QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: nessy » dj. des. 16, 2010 10:58 am

Hola a totes,

Fa dies que donc voltes per aquest apartat del fòrum i avui he pensat obrir-ne un de nou.

Quan vaig quedar-me embaraçada fa 4 anys, em va veir la inspiració de fer alguna cosa pel meu menut. Mai havia fet punt ni ganxet, hi amb prou feines sabia enfilar una agulla, però diuen que tinc bones mans i molta tenacitat.

Així que em vaig posar mans a la obra i vaig decidir començar per fer un arrullo per la criatura. Ara no us el puc ensenyar ja que el tinc guardadet, suposo que aquest nadal, ho començarè a preparar tot pel que està en camí i ja faré fotos per posar-les aquí. El vaig fer seguint les indicacions d'una revista i interpretant/investigant una mica els punts que hi deia, ja que no entenia ni mitja paraula d'aumentos, dobles puntos i no sé quins altres noms.

A l'acabar, "me crecí" amb el resultat i vaig fer la samarretona que el peque va dur el primer dia a l'hospital. En aquest cas no tenia cap model i me la vaig inventar sobre la marxa (el tamany el vaig fer a ull, en base a alguna que ja tenia comprada). Aquest va ser el resultat:
Imatge

Vaig seguir endavant i vaig fer-li un parell de tovalloles de bany, un canviador, una altra mantenta i la cortina de la seva habitació:
Imatge

Quan una amiga o companya quedava prenyi, li feia una manteta de punt, però com trigava tant, em vaig passar al forro polar, aquí us deixo unes mostres, ja aniré posant més cosetes.

Imatge
Imatge

Vinga noies, animeu-vos a nesenyar alló que ells/es us han inspirat, tant li fa si és de roba, un quadre o pintar una paret.
A aquelles que encara no heu fet res: tot és començar i personalment, no hi ha res que ompli més que verure'ls amb les nostres creacions.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: esquitx » dj. des. 16, 2010 11:25 am

Nena!! Més que inspiració ets una crack i ets molt atrevida perquè sense nocions de punt llançar-te com ho has fet!!! T'ha quedat tot molt xulo!!! A mi ja m'agradaria ja poder ensenyar alguna coseta que hagi fet per el meu petit però, no trobo mai el moment de posar-m'hi...
Ja ens aniràs ensenyant més creacions!!!!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: sivi » dj. des. 16, 2010 12:47 pm

Jo hem vaig inspirar i vaig pintar aquest mural a la seva habitació.
Estic cosint-li una toballola, però encara no l'he acabada.
Fitxers adjunts
panxa 001.JPG
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: Raqueleta » dj. des. 16, 2010 12:58 pm

Nessy, quines cosetes més xules, ets tota una artista!!
I Sivi, el teu mural també és molt xulo.

La veritat és que jo sóc una mica patata i em vaig limitar a brodar-li uns quants pitets, no en tinc fotos i ara estan com per a ensenyar-los! neujor:-)
Ara li estic tunejant una samarreta llisa amb feltre, fent un dibuix. I quan acabi vull provar de fer-li un ninotet, a veure què en sortirà.
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: nessy » dj. des. 16, 2010 1:05 pm

Ostres Raquel ara que ho dius, també li vaig bordar uns pitets (que tampoc estàn per ensenyar), però com per la Llar d'infants m'hen feien falta 10 com a mínim (2 per cada dia de la setmana) i era una feinada, vaig optar per un altre sistema:
- vaig comprar genolleres de colors, d'aquestes que s'enganxen amb la planxa i vaig retallar les lletres del seu nom.
- després vaig anar combinant (L groga, I vermella amb punt lila, A rosa, M blava, etc crec que tenia 7 o 8 colors) i planxant el nom als pitets, les toballoles, els llençolets i la bata.

No sabem si és per això, però el nano, des dels 3 anys i 1 mes, escriu el seu nom perfectament (és que porta tota la seva vida "veient-lo" per tot arreu.

