Capes de lactància

Tria el pit o el biberó.

arimar
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

Capes de lactància

EntradaAutor: arimar » dt. des. 29, 2015 11:06 am

Bon dia,
Us escric perquè tinc una amiga que acava de ser mare i està fent lactància materna, però li fa cosa donar el pit en públic i m'ha dit que existeixen capes de lactància i li vull regalar una. Alguna sap on puc comprar-ne?
Moltes gràcies per avançat!
Imatge
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Capes de lactància

EntradaAutor: bertian » dt. des. 29, 2015 12:07 pm

Ostres això no ho havia sentit mai!! Un truqui perquè no es vegi gaire res és posar-se una samarreta de tires a sota i així no t'has d'apujar tota la brusa, només abaixar una mica el tirant perquè surti el mugró i prou.
Sinó que miri bruses especials de lactància (webs com arbol de amor tenen coses xules!).
També t'acabes acostumant i al final passes de tot! però cada persona és com és, res a dir!
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dt. des. 29, 2015 12:29 pm

Hola!!

Capes de lactància no ho havia sentit a dir mai. Amb aquest sentit no et puc ajudar, el que si et puc dir esca a mi les samarretes de l’H&M que son de tires i es descorden com un sostenidor de lactància em van anar de conya. Vaig enganxar l’hivern i m’aixecava el Jersei i obria la samarreta hi ha part que no es veia res no patia de fred d’esquena n’hi de panxa. Per dormir també les duia a sota el pijama soc molt “fredeluca” i a mitja nit tampoc passava fred :content:
Mira la web que tenen la secció de lactància potser trobar alguna cosa que si assembli. També e vist noies que es posen la musselina al cim i aixi es tapen.

:-()-)
Imatge
Maria V.
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

EntradaAutor: Maria V. » dt. des. 29, 2015 12:48 pm

Ara a l'hivern, una possibilitat és posar-se una manteleta o esclavina, que és com una capeta curta subjectada amb un botó o una llaçada a l'altura del coll. Són de punt de mitja i abans se les posaven les malaltes per estar-se assegudes al llit i abrigades, però també servirien per tapar el pit i el caparró del nen. No sé si ara se'n troben. Jo en vaig comprar una fa uns anys per la meva mare al Corte Inglés. Si no, una bufanda ben ampla o allò que anomenàvem "echarpe": es posa abrigant l'esquena, les espatlles i el pit (els extrems queden al davant del cos). És fàcil de col·locar-la de manera que tapi el pit i el nen. De bufandes grans també n'hi ha de seda o imitació de seda; potser ara tenen un altre nom, jo sóc antiga.
Maria V.
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

EntradaAutor: Maria V. » dt. des. 29, 2015 1:08 pm

Si busques al Google "Amazon capa de lactància", en surten. Si n'hi vols regalar una, comprar-la per Internet ha de ser fàcil.
arimar
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

EntradaAutor: arimar » dt. des. 29, 2015 5:26 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes. Una amiga de la meva germana m'ha recomanat molt una noia de Barcelona. La web es diu beths baby. Diu que la qualitat és molt bona i que la persona que ho porta és un encant. M'he posat en contacte amb ella aquesta tarda i ja he fet la comanda! Ja us explicaré què tal.
Gràcies de nou!
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::