mou constantment les cames com si fes força quan ...
- pessigolla
- :: conillet

- Entrades: 391
- Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona
mou constantment les cames com si fes força quan ...
Hola, la meva petita porta des de fa un mes, fent moviments de cames ben estranys, cada vegada que la poses al cotxet! fa com força amb les cames amunt i avall, i i es va tirant cap avall, tot el trajecte aixi! fa molta pena veure la aixi! fent força , es que fins i tot sua!!! del esforç... ara te 8 mesos i etsar a punt de gatejar i nomes fa aixo quan esta al cotxet o de vegades quan la tens en braços o a la moitxilla abans d'adormir-se... abans no ho feia, pero ara si, el pediatre no li dona cap importancia pero ara ja no podem anar tranquiles amb cotxet!! a algu mes li ha passat?
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Re: mou constantment les cames com si fes força quan ...
Hola pessigolla,
La meva petita feia igual, s'encongia i feia força, jo en deia que feia "la boleta" i la veritat és que feia patir veure-la fent-ho. El pediatre tampoc li va donar mai cap importància, però jo patia. La meva ho feia per adormir-se. Va estar molt de temps fent-ho, potser mig any o més, va començar als 6 mesos més o menys i va coincidir que va començar quan la vaig deslletar (casualitat?). Ho va deixar de fer per ella sola, tal com li va venir, li va marxar, i realment no era res. Si el pediatre et diu que estiguis tranquil.la, doncs intenta estar-ho. Ja et dic, en el nostre cas no era més que el seu "mètode" per fer-se venir la son!
Que vagi molt bé!
La meva petita feia igual, s'encongia i feia força, jo en deia que feia "la boleta" i la veritat és que feia patir veure-la fent-ho. El pediatre tampoc li va donar mai cap importància, però jo patia. La meva ho feia per adormir-se. Va estar molt de temps fent-ho, potser mig any o més, va començar als 6 mesos més o menys i va coincidir que va començar quan la vaig deslletar (casualitat?). Ho va deixar de fer per ella sola, tal com li va venir, li va marxar, i realment no era res. Si el pediatre et diu que estiguis tranquil.la, doncs intenta estar-ho. Ja et dic, en el nostre cas no era més que el seu "mètode" per fer-se venir la son!
Que vagi molt bé!
- pessigolla
- :: conillet

- Entrades: 391
- Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: mou constantment les cames com si fes força quan ...
Gràcies , la veritat és que deuen ser una mena de reflexos espontanis que tenen...ves a saber!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |