Crema hidratant
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Crema hidratant
Hola!
M'agradaria si algú em pogués aconsellar sobre una crema hidratant per la pell de la meva filla. Té sis mesets i té la pell normal, vull dir que no és atòpica. Quina crema em recomaneu? Mustela, SebaMed, ... són les úniques que coneixo! M'agradaria com més natural millor...ja m'enteneu ;)
Gràcies
M'agradaria si algú em pogués aconsellar sobre una crema hidratant per la pell de la meva filla. Té sis mesets i té la pell normal, vull dir que no és atòpica. Quina crema em recomaneu? Mustela, SebaMed, ... són les úniques que coneixo! M'agradaria com més natural millor...ja m'enteneu ;)
Gràcies
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Re: Crema hidratant
La marca Weleda té moltes línies diferents de cremes, entre elles per nadons. És una crema amb un certificat de cosmética natural.
- la_lluna_rodona
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am
Jo també t'aconsello la marca weleda :)
Jo compro la k estigui d'oferta jeje crec k les he provat totes
jo faig servir dexeryl pels dos ara, la pediatra em va dir que al podía fer servir pel petit també així que li poso, potser no cada dia depen de com tingui la pell, des d'abans de l'any... també els poso als dos manteca de karité refinada però barrejada amb olis pq sigui més fácil de posar, faig al barreja amb el túrmix... el gran té pell atópica però no faig servir cap crema específica, amb una crema mustela potser podría anar tirant combinant de tant en tant amb nívea o dexeryl, excepte una crema amb cortisona quan toca posar-ne, el petit té al pell seca, molt seca... i la crema tipus mustela no serveix de res, és com posar-li aigua... Trobo que el Dexeryl els va bé a tots dos, no els fa sortir grans, els hidrata sense agobiar... no sé, és la que més m'agrada en aquests moments junt la manteca de karité clar
- lavidaesbonica

Moltes gràcies noies!
I de l'oli d'ametlles dolces què me'n dieu? els de farmàcia eh!
lavidaesbonica ha escrit:Moltes gràcies noies!
Hola,
I per què de farmacia i no d'herboristeria? Aquestes coses com mes naturals millor. Jo tambe et recomano la casa Weleda, no se si fan el d'ametlles oer nado, pero si el de calendula.
Doncs jo, si té la pell normal, no li posaria res de res. Jo no poso res als meus fills i la tenen perfecta. Puntualment, si els trobo les cames seques, els poso una mica d'oli (jo fa anys que no faig servir cremes, i tiro d'oli).
Al meu fill, de molt molt petit, li van diagnosticar pell atòpica i ens van receptar cortisona. Doncs deixant-lo de banyar pràcticament i untant-lo amb oli de dalt a baix durant un temps no li ha sortit mai més cap brot (dubto que fos atòpia, però tenia el cos ple de ronxes).
Arran de la meva endometriosi, vaig investigar molt totes les coses que posen als productes cosmètics (colònies, cremes, maquillatges), i creieu-me que algunes fan esgarrifar.
Al meu fill, de molt molt petit, li van diagnosticar pell atòpica i ens van receptar cortisona. Doncs deixant-lo de banyar pràcticament i untant-lo amb oli de dalt a baix durant un temps no li ha sortit mai més cap brot (dubto que fos atòpia, però tenia el cos ple de ronxes).
Arran de la meva endometriosi, vaig investigar molt totes les coses que posen als productes cosmètics (colònies, cremes, maquillatges), i creieu-me que algunes fan esgarrifar.
jo també recomano els olis... jo faig servir amb els nens oli d'argán i de coco sobretot, però n'hi ha molts de diferents amb diferents propietats... i també recomano la manteca de karité barrejada amb els olis, és més difícil de posar però si la deixes fondre a la ma una mica es posa súper bé, aixó si els deixa que brillen com bombetes.
el que no recomano són olis tipus els olis de bebes que venen molts llocs inclús farmacies, están fets amb olis mineral, i gual que les cremes i sabons o xampús que porten sulfats, parabenos i un munt de cosas que van fatal pel la pell i el cabell... i si no et mires l'equiquetatge no ho veus pq el diuen"oli de coco" i després de coco no té res...
jo ho compro aquí, no sé si tenen certificat de productes orgánics totes les coses, no ho sé, però jo tot el que he provat bé, els olis que tinc són tots de les ampolles de vidre marrons i la manteca que compro es la refinada http://www.talaku.es/pelo-afro/209-acei ... y-mantecas
el que no recomano són olis tipus els olis de bebes que venen molts llocs inclús farmacies, están fets amb olis mineral, i gual que les cremes i sabons o xampús que porten sulfats, parabenos i un munt de cosas que van fatal pel la pell i el cabell... i si no et mires l'equiquetatge no ho veus pq el diuen"oli de coco" i després de coco no té res...
jo ho compro aquí, no sé si tenen certificat de productes orgánics totes les coses, no ho sé, però jo tot el que he provat bé, els olis que tinc són tots de les ampolles de vidre marrons i la manteca que compro es la refinada http://www.talaku.es/pelo-afro/209-acei ... y-mantecas
ada_bcn l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 29, 2014 5:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ah! però de crema fem servir dexeryl però crec que si que té parabenos, si els poso dos o 3 cops al dia combino les diferents coses... però ells tenen la pell tirant a seca el gran (i atópica tot i que només ha tingut dos brots a al vida) i el petit hiper seca... lo únic que poso més cops crema que si no la tinguèssin tan seca...
- lavidaesbonica

gusiluz ha escrit:lavidaesbonica ha escrit:Moltes gràcies noies!
Hola,
I per què de farmacia i no d'herboristeria? Aquestes coses com mes naturals millor. Jo tambe et recomano la casa Weleda, no se si fan el d'ametlles oer nado, pero si el de calendula.
Em referia que no sigui de supermercat, per exemple.. que ja me l'han desaconsellat del tot
Jo també et recomano els productes weleda. Per nadons hi ha una línea completa i jo porto anys utilitzant cremes i olis per mi que tinc la pell molt atòpica i mai he tingut problems. Mooolt millor qu'els productes de farmàcia, cars i plens de petroli.
La hidratant de weleda. Sense silicones ni parabens, ni res de res.
L´oli d´ametlles dolces el faig servir ara a la panxa i el compro pur a la farmàcia, el que tenen per fer fòrmules. Ha de ser 100% pur.
Al Jan els primers mesos de vida el banyavem amb un raig de llet materna (o normal si no m´arribava) i unes gotes de l´oli de weleda (que és netejador també) i genial. Bany només un cop per setmana. Mai ha tingut cap problema de pell. Aquí (Alemanya) el normal en nadons nounats són banys espaiats (no s´embruten pas i els netejem el cul mil cops al dia) i amb el mínim de productes i 100% naturals.
L´oli d´ametlles dolces el faig servir ara a la panxa i el compro pur a la farmàcia, el que tenen per fer fòrmules. Ha de ser 100% pur.
Al Jan els primers mesos de vida el banyavem amb un raig de llet materna (o normal si no m´arribava) i unes gotes de l´oli de weleda (que és netejador també) i genial. Bany només un cop per setmana. Mai ha tingut cap problema de pell. Aquí (Alemanya) el normal en nadons nounats són banys espaiats (no s´embruten pas i els netejem el cul mil cops al dia) i amb el mínim de productes i 100% naturals.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit