Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

Tria el pit o el biberó.

Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: Blan13 » dt. oct. 22, 2013 2:40 pm

Hola, bona tarda!

Sabeu quants mililitres de llet materna, hauria de prendre un bebé de dos mesos cada tres hores?

A la meva baby li dóno el pit, però ja fa molts dies que no hi ha manera de que s'agafi bé, s'estira, s'encongeix ... en fi una odissea, al principi pensava que era una crisi de creixement però no sé ... trobo que li dura molt, el cas és que si em trec llet i li dóno en bibe si que l'agafa perfectament ... el cas és que l'altre dia vam anar a pesar-la i està en un percentil bó, crec que un 37 però ha baixat respecte al primer més que tenia un percentil bastant més alt.

Li vaig comentar a la infermera que no m'extranyava que no hagués guanyat tant ja que feia bastants dies que no s'agafava bé, i em va comentar que si em preocupa durant uns dies, que em tregui la llet cada tres hores i li dóni amb bibe i anar alternant bibe i pit, em va dir que amb dos mesos hauria de prendre uns 120 mililitres per toma ( cada tres hores) però ella no els beu ... l'he de forçar massa i tot i aixi màxim que beu són 100 ó 110 ... i sincerament no vull forçar-la més ...

A alguna us ha passat el mateix? sabeu quants mililitres hauria de beure cada tres hores?

Que difícil el donar el pit!!!! Però no vull passar a la llet de fòrmula!
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: turuleta » dt. oct. 22, 2013 3:07 pm

Dificilissim donar pit!però és el millor...jo tb ho vaig passar fatal,però té 9 mesos iseguim. Et dono la meva opinió,tu fes el que creguis.para de treure't llet!si veu llet materna que sigui de la teta!costa més mamar que fer biberó,si s'acostuma al biberó oblidat de la teta,i encaraque et treguis llet,és possible que ala llarga hagis de passar a fórmula.la teva nena no es pren els mililitres que diu la infermera pq deu menjar menys,per això es deixa anar del teu pit,pq no té gana. Quan tenen gana mamen,quan no spaarten.el meeu tb ho feia i li ha durat 1 mes llarg tranquilamemt.
Se que costa,sobretot baixa de percentuals,però tingués fe en la teva nena i la teva teta.es nomal el que fa i passarà.només teta!ànims,molts ànims.
Ves a un grup d'Alba lactancia si les tens a prop.
Imatge
Imatge
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: turuleta » dt. oct. 22, 2013 3:09 pm

Ah,i la teta es a demanda...a vegades el meu nen s'estava 4h sense mamar,però habitualment ho feia cada hora una mica...jo en el teu cas pararia de treure'm llet,i li acostaria la teta.si en vol mama,si sarqueja,tesperes una altra hora i tornem a començar
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: xirimoia » dt. oct. 22, 2013 3:52 pm

Blan,

Jo no et puc ajudar massa perquè jo vaig fer LA, però el que sí que et puc dir és que la meva nena, amb dos mesos, no feia 120 de llet ni de conya! Als dos mesos fèiem biberó a demanda i solia demanar cada 2 hores, 2 hores i mitja... i feia entre 60 i 90... justets.
Així que potser simplement és que no té més gana. Potser si vas a un grup de lactància et deixaran més tranquil·la o et sabran donar algun consell.

Sort!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: shyla » dt. oct. 22, 2013 4:13 pm

[quote="Blan13"]Hola, bona tarda!

Sabeu quants mililitres de llet materna, hauria de prendre un bebé de dos mesos cada tres hores?


Li vaig comentar a la infermera que no m'extranyava que no hagués guanyat tant ja que feia bastants dies que no s'agafava bé, i em va comentar que si em preocupa durant uns dies, que em tregui la llet cada tres hores i li dóni amb bibe i anar alternant bibe i pit, em va dir que amb dos mesos hauria de prendre uns 120 mililitres per toma ( cada tres hores) però ella no els beu ... l'he de forçar massa i tot i aixi màxim que beu són 100 ó 110 ... i sincerament no vull forçar-la més ...

Bona tarda Blan, aquestes frases que llegeixo i llet materna son incompatibles, un bebè ha de menjar a demanda, i a demanda és això, ni cada 3 hores ni cada hora ni cada 5 minuts, ha de ser just el que li vingui de gust a la teva filla, si ella rebutja el pit és que no en vol, no tots els bebes de 2 mesos han de menjar 120 ml cada 3 hores!! Ai pretens fer això et carregaràs la lactància materna, de veritat, has de saber observar a la teva filla, ella és la única que sap quanta gana té a cada moment.

No sé si t'has llegit el llibre de Carlos Gonzalez, un regal per tota la vida, però és com l'enciclopèdia de la lactància materna :ok: També pots mirar-te la web d'alba lactància materna o contactar amb algun grup de suport.

Jo igual que t'han aconsellat deixaria el llevallets i oferiria el pit, sempre que ella ho demani, tant si fa 3 hores com si fa 10 minuts. A més, com que amb el llevallets no treus la mateixa quantitat de llet és possible que poc a poc deixis de fer llet i vagis cada cop més als complements.

Bé ja t'he fotut el rotllo, tu ves demanant si tens dubtes!
Imatge Imatge
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: Blan13 » dt. oct. 22, 2013 5:28 pm

turuleta ha escrit:Dificilissim donar pit!però és el millor...jo tb ho vaig passar fatal,però té 9 mesos iseguim. Et dono la meva opinió,tu fes el que creguis.para de treure't llet!si veu llet materna que sigui de la teta!costa més mamar que fer biberó,si s'acostuma al biberó oblidat de la teta,i encaraque et treguis llet,és possible que ala llarga hagis de passar a fórmula.la teva nena no es pren els mililitres que diu la infermera pq deu menjar menys,per això es deixa anar del teu pit,pq no té gana. Quan tenen gana mamen,quan no spaarten.el meeu tb ho feia i li ha durat 1 mes llarg tranquilamemt.
Se que costa,sobretot baixa de percentuals,però tingués fe en la teva nena i la teva teta.es nomal el que fa i passarà.només teta!ànims,molts ànims.
Ves a un grup d'Alba lactancia si les tens a prop.



Moltes gràcies per la teva opinió!! M'ha servit de molt, veig que no sóc a la única que li passa ... intentaré no caure en la temptació de donar-li la meva llet en bibi però és que em fa tanta cosa pensar que baixi de percentil ... i quan s'estira i no vol pit no sé ... és que no entenc pq del biberó pot beure fins a 100 i amb el pit para de mamar en 3 minuts ... també entenc que si m'en vaig treien s'acostumarà a beure amb bibe i ja no voldrà esforçar-se ... ostres que difícil!!! de totes maneres intentaré no donar-li més biberó i tenir paciència i no patir amb el pes ... moltes gràcies, de veritat. :-()-)
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: Blan13 » dt. oct. 22, 2013 5:30 pm

xirimoia ha escrit:Blan,

Jo no et puc ajudar massa perquè jo vaig fer LA, però el que sí que et puc dir és que la meva nena, amb dos mesos, no feia 120 de llet ni de conya! Als dos mesos fèiem biberó a demanda i solia demanar cada 2 hores, 2 hores i mitja... i feia entre 60 i 90... justets.
Així que potser simplement és que no té més gana. Potser si vas a un grup de lactància et deixaran més tranquil·la o et sabran donar algun consell.

Sort!



Moltes gràcies!! Em feia patir pensar que s'havia de beure per estar bé, com a mínim aquests 120 ml ... suposo que cada baby és un món. Gràcies per contestar !!! :-()-)
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: Blan13 » dt. oct. 22, 2013 5:33 pm

Bona tarda Blan, aquestes frases que llegeixo i llet materna son incompatibles, un bebè ha de menjar a demanda, i a demanda és això, ni cada 3 hores ni cada hora ni cada 5 minuts, ha de ser just el que li vingui de gust a la teva filla, si ella rebutja el pit és que no en vol, no tots els bebes de 2 mesos han de menjar 120 ml cada 3 hores!! Ai pretens fer això et carregaràs la lactància materna, de veritat, has de saber observar a la teva filla, ella és la única que sap quanta gana té a cada moment.

No sé si t'has llegit el llibre de Carlos Gonzalez, un regal per tota la vida, però és com l'enciclopèdia de la lactància materna :ok: També pots mirar-te la web d'alba lactància materna o contactar amb algun grup de suport.

Jo igual que t'han aconsellat deixaria el llevallets i oferiria el pit, sempre que ella ho demani, tant si fa 3 hores com si fa 10 minuts. A més, com que amb el llevallets no treus la mateixa quantitat de llet és possible que poc a poc deixis de fer llet i vagis cada cop més als complements.

