Record bateig

Avatar de l’usuari
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Record bateig

EntradaAutor: minimandarina » dg. gen. 23, 2011 8:18 pm

Aviat batejarem a la nostra nineta i estem pensant en el record del bateig.
Ens faria il·lusió alguna cosa relacionada amb plantes o flors però no ho tenim clar.
Si algú té una idea la llegiré encantada.
També qualsevol altra idea encara que no tingui res a veure amb flors també s'accepta.
Així com també si algú sap alguna web que hi hagi models d'invitacions pel bateig per poder-nos-ho fer nosaltres mateixos.

Moltes gràcies i bona nit!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: Record bateig

EntradaAutor: Jalina » dg. gen. 23, 2011 8:34 pm

Doncs mira, a mi una vegada (no en un bateig però tant se val) em van regalar un test petit amb llavors per plantar d'un trèbol de 4 fulles, que diuen que porta sort. Em va semblar molt original. Ho he buscat i ho he trobat per internet, però potser és una miqueta car, perquè el test pelat, sense "embolicar" ja val prop de 5 euros! Et deixo l'enllaç:http://tienda.plantia.es/epages/tienda_plantia_es.sf?ObjectPath=/Shops/tienda_plantia_es/Products/03ST4HPL
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Record bateig

EntradaAutor: JUDIT V » dg. gen. 23, 2011 8:55 pm

Minimandarina ja batejareu la peke? Espero que sigui un dia molt maco. :***:

Mira, els detalls del bateig del meu Èric els vaig fer jo mateixa i van quedar prou bé.
Vaig comprar uns punts de llibre d'una vaca de la casa "La lluna" que té coses molt maques i vaig fer bossetes jo mateixa amb carmelets de colors blanc i negre i darrera una foto del peke hi vaig enganxar una enganxina feta per mi amb el nom, data i padrins. Per acabar de donat-li un puntet de més ben acabat vaig fer servir unes boletes de collaret també blanques i negres, va quedar un detallet diferent que va agradar molt i no és lo típic de sempre, a més, com bé saps, a mi ja m'agrada fer coses jo mateixa i que siguin úniques... :ok:
Si envies un mail a la casa "La lluna" et diran quins son els punts de venda que téns més a prop de casa, a Vic n'hi ha a la botiga "El forat de moneries" de la plaçeta de darrera l'ajuntament.
Et poso el link de la web de "La lluna" i al meu blog hi pots veure els detallets acabats. A la web de la lluna veuras que a la esquerra hi ha una llista que posa PRODUCTES i al primer lloc posa batejos, comunions..., jo t'aconsello que miris a sota que posa COL·LECCIONS i mirant rapidament a la col·leccio de "Serie rosa" i la de "bosc encantat" hi ha alguna coseta amb flors. Ja veuras que hi ha punts de llibre, pinces, anells, libretes, imants nevera, llapissos...està molt bé.

Desitjo que t'hagi servit d'ajuda. Petons a tots familia! :-()-)

El link de "la lluna":
http://www.lalluna.com/ca/action-produc ... nions.html

El meu blog el tens a sota les lletres de colors que posa ÈRIC.
Avatar de l’usuari
makuita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dg. juny 06, 2010 9:00 am
Ubicació: Malgrat de Mar

Re: Record bateig

EntradaAutor: makuita » dl. gen. 24, 2011 8:34 am

Mimimandarina jo vaig fer uns imans per la nevera amb la seva foto,van quedar molt macos !!!
tambe els vaig posar en una caixeta amb bombons....
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Record bateig

EntradaAutor: Ítaca » dl. gen. 24, 2011 8:46 am

Nosaltres vem donar unes tulipes de fusta, com aquestes, però enlloc de ser pics eren imants...

Imatge

Són d'aquí: http://origencat.cat/llistat.php?id=4 (tenen coses molt bufones)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Record bateig

EntradaAutor: sivi » dl. gen. 24, 2011 10:00 am

Uns amics pel seu casamnet, varen anar a un centre de jardineria i varen encarregar un cactus sense punxes per els convidats, anaven en un test petit i envolicat amb una mica de paper transparent i una cinta, varen quedar molt macos, i no els va costar gaire pel que tinc entés.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Re: Record bateig

EntradaAutor: minimandarina » dl. gen. 24, 2011 8:15 pm

Merci per les idees i les webs. Ho aniré mirant!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Record bateig

EntradaAutor: Tutty29 » dg. feb. 17, 2013 11:22 pm

Itaca el detall de hateig que vas fer, ho vas demanar per internet, he estat mirant la pagina origen cat i no vec cap adreça.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Record bateig

EntradaAutor: Ítaca » dl. feb. 18, 2013 9:16 am

Tenen botiga a Girona, i aprofitant un cap de setmana q hi érem, els vem mirar i encarregar :ok:
Però segurament pots fer comandes per internet, o preguntar a quines botigues ho pots trobar :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Record bateig

EntradaAutor: Tutty29 » ds. feb. 23, 2013 10:49 pm

Estic mirant idees pel detall del bateig del meu princep i estic que tinc el cap, uff!!!
Sabeu alguna pagina d'internet on facin caramels personalitzats i que estigui be de preu ?
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Record bateig

EntradaAutor: Ítaca » dt. feb. 26, 2013 9:44 am

Passa't pel post de cuina... penso q hi ha noies q fan galetes personalitzades. També pot ser una bona idea
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Record bateig

EntradaAutor: Tutty29 » ds. maig 04, 2013 11:12 pm

El dia 19 de maig celebrem el hateig del meu tresor i ja tinc els detallets fets, que us semblen?
Fitxers adjunts
IMG_20130504_144501.jpg
IMG_20130504_144339.jpg

Torna a “Regals i detalls de bateig”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::