobat.
quins em recomaneu? gracies.
doncs que estic buscant pediatre i traumatòleg a l'hospital de nens. Es que no en conec cap dels que em surten al llistat i abans d'escriure he mirat al fòrum si hi havia un tema obert i no l'he trobat.
quins em recomaneu? gracies.
Re: Hospital de nens - recomanació pediatre i traumàtoleg
De traumatòleg no te'n puc recomanar cap. De pediatre el Dr. José María Pérez però crec que ja no agafa nens nous...no ho sé, pregunta-ho. És molt bo i no s'està per tonteries...
- granota2012

Hola coseta,
Gracies per respondre.
Aquest no em surt al llistat per escollir cap dia, el dia que hi he d.anar em surt el dr. De la zerda i dr.siurana que crec que aquest ultim es cardioleg també.a veure si em podeu ajudar. Ja direu.
Gracies per respondre.
Aquest no em surt al llistat per escollir cap dia, el dia que hi he d.anar em surt el dr. De la zerda i dr.siurana que crec que aquest ultim es cardioleg també.a veure si em podeu ajudar. Ja direu.
- super_patet
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm
m'apunto al post! a mi m'interessa anar mirant ja que en uns dies tindré al baby.
- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
Al nostre peque el porta la Dra. Llagostera. Es amable i es nota que en sap...pero les darreres visites no ens han agradat: 1 hora de retràs, molta gent esperant i xivarri i visites molt ràpides.. Tot plegat una mica estresant. De fet estem considerant canviar de centre.
Esperarem la propera visita per decidir..no sigui que fos un mal dia
Esperarem la propera visita per decidir..no sigui que fos un mal dia
- granota2012

Bon dia karma,
I canviant de pediatre? No seria una solució? El tema de l.espera sembla ser que es normal pel que he llegit al forum oi?
I canviant de pediatre? No seria una solució? El tema de l.espera sembla ser que es normal pel que he llegit al forum oi?
jo et recomano la dra nogues com a pediatre jo n'estic enamoradissima!!!
- granota2012

Hola martina,
Gracies per contestar, ho tindre en compte, he de mirar quins dies visita i si es de matí o tarda, que m.ho pugui combinar amb la feina, vull dir que no m.afecti amb l.horari de treball.
Gracies de nou.
Gracies per contestar, ho tindre en compte, he de mirar quins dies visita i si es de matí o tarda, que m.ho pugui combinar amb la feina, vull dir que no m.afecti amb l.horari de treball.
Gracies de nou.
- picdeladona

granota2012 tinc "fe" que l'endarreriment de l'hora de visita, l'enrenou a la sala etc.. va ser puntual.. i pensant'ho millor potser era jo la que anava estressada..jejj!
La pediatra en sí ens agrada bastant, a més ens la va recomanar un amic nostre que té 2 nenes i en experiències una mica delicades la Dra. Llagostera va ser molt bona professional. Així que nu sé.. donarem més oportunitat a l'Hospital de Nens
La pediatra en sí ens agrada bastant, a més ens la va recomanar un amic nostre que té 2 nenes i en experiències una mica delicades la Dra. Llagostera va ser molt bona professional. Així que nu sé.. donarem més oportunitat a l'Hospital de Nens
- granota2012

Hola karma,
Gracies. A veure si l proxima visita va millor. Suposo k tots els pediatres et fan esperar i no et toca a l.hora que tenies de visita...en fi..es així. I nosatres, parlo per mí també, hauríem d.anar més calmadetes...
Gracies. A veure si l proxima visita va millor. Suposo k tots els pediatres et fan esperar i no et toca a l.hora que tenies de visita...en fi..es així. I nosatres, parlo per mí també, hauríem d.anar més calmadetes...
- picdeladona

Granota ahir vam tenir visita a l'hospital de nens i de conya! Si que vam haver d'esperar força estona però vaig poder preguntar tot el que volia a la Dra. i tot va estar bé. A més n'hi ha una "Escola de pares" on fan xerrades sobre alimentació, el dormir, etc..Jo hi penso anar!
Bé dir-te que va anar OK
Bé dir-te que va anar OK
- granota2012

M.alegro que tot hagi ha anat com esperaves ja que per trobar un/a pediatre que ens agradi rs díficil de vegades. Gracies.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |