Mocs... eucaliptus??
Mocs... eucaliptus??
Hola!
He estat buscant pel fòrum tema mocs+eucaliptus i no ho acabo de trobar... Vaig comprar eucaliptus en gotes pels mocs de la meva filla. El que passa és que no sé molt bé com posar-ho perquè sigui eficaç.. Jo ho poso en un platet amb una mica d'aigua i 4 o 5 gotes d'eucaliptus, al costat de l'estufa elèctrica.. el que passa és que no estic segura que acabi de funcionar massa. Com ho hauria de fer perquè li anés més directe? Tos no en té, només nas tapat.
Gràcies!!
He estat buscant pel fòrum tema mocs+eucaliptus i no ho acabo de trobar... Vaig comprar eucaliptus en gotes pels mocs de la meva filla. El que passa és que no sé molt bé com posar-ho perquè sigui eficaç.. Jo ho poso en un platet amb una mica d'aigua i 4 o 5 gotes d'eucaliptus, al costat de l'estufa elèctrica.. el que passa és que no estic segura que acabi de funcionar massa. Com ho hauria de fer perquè li anés més directe? Tos no en té, només nas tapat.
Gràcies!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: Mocs... eucaliptus??
Bones!
Diuen que l'eucaliptus de tan petits millor que no, vaig llegir que s'aconsellava esencia d'arbre de te i una altre que ara no recordo el nom...
Jo ho poso en un vaporitzador d'esencies, mitja hora abans de posar-la a dormir.
De la marca pranabb hi ha uns olis específics, no els he probat, així que no se que tal...
Diuen que l'eucaliptus de tan petits millor que no, vaig llegir que s'aconsellava esencia d'arbre de te i una altre que ara no recordo el nom...
Jo ho poso en un vaporitzador d'esencies, mitja hora abans de posar-la a dormir.
De la marca pranabb hi ha uns olis específics, no els he probat, així que no se que tal...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
L'eucaliptus resseca molt, jo no l'aconsello ni a petits ni a grans, en contra del que molta gent diu.
ostres.. ah no?!? ok, ho tindré en compte... Gràcies!Re: Mocs... eucaliptus??
Si l'eucaliptus a vegades es contraproduent perque fa "efecto rebote" .respires molt be primer i despres et ve l'efecte contrari.
I pels asmatics esta prohibit.jo en soc i no men puc posar.aixo mho van explicar a educacio per la respiracio a st.pau
I pels asmatics esta prohibit.jo en soc i no men puc posar.aixo mho van explicar a educacio per la respiracio a st.pau
Doncs aleshores què em recomaneu per destapar el nas que no sigui la ceba (que ja l'hem provat i diuen que és més aviat per la tos....) ????
Humidificador daire fred sense cap essencia
A mi la pediatre em va dir k els d'aire calent el k fan es dilatar les mucoses i avaba provocant mes tos
A mi la pediatre em va dir k els d'aire calent el k fan es dilatar les mucoses i avaba provocant mes tos
Eucaliptos en teoria no se debe poner porque como te dicen es contraproducente. Puede producir broncoespasmos, yo no usaria esencias y me limitaria a partir una cebolla y ponerla cerca cuando duerma, elevar el colchon un poco para que los mocos fluyan mejor y un ratito de humidificador.
Aisss, los mocos, que puñeteros!
Aisss, los mocos, que puñeteros!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Jo et recomano Respirets Infantil. Són unes tovalloletes amb essències q es posen a la funda del coixí, a partir dels 6 mesos. A nosaltres ens ha anat de conya, a tots pq fem collit 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |