Còlics i desesperació!
Còlics i desesperació!
Hola! El peque fa unes setmanes que ha començat amb els maleïts còlics... És arribar a les 7-8 del vespre i comença la plorera i la desesperació que, en el ilor dels casos, dura fins les 12 ( en el pitjor dura fins les 3-6 del matí.
Jo ja no sé que fer. El pare només és a casa els caps de setmana i clar això tmb ésiun handicap perque a única que se'n pot encarregar sóc jo. Hem provat amb homeopatia, canviant els biberons (Dr. Brown diuen que van millor), espatxurrar-li les cames cap a la panxa... I res
Algún truquillo? Jo ja estic desesperada...
Jo ja no sé que fer. El pare només és a casa els caps de setmana i clar això tmb ésiun handicap perque a única que se'n pot encarregar sóc jo. Hem provat amb homeopatia, canviant els biberons (Dr. Brown diuen que van millor), espatxurrar-li les cames cap a la panxa... I res
Algún truquillo? Jo ja estic desesperada...
Re: Còlics i desesperació!
dona-li el xarop "enterosilicona". És un xarop super antic, i es pot donar des del naixement. És pels còlics 
Porteges? Els meus no van tenir còlics i no t'ho puc dir, però diuen que va bé.
Mara17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 08, 2015 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo a la meva nena li vaig donar Reuteri Gotas. Son naturals i triga una mica a fer efecte pero li va anar be. A mi m'ho va recomanar el pediatre. Com jo donava pit, li donava les gotes directament amb una cullera (crec que eren 6 gotes pero ara no recordo) i si fas bibi, li pots barrejar amb la llet. 
T'anava a recomenar el mateix que la Mara..! Res de medicaments i penjar-te'l en un fulard. Molt de contacte. El meu fill tampoc va tenir còlics, però en nens que en tenen, el contacte molt estret amb la mare ho millora. A una amiga meva li va passar, plorava un munt als vespres i al final se'l va posar a la Manduca. Sopava amb ell a la motxilla, ho feia tot amb ell sí, però es va relaxar un munt, el peque i ella i va millorar molt! Al cap de res ja no calia posar-se'l a la motxilla però sí molt de braços. No ho sé, prova-ho. Jo és q al meu peque l'he tingut molt a coll i la veritat és q mai ha tingut còlics... Evita deixar-lo en "hamaquita", etc. Si llegeixes Carlos Gonzalez ho explica, és un peix que es mossega la cua. Si ploren, a l'estar estirats els entra aire i això pot provocar el malestar.
Molts ànims perque ha de ser durillo... Però tot són etapes!
Molts ànims perque ha de ser durillo... Però tot són etapes!
Natrus vem patir 4 mesos de colics i vem provar mil coses i res.
Com diu la mara17 x mi el millor i la salvacio va ser portejarla amb la boba 4g
Era posarla a alla i callar de cop
Ara sopavem i jo feiem tot amb ella a sobre...
Com diu la mara17 x mi el millor i la salvacio va ser portejarla amb la boba 4g
Era posarla a alla i callar de cop
Ara sopavem i jo feiem tot amb ella a sobre...
La meva filla gran va tenir mooolts còlics i ho vam passar molt malament tots. La portejava molt, dormia amb ella, no treballava... Per tant, en el nostre cas, el problema no era de contacte.
Com el teu fill (ho veig a la teva signatura) la meva filla va néixer força petita i una mica abans de temps. El seu pediatre sempre em va dir que els còlics era també un tema d'immaduresa, que és freqüent en els nens que neixen una mica immadurs.
En el nostre cas l'única cosa que ens va funcionar una mica va ser deixar els làctics (jo), ja que li donava el pit i jo mateixa era de petita intolerant a la lactosa.
Has provat a canviar la llet per si de cas? No sé, és una idea.
Molta sort!
Com el teu fill (ho veig a la teva signatura) la meva filla va néixer força petita i una mica abans de temps. El seu pediatre sempre em va dir que els còlics era també un tema d'immaduresa, que és freqüent en els nens que neixen una mica immadurs.
En el nostre cas l'única cosa que ens va funcionar una mica va ser deixar els làctics (jo), ja que li donava el pit i jo mateixa era de petita intolerant a la lactosa.
Has provat a canviar la llet per si de cas? No sé, és una idea.
Molta sort!
El que diu la Magrana tb és cert... Tema llet si pren biberó i si fa pit deixar els làctics...
I si va ser prematur.. Suposo que també influeix...
Tu prova-ho tot jeje i ànims!!!
I si va ser prematur.. Suposo que també influeix...
Tu prova-ho tot jeje i ànims!!!
Subscric el que diu la Mara i també la magrana.
Les dues em van nèixer petites, però a terme i les dues van tenir còlics. La petita més que la gran. A la petita també vam provar de retirar làctics a la meva dieta per si no fos una intolerància, però no. Era immaduresa del sistema digestiu. Jo també ho feia tot amb ella penjada al fular!! era possar-la allà i
Et recomano res de medicaments i porteja-la lo màxim que puguis. Si tens un fular o una motxilla ergonòmica millor perquè tindràs les mans lliures per fer coses, a més amb la posició en M de les cames els ajuda amb els gasos. I si no tens fular o motxilla, quan li agafin els atacs de còlics, possa-te-la als braços que la panxa estigui en contacte amb el teu braç i ves passejant per casa. També va molt bé fer massatges circulars després del bany en sentit de les agulles del rellotje a la seva panxeta o fer el moviment bicicleta amb les cametes.
I tranquil.la, no et desesperis, no li passa res que no sigui normal. És una mica de immaduresa del sistema digestiu que es que regula sol.
Les dues em van nèixer petites, però a terme i les dues van tenir còlics. La petita més que la gran. A la petita també vam provar de retirar làctics a la meva dieta per si no fos una intolerància, però no. Era immaduresa del sistema digestiu. Jo també ho feia tot amb ella penjada al fular!! era possar-la allà i
Et recomano res de medicaments i porteja-la lo màxim que puguis. Si tens un fular o una motxilla ergonòmica millor perquè tindràs les mans lliures per fer coses, a més amb la posició en M de les cames els ajuda amb els gasos. I si no tens fular o motxilla, quan li agafin els atacs de còlics, possa-te-la als braços que la panxa estigui en contacte amb el teu braç i ves passejant per casa. També va molt bé fer massatges circulars després del bany en sentit de les agulles del rellotje a la seva panxeta o fer el moviment bicicleta amb les cametes.
I tranquil.la, no et desesperis, no li passa res que no sigui normal. És una mica de immaduresa del sistema digestiu que es que regula sol.
Jo la posava a la motxilla i no servia de res, es posava encara mes histerica, nomes vaig notar millora amb les gotes. Suposo que aixo depen del bebe...
Els meus bessons van tenir còlics tots dos, ho recordo com un infern perque en tenien tot el dia i va ser dur...van ser una mica penmaturs(35setmanes) i ho vaig provar tot, el reuteri i portejar, el bibi del bebdue...van millorar pero al fer els 3/4 mesos tot va canviar i mai mes!
Anims, se que es molt dur perque els veus patir i no els pots alleujar..pero pasara!
Anims, se que es molt dur perque els veus patir i no els pots alleujar..pero pasara!
Holaaaa! Abans de res moltes gracies per totes les respostes, m'han estat de força ajuda. Aclarir que portegem i molt!!! Ho fem gairebe tot el dia... va ser una salvacio per poder fer cosetes a casa, poder netejar, cuinar, etc. El reuterin (o com s'escrigui), no ens ha anat be....ja el vam probar i res de res... Provarem la resta!!! Moltes gracies de nou 
avatar ha escrit:Els meus bessons van tenir còlics tots dos, ho recordo com un infern perque en tenien tot el dia i va ser dur...van ser una mica penmaturs(35setmanes) i ho vaig provar tot, el reuteri i portejar, el bibi del bebdue...van millorar pero al fer els 3/4 mesos tot va canviar i mai mes!
Llegeixo que els teus tmb eren prematurs... jo crec que tmb es questio de la prematuritat, pero de totes maneres es un infern...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |