caquetes ... pregunta
caquetes ... pregunta
Hola mamis!
Veureu, la meva nena de tres mesos feia dos dies que no feia caca, el cas és que fa una estona n'ha fet i moooooooooolta, molt líquida però de color com sempre, amb granets tipus mostassa ( perdoneu ser tant explícita, però si us ho vull fer entendre val més ...) és normal això de que estigui dos dies sense fer-ne i quan en faci en faci molta més del normal i aixi líquida? m'he quedat al.lucinant!!
gràcies noies!
Veureu, la meva nena de tres mesos feia dos dies que no feia caca, el cas és que fa una estona n'ha fet i moooooooooolta, molt líquida però de color com sempre, amb granets tipus mostassa ( perdoneu ser tant explícita, però si us ho vull fer entendre val més ...) és normal això de que estigui dos dies sense fer-ne i quan en faci en faci molta més del normal i aixi líquida? m'he quedat al.lucinant!!
gràcies noies!
Re: caquetes ... pregunta
Tranquilaaa! Jeje i tant que és normal! Lc'important és que si estan uns dies sense fer caca, i fan LME, qual la facin, la facin abundant i tova o líquida. El meu, té 4 mesos i mig i si algun dia no fa caca, llavors l'endemà,... Uauuuu jajaja
garota ha escrit:Tranquilaaa! Jeje i tant que és normal! Lc'important és que si estan uns dies sense fer caca, i fan LME, qual la facin, la facin abundant i tova o líquida. El meu, té 4 mesos i mig i si algun dia no fa caca, llavors l'endemà,... Uauuuu jajaja
Gràcies per contestar Garota!! Em quedo més tranquila!!

a mi la pediatre em va dirk la caca es com una mostassa de dijon amb granets aixi k rrankila!
I taaaaaant q es normal! A nosaltres el pediatra ens va dir q fins 6dies no ens preocupessim si les caques son akestes tipiques q descrius.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |