Pediatra Vallès Oriental?!
Pediatra Vallès Oriental?!
Hola!
De moment estem fent el seguiment per la SS, al Cap de Caldes, però està amb infecció d'orina i va tenir vòmits dos dies, i ens van tenir 7h a un box a urgències de pediatria a l'hospital de Granollers i no m'agrada com la van punxar (5mesos) i les proves que li hem de fer ens triguen bastant.
Ja que també te Sanitas, ens agradaria fer el canvi, a un/a pediatra per la zona, però que sigui molt respectuós amb la criança i alimentació.
M'agradaria que em doneu alguna recomanació o experiència.
Gràcies!
De moment estem fent el seguiment per la SS, al Cap de Caldes, però està amb infecció d'orina i va tenir vòmits dos dies, i ens van tenir 7h a un box a urgències de pediatria a l'hospital de Granollers i no m'agrada com la van punxar (5mesos) i les proves que li hem de fer ens triguen bastant.
Ja que també te Sanitas, ens agradaria fer el canvi, a un/a pediatra per la zona, però que sigui molt respectuós amb la criança i alimentació.
M'agradaria que em doneu alguna recomanació o experiència.
Gràcies!

Re: Pediatra Vallès Oriental?!
Hola xop!
Sens dubte la doctora Justina López a Caldes de Montbui!! És una persona encantadora, molt respectuosa tant amb els nens com amb els pares, té molta molta saviesa. Ah! també és experta en homeopatia, o sigui, és un 10!!!
A mi em fa molta pena no viure a Cades per poder portar als meus nens!!!
Suposo que deu agafar pacients de Sanitas també, ho hauries de preguntar...
Ja em diràs si hi vas què t'ha semblat!!!
Sens dubte la doctora Justina López a Caldes de Montbui!! És una persona encantadora, molt respectuosa tant amb els nens com amb els pares, té molta molta saviesa. Ah! també és experta en homeopatia, o sigui, és un 10!!!
A mi em fa molta pena no viure a Cades per poder portar als meus nens!!!
Suposo que deu agafar pacients de Sanitas també, ho hauries de preguntar...
Ja em diràs si hi vas què t'ha semblat!!!
Re: Pediatra Vallès Oriental?!
A Granollers tens els Tura (pare i fill). Tots dos fan trataments amb homeopatía. Vam quedar molt contents i sense dubte repetirem. nosaltres van anar con particulars pero tambe trenvallen amb mutues
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]
[/url