pediatra Rubi i rodalies
pediatra Rubi i rodalies
Hola a tots/es,
Estic una mica descoratjada amb la pediatra de la nena i m'agradaría que m'aconsellèsiu algun pediatra per Rubí o rodaliesm, preferentment que sigui homeòpata.
moltes gràcies.
Estic una mica descoratjada amb la pediatra de la nena i m'agradaría que m'aconsellèsiu algun pediatra per Rubí o rodaliesm, preferentment que sigui homeòpata.
moltes gràcies.
Re: pediatra Rubi i rodalies
A Rubí no en conec cap però a Sant Cugat, el Doctor Pros, té consulta. També visita a Barcelona. Ell no porta els nens però té una noia pediatra que em consta que és molt bona però jo no hi he anat. Sobretot però, tracten molts temes de respiració entre moltes altres especialitats, però és en el que jo tinc experiència i en vaig quedar encantada!
larisags jo també estic mirant pediatres per Rubí, si en trobes algún que et faci el pes i em pots donar referències t'ho agrairé molt!! merci!!
busqueu per mútua? privat?
nosaltres anem per privat a St Cugat, a Moltpekes. Si teniu assegurança amb reemborsament, us fan la factura pq pugueu presentar-la.
A Rubí hi ha la dra Marisa Ridao, al Policlinic, però només treballa amb Fiatc.
nosaltres anem per privat a St Cugat, a Moltpekes. Si teniu assegurança amb reemborsament, us fan la factura pq pugueu presentar-la.
A Rubí hi ha la dra Marisa Ridao, al Policlinic, però només treballa amb Fiatc.
2010 & 2016
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |