URTICÀRIA

Plors, malalties i consultes.
Lika
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 9:32 am

URTICÀRIA

EntradaAutor: Lika » dt. abr. 08, 2014 10:44 am

Hola noies,

Tinc una nena de nou mesos que des dels sis ha anat tenint urticària. Els dos primers cops els granets li van coincidir amb un virus d'estomac i una otitis i la pediatra em va dir que segurament la baixada de defenses li havia provocat la urticària. La pobra tots dos cops es va omplir de granets, la cara i tot! Lo bo és que no semblava que aquests granets li provoquessin cap incomoditat, ni coïssor ni res.

Ara fa una setmana que li han tornat a sortir, tot i que ara no ha tingut cap virus. No n'hi surten tants però en va tenint cada dia. La pediatra em va demanar de fer-li analítiques i ahir vam anar al CAP, però li van poder treure molt poca sang i no està clar que li puguin fer totes les proves. Quan li veiem els granets li donem Polaramine, però no em fa gràcia anar-li donant sense saber segur què és el que te.

M'han comentat que això de la urticària passa a molts nens i que molts cops arriba un dia que els deixa de sortir i no se sap per què.

Volia saber si alguna us hi heu trobar i si finalment va ser no res o que us van dir! Merci marones!
cyprus
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 1:51 pm

Re: URTICÀRIA

EntradaAutor: cyprus » dt. abr. 08, 2014 4:19 pm

Hola!T'explico la nostra experiencia per si et pot servir,pero la pediatra es qui us ajudara a saber que li passa ;)

Al meu fill li va passar fa uns mesos i ens vam espantar pensant que era varicela. El vam dur a urgencies i ho van descartar de seguida. Despres de fer-nos unes preguntes van concloure que li havia sortit per un exces de calor! Va coincidir amb uns dies mes calorosos del normal... Tambe li van diagnosticar pell atopica i des que ho sabem ha millorat molt (no abrigar massa,hidratar be la pell,no banyar sino dutxar,etc).

espero que esbrineu aviat quina es la causa. Muaaak
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dt. abr. 08, 2014 10:16 pm

Jo he patit urticaria crònica. Li diuen així perquè surt i marxa quan vol i sense cap motiu aparent.
Amb l'urticaria més que granets, surten unes taquetes vermelles i abombades que piquen bastant, i si radques es fan més grans. En principi aparèixen amb més freqüència a zones amb més pressió o roce (al contorn dels sostenidors, la cintura dels pantalons i/o calces, part interna de les cuixes...)
Per diagnosticar-me, em van biopsiar una de les taques.
I vaig haver de pendre antiestaminic i corticosteròides durant un temps, disminuint la dossi progresivament. De fet ho vaig haver de pendre durant el primer trimestre d'embaraç (després ja no hagues pogut per contraindicacions) però la veritat es que mai més m'ha tornat a sortir (ja fa 2 anys i mig...). Tocaré fusta.
Una cosa que vaig fer per recomanació de la dermatòloga va ser canviar el gel de la dutxa per l'oleogel d'Eucerin. No se si va fer algo o no, però la sensació a la pell era molt agradable per evitar la cuissor, i com ja et dic, les raques han desaparegut.
Lika

EntradaAutor: Lika » dc. abr. 09, 2014 9:43 am

Moltes gràcies noies!

Els granets són com dieu, unes taques vermelles, però no sembla que li piquin! Cyprus, ja tens raó que serà la pedi qui ens dirà el què, però sempre va bé sentir altra gent que hi ha passat com vosaltres!

A ella no li ha diagnosticat pell atòpica, però pot ser que ara que comencen les calors li estigui sortint més.

A veure si algú més s'hi ha trobat! :-()-)
Lika

EntradaAutor: Lika » dt. abr. 22, 2014 8:17 am

Hola Bambi,

Doncs a veure que us diuen! La meua nena és molt petita per fer les proves d'al·lèrgia i sol li van poder mirar en una analítica i res! Ha sortit tot negatiu d'al·lèrgies, així que si li tornen a sortir haurem de veure el què!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::