Si trovo alguna cosa que encara estigui decent, li faig una foto i us la ensenyo.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 16, 2010 1:56 pm

Hola a totes, primer de tot he de dir que m'encanta aquest post. Jo li he fet varies cosetes al David, les dues capes, el quadre de punt de creu i el coixí del conill quan estava embarassada, i la pilota la vaig acabar ahir, a dins hi ha picarols pq faci sorollet. De moment no li he fet res més, però ja tinc pensades algunes cosetes.
IMG_1550.JPG
LAPIN MISCHI VERT.JPG
IMG_1551.JPG
IMG_1551.JPG (19.3 KiB) Visualitzat 17476 cops
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: nessy » dj. des. 16, 2010 2:00 pm

Sivi, m'encanta en Baloo (de fet el meu cole de petita se'n deia així).

Esquimal: ets una artista, jo amb el punt de creu encara no m'hi atreveixo (de fet és que sóc molt impacient i crec que per fer això es requereix pasciència).

Ja em diràs de què has omplert la pilota!
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 16, 2010 2:03 pm

Nessy la pilota està plena de "relleno" dels coixins, el vaig comprar a una matalasseria per un regal que vaig fer i encara en tenia, em sembla que 150gr em va costar 1 euro. M'encanta la teva manteta de la ovella, està pintada?
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: angelina » dj. des. 16, 2010 3:05 pm

:love: M'encanta totes aquestes cosetes que penjeu!!! :love:

Jo al nen li vaog fer una peücs durant l'embaràs i vaig començar a fer una senefa amb punt de creuper una manteta que vaig deixar quan va neixer impossible fer punt de creu ab ell al coll (per mi esclar...) però ara esta acabat. Li he fet pitets, he fet un arrullo i un pitet per la meva "nebodeta", una pilota pel meu cosinet, ara una manteta/saquet per la nena que avui estic acabant. Sempre m'ha agradat fer coses, però no sabia mai que i des del primer embaràs sempre barrino, ara només em falta temps que a part d'un nen tinc un home molt absorbent! :-D de fet no es absorbent, però no li agrada que quan ell es a casa fent coses, a la cuina o a la maquina de cosir o a la taula fent patrons.... per tant només em queden les mini-migdiades del nen i algun momrntet que el poso al parque però tampoc m'agrada tenir-lo allà empresonat! Ara no tinc fotos disponibles de tot... he canviat de pc i no les tinc aqui, però vaig aveure que trobo en aquest...

Ara em vé al cap...també vaig fer una bosseta de roba per posar la primera muda de la mater que s'ha de portar fora de la canastilla (aqui) a la sala de parts i ja vaig fer de manera que hi capiguessin també un parell de bolquers i unes tovalloletes més endavant i encara mñes endavant el berenar! :r) però es llisa de color beix, era un resto de roba de la manteta que anirà amb la senefa!, vaig fer llençols de l'abeja maya i el seu amic Willy, un llençolet de conjunt pel matalasset del cuco del cotxet/cotxe (amb els forats per passar els arnessos, més llençols se cotó per l'estiu, uns llençols comd e rus petit/coto elastic per posar al seu llit amb una aneguets... llastima que no tinc totes aquestes fotos... ja les aniré recuperant i posant! :content:
Fitxers adjunts
detall.JPG
la senefa per la manteta
HPIM7136flou.JPG
una bandolera
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Alina
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 9:18 pm

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: Alina » dj. des. 16, 2010 3:12 pm

Sivi m'encanta el mural!!! Fa temps que dono voltes a pintar alguna cosa a l'habitació de l'Emma però com que no ho he fet mai no sé ni com començar. Em podries fer cinc cèntims de com ho vas fer?
Gràcies per avançat.
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 16, 2010 3:14 pm

Mare meva Angelina, quina llista de coses! Bé ja sé que ets una experta. A veure si pots penjar els llençols de l'abeja maya i el willy que m'ha fet molta gràcia, bé de fet a veure si ho pots penjar tot! Je, je ...
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: angelina » dj. des. 16, 2010 3:22 pm

jajajaja no em facis riure esquimal!!! una experta si sapiguessis quantes vegades he fet i desfet i la quantitat de vegades que he trencat l'agulla de la maquina per no utilitzar el bon fil, el bon punt o el que sigui.... ara m'he tornat una experta de la paciencia amb la maquina pq quan no vol la mol C.brona no vol!!!! ja aniré penjant si no les trobo les faré mica en mica :-D
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: sivi » dj. des. 16, 2010 6:15 pm

Hola a totes.
Alina el mural no es gaire complicat de fer.
Primer de tot la paret a de ser llisa (sense estocat)
Busques un dibuix que t'agradi (al google poses dibuix...i clikes imatges i te'n sortiran molts)
Còpies el dibuix que vols fer i l'imprimeixes tipus poster (es una aplicació de les impresores)
Enganxes els fulls amb celo per davant i per darrera amb un llapis pintes la cenefa.
Enganxes el dibuix a la paret i el resegueixes.
Treus el full i resegueixes el dibuix en llapis i fas els detalls que no es vegin gaire.
Agafes pintura (en el meu cas es acrilica a l'aigua) i vas pintant per trossos, cada dia un color, així no bareges colors.
Finalment amb un retolador permanent (no ting gaire bon pols, però si vols ho pots fer amb un pinzell prim i pintura negre) resegueixes tot el contorn del dibuix.
No es molt complicat de fer, però si porta feina segons el dibuix que triis.
El vaig intentar de fer a ma sense calacar, però hem sortia desproporcionat i fent-ho amb el metode poster de la impresora amb sis fulls vaig tenir la mida que volia.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Alina
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 9:18 pm

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: Alina » dj. des. 16, 2010 6:58 pm

Moltes gràcies Sivi!!! Segur que m'animo i ho faig!!! No sembla molt dificil...pero suposo que es força entretingut. Jo no he fet mai gaire res de manualitats aixi que m'iniciaré a lo grande!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: angelina » dj. des. 16, 2010 9:06 pm

Acabat de sortir del forn
:content:
Fitxers adjunts
HPIM7511.JPG
HPIM7510.JPG
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: esquimal » dv. des. 17, 2010 7:00 am

MOLT XULO ANGELINA!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: angelina » dv. des. 17, 2010 7:42 am

Que matinera!!! Ostres no sabeu els "mals de caps" que em va donar, allà on hi ha la peça de sota i la peça dels peus era bastant gruixut i la meva maquina no li agradava gaire el canvi de gruix! aixi que cada vegada havia de fer uns quants punts a maquina però fent-la rodar amb la mà i sense l'arrastre i tovant jo la roba, ho vaiga haver de refer un parell de cops, el repunt de la voreta, la resta va anar bé. Ara sort que em va ajudar la meva mare amb els patrons i a muntar-los que sinó encara hi seria ara ehhh
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: esquimal » dv. des. 17, 2010 8:28 am

angelina ha escrit:Que matinera!!!


Jo ja dormiria més ja, però el David a les 7 ja és en peu de guerra. :ufs: Ara també com que es lleva tant aviat a les 20 ja se'n va a dormir, per tant tenim el vespre lliure, je je. Algún avantatge havia de tenir, no? zz:-)

Dius que t'ha costat, però és que jo ho veig molt complicat, si sabéssis les vegades que he hagut de desfer la ditxosa piloteta, NOMÉS ÉS UNA TRISTA PILOTA, i a sobre tenia instruccions (val a dir que no les he seguit al peu de la lletra)
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: angelina » dv. des. 17, 2010 8:32 am

Jo vaig fer una pilota però més simple!!! :-D que aquesta és, em sembla, uina trencada de cap.
Quina sort el walid a la q sona el despertador a 2/4 de 8 es desperta, però després fins les 22h... fa migdiada però tampoc molt llarga ehhh

Edito:

La pilota:

http://man-smanetes.blogspot.com/search/label/Pilota
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: QUAN ELLS/ES ENS INSPIREN

EntradaAutor: nessy » dv. des. 17, 2010 8:42 am

Hola manualiteres,

Per reis m'he demanat una màquina de cosir (és que la que tinc és de "joguina", vaja que la vaig comrar al mercadillo fa un munt d'anys). Al final, per temes de crisis, he agafat una que tenien al LIDEL que en un altre post en parlaven força bé.

Ja tinc pensat que serà el primer que farè amb ella: un MEI TAI pel cigru que està per venir.

Per cert, la manteta de les ovelletes sí es pintada, de fet n'he fet amb vair models, aquí us en deixo un altre:
Imatge

Per cert, tinc fetes unes boles per l'arbre de nadal amb feltre, a veure si les puc posar la setmana que ve.

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::