Culet molt irritat
Re: Culet molt irritat
Hola, el meu petit d'un mes i mig té el cul molt irritat i el pediatre m'ha dit que li posi eosina a cada canvi de bolquer. Veig que moltes ho comenteu per fer-lo servir dos cops al dia només, a mi em van dir a cada canvi de bolquer, i tres cops al dia afegir canasten.
Nosaltres fem servir la crema de calèndula de la casa Weleda ("crema de pañal). Va molt bé! La recomanem, ademés que un producte natural i no porta res químic.
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Alexia si el pediatre a dit a cada canvi fes-ho aixi....fins q millori.si no torna es molt petit i s.ha de controlar......despres jo feia servir a isdn zn40. que es millori molt el petit
Ens van recomanar la Maizena i per sorpresa nostra, mà de sant! Ha funcionat molt bé
Jo a la meva nena de 8 mesos, li poso canesten. Cada dos per tres té el cul molt vermellet i és degut a les caques,... la pediatra em vadir que si l'irritació no marxa és pk es fan fongs i s'hi ha de posar la crema "canesten". A mí em va de fàbula... Cada vegada que veig que li comença la irritació, li poso la crema canesten i després pel cim la crema "mitosyl" i al cap d'un dia té el culet com nou.
Per mi la millor compra pasta al agua. Impermeabilitza el culet i perfecte! I evitar les tovalloletes a casa i netejar culet amb aigua i sense sabo amb ajuda de l esponja.
Culet sa!
Culet sa!
- Petitprincep2013
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm
El meu petit també li costava fer caca i ens van donar eupeptina que li vam donar fins que es va regularitzar i ara de moment sembla que va bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |