Extraescolars per a infants amb pluridiscapacitat

Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Extraescolars per a infants amb pluridiscapacitat

EntradaAutor: Essuca » dt. maig 28, 2013 7:14 pm

Hola,
Soc mestre d'educació especial i psicopedagoga i estic començant a trenar un projecte per a oferir extraescolars a nens i nens amb pluridiscapacitat, i m'agradaria saber el feedback que tindria, opinions i que us agradaria que fessin els vostres fills! de moment estic començant amb dos projectes, fer una extraescolar de cuina (olorar, tocar, fer i tastar!) i una altra de contes sensorials. Però estic oberta a tot tipus d'idees, he estat buscant i sé que alguns fan música ( a banda de montar a cavall o piscina). La idea és fer extraescolars a l'escola, a partir de la premisa de passar-s'ho bé! no es pretèn fer terapia de res, ni apendre res, sinó riure i divertir-se!
Doncs res, espero les vostres aportacions, gràcies!
Avatar de l’usuari
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

Re: Extraescolars per a infants amb pluridiscapacitat

EntradaAutor: LA PUBILLA » dl. juny 17, 2013 2:13 pm

per quina zona ofertaries les activitats???
SandraUA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

Re: Extraescolars per a infants amb pluridiscapacitat

EntradaAutor: SandraUA » dl. juny 17, 2013 3:27 pm

Ei essuca, com va el projecte? Si necessites res, compta amb mi! Stic interessada, soc mee.
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Extraescolars per a infants amb pluridiscapacitat

EntradaAutor: nacristai » dl. juny 17, 2013 7:32 pm

Essuca jo treballo donant tallers de cuina, entre ells adolescents amb diferents discapacitats, i el que els agrada molt és veure començar i acabar un projecte, per que realment és quan veuen que tenen al seu abast una infinitat d'oportunitats. T'encoratjo a que continuiis!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Extraescolars per a infants amb pluridiscapacitat

EntradaAutor: Essuca » dt. juny 18, 2013 9:04 pm

Gràcies Sandra, ara ja tinc el pla del projecte escrit, he fet números i ara em toca mirar tot el que és paperassa i burocràcia, una feinada peró tinc molta il·lusió per començar el setembre!!! Tot i que en Quim em deixa esgotada... i a la nit moltes vegades ja no tinc cap per res. zz:-)
LaPubilla, en principi per Barcelona ciutat, o rodalies, la idea és oferir-ho a les ampes de les escoles d'educació especial i a on hi hagi una escola o ampa interessada "allà que voy" neujor:-)
Gràcies Nacristal pels ànims!

Torna a “Pares de nens i nenes amb discapacitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::