Socpetitons PREMATURS

Plors, malalties i consultes.
iuia
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: PREMATUR 32 SETMANES!!!

EntradaAutor: iuia » ds. nov. 14, 2009 10:19 pm

És molt fàcil maura. Quan estàs a la pàgina de respondre al post a baix de tot et posa penjar un fitxer adjunt. Aleshores has de posar-te a la carpeta del teu ordinador on tinguis la foto que vols penjar però ha de ser d'un tamany determinat. Si tens una càmera digital amb bastants mpixels hauràs de reduir-la prèviament abans de penjar-la pq sinó et dirà que és massa gran i potsrer és aqui on tens els problemes. Si no te'n surts digue'm a on t'encatlles i t'ho explico més detalladament.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
anita_bcn
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dg. nov. 15, 2009 7:09 pm

Hola!
Vengo del otro post. Soy la mamá de Paula, nacida a las 28 semanas por rotura de bolsa.
La vredad es que es una maravilla tener un rincón en el que desahogarse, sentirse apoyada y comprendida.
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
maura
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:41 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: maura » dl. nov. 16, 2009 1:00 pm

Hola a totes,

Anita, benvinguda al post!!

Irua, crec que jo no puc penjar fitxers adjunts (tampoc puc veure fotos) perquè no he arribat als 100 missatges. Quan faig un "respon" no em surt l'opció de posar fitxers adjunts.

Avui hem tornat a anar a Estimulació Precoç. Fins que jo no torni a treballar, m'han proposat d'anar-hi cada setmana i així em serà un suport important a mi, tot i que amb el nen, fins que no sigui més gran, no podrem fer gaire res. Em va bé perquè pregunto moltes coses, i t'ajuden molt amb tots els dubtes. Avui hem estat parlant de lo difícil que és anar posant rutines als nens, que agafin horaris fixes i un ritme més estable. La veritat és que és de les coses que porto més malament, no tenir horaris per res, no poder planificar-te el dia, és un rotllo. Quan van començar els vostres fills a agafar uns horaris?
Han estat valorant també la motricitat del nen, els moviments que fa i m'han ensenyat uns exercicis per fer-li moure mans i braços. Ha estat molt bé. :-)(-:

Què fan els vostres peques?
Imatge Imatge
Bombolla
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dl. nov. 16, 2009 2:10 pm

Hola guapes!!

Avui ens ha trucat la de Neonats i ha dit que els primers anàlisis han sortit bé, així que no té anèmia ni infecció,a ra falta esperar les proves per saber si té algun tipus d'intolerancia. Suposo que a finals de la setmana que ve ens trucaran per donar-nos els últims resultats.

Anita bevinguda al post!!!
Maura: m'alegro que lo de l'estimulació hi puguis anar cada setmana i que així et serveixi. Lo dels horaris...doncs no sé què dir-te, si et sóc sincera no recordo quan va començar a "agafar" la seva rutina, però sí que recordo que estava una mica angoixada com tu i impacient per tenir un horari més o menys estable! Només et puc dir que tranquil·la, que tot arribarà, el què pots fer tu per ajudar-lo és anar fent les rutines així com puguis, segur que no podran ser a la mateixa hora, però si que pots anar acostumant-lo a uns hàbits.

Lo del canvi de nom del post ho hauria de fer la Medes, és ella la única que pot canviar-lo perquè el va obrir ella. Quan aparegui per aquí ja li demanarem.

Molts petons mamis precioses! EN especial per la NUrma i l'ELidé!!!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
iuia

EntradaAutor: iuia » dl. nov. 16, 2009 2:36 pm

Quina llàstima maura, hauràs d'escriure una mica més pel fòrum però ja no et queda gaire. Molt interessant tot aquest tema d'estimulació precoç. Jo hi he de trucar per anar-hi. Ho faré en breu.
El tema horaris, els meus nens van bastant bé, durant el dia mengen cada 3-4 hores i ala nit l'última toma la fem entre 12 i 1 i llavors se'm desperten entre 6.30-7 del matí. Més o menys cada dia és el mateix, no ens podem queixar massa en aquest sentit.

Benvinguda de nou al post anita. A mi també se'm va trencar una de les bosses a les 20 setmanes però va ser a conseqüència de l'operació de transfusió feto-fetal pq per a fer-la han d'entrar en una de les bosses i com que va ser a les 17 setmanes les bosses encara estaven molt fràgils i ja era molt segur que em passés. A tu se't va trencar per alguna infecció?

Ànims bombolla que segur que tot serà falsa alarma. Els metges són molt alarmistes segons com però realment les mares som les que coneixem els nostres fills i si tu la veus que està bé, endavant. A mi em sembla bastant fort tot això del tema d'hormones de creixement. Crec que en fan un gra massa. No tots els nens han de medir 2 metres no, avui en dia?

Que acabeu de passar un bon dia!
ImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
anita_bcn
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dl. nov. 16, 2009 3:46 pm

Pues no se rompió por nada especial, me hicieron un montónd e pruebas y no sacaron ninguna conclusión "a veces pasa" es lo que me dijeron, además de que el embarazo me lo llevaron fatal, fatal. Estuve ingresada sin moverme durante 21 días y eso fue todo lo que Paula aguantó.
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
iuia

EntradaAutor: iuia » dl. nov. 16, 2009 6:22 pm

Doncs jo de repòs absolut des de la setmana 17 que és quan em van fer l'operació fins a la setmana 29 que és quan van néixer els peques. M'ho van fer tot a la Vall d'Hebron i molt bé. I a tu, a on et van portar l'embaràs que dius que t'ho van fer tan malament?
ImatgeImatge

anita_bcn
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dl. nov. 16, 2009 8:04 pm

Me lo llevaron en la Clínica de la Sagrada Familia, pero supongo que depende un poco del profesional. Al final, como vieron que iba a ser prematura (tuve que ir de urgencias por sangrado ya que mi doctora me dijo que si seguía sangrando que fuera a urgencias y no a su consulta) me derivaron a Sant Joan de Deu y de ahí solo tengo alabnazas
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Txell_JP
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

EntradaAutor: Txell_JP » dt. nov. 17, 2009 12:17 pm

Hola guapes!!

Sabeu alguna cosa de l'operació de l'Ada?
Bombolla, encara bo tens resultats de la petita bombolleta?

Un petonàs per totes i per aquests bebitos tan valents i forts que teniu!!
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dt. nov. 17, 2009 2:23 pm

Hola noies!
Tot ha anat bé, li han tallat el bocinet de budell que tenia prolapsat (uns 3 cm) i han fet la unió sense cap problema. L'operació ha durat poc més d'una hora i els metges estaven contents. En una setmana o 10 dies es veurà si els intestins funcionen correctament; de moment, li mantindran l'alimentació parenteral per evitar fugues mentre tot plegat cicatritza.
iuia

EntradaAutor: iuia » dt. nov. 17, 2009 2:53 pm

Enhorabona Elidè! Què bé que l'operació hagi anat bé. Sembla que les coses us comencen anar de cara. Encara que falta molt per acabar jo crec que ja esteu encetant la recta final. No us n'adonareu i la lleoneta Ada estarà amb 2 kilos. Com recordo quan l'Oriol i el Guim pesaven 1,300! Però després també recordo la remontada que van fer i sense adonar-no-se'n es van plantar amb 2,150 l'Oriol i 2,700 el Guim que són els pesos amb què ens els vam emportar cap a casa. Mai ho oblidaré.
Molts ànims Elidè! Petons per l'Ada, de part de l'Oriol i el Guim!
ImatgeImatge

Medes
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. juny 11, 2008 10:27 am

EntradaAutor: Medes » dt. nov. 17, 2009 6:23 pm

Hola noies!!!! :--/) :--/) :--/)

Fa molts dies que tenia ganes d'escriure però amb prou feines puc llegir-vos!! Vaig de bòlit!!!

Elidé me n'alegro que l'operació hagi anat bé!!!! Quina :lleo: aquesta Ada, ho supera tot!! Fantàstic!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Llumer, benvinguda i moltes felicitats per la teva laura!!! Molts ànims que tot anirà molt bé!!!! :pandi: :pandi: :pandi: i aquí ens tens pel que necessitis!!!

Nosaltres avui hem anat al Taulí a fer una eco al cor d'en Nil perquè té un buf. Ens han dit que és un buf innocent i que no ens el tornaran mirar fins als 6 anys perquè no té cap importància. No li suposa cap problema i que té el cor perfecte! :p-) Després hem volgut pujar a neonats a veure les infermeres que el van cuidar tan bé i només veure-les m'he emocionat. No podia parar de plorar!!
Encara em semblava que havia d'entrar allà dins a buscar el meu nen!!! I el tenia amb mi!!! Suposo que és normal, tornar a ser allà, tants records i tantes emocions...

Pel que fa al post, jo crec que sí, que se li podria canviar el nom, un de més general i posar-lo a SALUT, però jo no tinc ni idea de com es fa, si alguna ho sap fer i totes hi esteu d'acord, endavant!

Bé noies, anem a banyar, i espero poder-me connectar aviat i continuar trobant bones notícies!! Una abraçada :-()-)
Medes

EntradaAutor: Medes » dt. nov. 17, 2009 6:26 pm

Anita!! Benvinguda també!!! Moltes felicitats i et dic el mateix que a la llumer, ens tens aquí pel que necessitis!! :content: :content:
Medes

EntradaAutor: Medes » dt. nov. 17, 2009 6:35 pm

Ai noies, vull dir tantes coses que me'n deixo la meitat!!!

Maura, en Nil als tres mesos fa fer un canvi important, ja en feia 2 que erem a casa i el tema horaris va millorar força, però va ser als 4mesos quan va agafar uns horaris més o menys normals: A la nit només ens llevavem una vegada pel biberó, i en feia un altre cap a les 8, un més o menys a les 11h, l'altre a les 14h i llavors feia una migdiada fins les 5 o 5,30h depèn del dia, menjavem la fruita i a quarts de 9 l'últim bibi. Un cop vam introduir els cereals es va acabar la toma de la nit!
i abans dels 6 mesos ja feia esmorzar, dinar, berenar i sopar!!! No et preocupis que sense adonar-te'n ell anirà agafant un horari més normal.

Bombolla, com ho he de fer això del post?
maura
Entrades: 320
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:41 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: maura » dt. nov. 17, 2009 7:09 pm

Ostres noies, quantes bones notícies!!!! :p-) :p-) :p-)

Elidé, estic molt contenta que l'operació hagi anat bé. Aquesta lleoneta els té a tots ben domats!!!! Així m'agrada petits, fent esforços per poder passar el Nadal a casona!!!! :lleo:

Medes el teu petit veig que també us ha donat bones notícies no? Que bé això del cor, us debeu haver tret un bon pes de sobre!! :pandi:

Bombolla, sabem algo dels resultats de la peque?

Gràcies a totes pels comentaris sobre els horaris. Veig que l'únic que puc tenir és paciència i confiar que en Roger, poc a poc, també anirà agafant una rutina. Espero que ho faci abans del 19 de gener perquè jo ja començo a treballar i necessitaré dormir unes quantes hores més!!!! zz:-)
Imatge Imatge
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. nov. 17, 2009 8:54 pm

moltes felicitats Elidé, i molts anims per totes!!!!
Bombolla
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dt. nov. 17, 2009 10:24 pm

Hola!!
Medes, lo de canviar el nom del post, el què has de fer és anar al primer missatge i poses editar , llavors on posa Assumpte pots canviar el nom del post i poses el què vulguis, com Socpetitons Prematurs o el què vulguis. Per lo de canviar el post de lloc i posar-lo a l'apartat de salut ho hauriem de demanar a en Toni si ens el pot traslladar. SI voleu li puc demanar.

maura ha escrit:Ostres noies, quantes bones notícies!!!! :p-) :p-) :p-)

Elidé, estic molt contenta que l'operació hagi anat bé. Aquesta lleoneta els té a tots ben domats!!!! Així m'agrada petits, fent esforços per poder passar el Nadal a casona!!!! :lleo:

Medes el teu petit veig que també us ha donat bones notícies no? Que bé això del cor, us debeu haver tret un bon pes de sobre!! :pandi:

Bombolla, sabem algo dels resultats de la peque?

Gràcies a totes pels comentaris sobre els horaris. Veig que l'únic que puc tenir és paciència i confiar que en Roger, poc a poc, també anirà agafant una rutina. Espero que ho faci abans del 19 de gener perquè jo ja començo a treballar i necessitaré dormir unes quantes hores més!!!! zz:-)

Els primers resultats els sabem i ha sortit tot bé, ara falta saber els segons resultats, per saber si té alguna intolerància o problemes amb les hormones de creixament.
Medes què fa el Nil?? Encara no té post al socpetitons?

Bona nit precioses!!
Imatge
Imatge

Medes

EntradaAutor: Medes » dc. nov. 18, 2009 7:10 am

Bon dia :***:

Bombolla, que bé que els resultats estiguin bé!!! I les següents proves també ho estaran! :-)

Ara, si en NIl em deixa, canviaré el nom del post, poso si voleu, aquest que dius: Socpetitons Prematurs, i un cop canviat demana-li al Toni que el canviï de lloc, val?

En Nil no té post al Socpetitons, la veritat que he tingut ganes de fer-ho però ara, amb la feina i tot plegat, no sé pas si el podria tenir massa al dia... Per les vacances de Nadal potser ho intentaré!!!

:--/)
Bombolla
Contacta:

Socpetitons Prematurs

EntradaAutor: Bombolla » dc. nov. 18, 2009 8:22 am

Ok medes! Quan pugis i et deixin canvi ale nom del post, i quan estigui canviat li demanarem al Toni si ens el pot canviar de lloc.
Així m'agrada, que en Nil tingui post!! A veure si tens temps!jejeje.
Imatge
Imatge

iuia

Re: Socpetitons PREMATURS

EntradaAutor: iuia » dc. nov. 18, 2009 9:40 am

Veig que s'ha aconseguit canviar el nome del post. Molt millor.
ImatgeImatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::