Bé ja t'he fotut el rotllo, tu ves demanant si tens dubtes![/quote]



Gràcies !!! Miraré el llibre del Carlos González!! I merci pel consell, veig que esteu d'acord i us faré cas ... de totes maneres no sé si no cauré en la temptació de donar-li algún bibe, intentaré no fer-ho per molt que vegi que no menja massa ( ó a mi m'ho sembli) ... a veure si se li passa això que fa d'estirar i encongir-se i podem anar millor. :-()-)
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: turuleta » dt. oct. 22, 2013 5:43 pm

Mama en 3min pq nha après i et buida ràpid d la teta.satipa ràpid.sarqueja pq sha atipat.no la forcis,tornarà a agafarli el gust.el meu després de mesos es torna a quedar adormit quan fa pit.busca un centre d'Alba en sèrio!i el percentuals no importa si mama a demanda,
Imatge
Imatge
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: Blan13 » dt. oct. 22, 2013 6:28 pm

turuleta ha escrit:Mama en 3min pq nha après i et buida ràpid d la teta.satipa ràpid.sarqueja pq sha atipat.no la forcis,tornarà a agafarli el gust.el meu després de mesos es torna a quedar adormit quan fa pit.busca un centre d'Alba en sèrio!i el percentuals no importa si mama a demanda,



Gràcies de nou!! Doncs per mlt que em costi, ho faré, fòra bibe!!
De totes maneres, ella a vegades, quan s'aparta plora una mica, és normal també? Ho feia el teu? No ho fa sempre, només a vagades!

I l'altra pregunta, no sé massa quan té gana, si plora si clar, però he llegit que no és bó esperar a que plorin per donar-los el pit, com notàveu que té gana? pq la meva a vegades es posa els punys a la boca i després la poso al pit i no en vol ... ostres sort que us tinc a vosaltres pq estic que ja no sé que fer, pateixo i no m'agradaria que a la pròxima visita hagi tornat a baixar el percentil ... ja sé que no importen però no m'agradaria, pateixo ...

Respecte al grup alba, d'entrada em registraré a la seva pàgina i m'informaré a veure si hi puc anar!
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: turuleta » dt. oct. 22, 2013 7:05 pm

No cal que et registris.et presentés pel morro i ja.
Si tb plorava a vegades...sovint...pq jo emperrada a amorrarlo pq s'enganxes i shi estigués hores i sadormis com abans i el tio que no volia...suposo que encara no treballes i et passes de l dia amb ell.només cal anar provant,posali la teta,si vol mama,si s'aparta no insisteixes fins al cap d'una hora x exemple.es veritat que diuen quemillor no plori de gana,però com encara no tens els timings de la teva nena(normal pq no mhi ha) no pateixis si a vegades plora i resulta que era gana..
El puny a vegades se'l posen de gana, a vegades és només x explorar a través de la boca.la veritat és que no tinc un mètode x saber si és gana,li ofereixo i ja està.buf,encara men recordo de lo malament que ho vaig passar en aquest temps,anims.
Llegeix alba la crisi dels 3 mesos
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: sandrajuli » dt. oct. 22, 2013 8:19 pm

Jo de tu faria això que et comenten... Primer tranquilitzar-te i deixar estar rellotges i mides... Tot a demanda!
I llavors anar a un grup de lactància, que segur que t'ajuden molt.
Ànims!
Imatge
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: Susana82 » dt. oct. 22, 2013 9:19 pm

Bona nit
Jo tb li donava pit al meu fill (ara te 3 anys). I no s'agafava b... i al final ha resultat ser q tenia el frenillo curt i no arribava....fixa't i si dura gaires dies tornar anar amb el pediatra.
Avatar de l’usuari
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: Jurdi » dc. oct. 23, 2013 10:45 am

Tinc una nena de 2mesos i fem LlA i et dire dues cosetes.
-Com t'han dit la LLM es a demanada,no te horaris,es quan ella vulgui.Si l'acostumes al bibe malament rai,es mes facil xumar del bibe que del pit.
-Els creixement dela bebes no es linial,algunes setmanes s'engreixen molt i altres poc,no pateixis pel camvi de percentil si el bebe esta be no hi ha cap problema.
Alerta amb pediatres i infermeres el que diuen no tots els bebes son igualts.
La quantitat de llet depen del pes que tenen no dels mesos,la meva ha de pendre entre 90+120 ml hi ha a vegades es pren 90 i altres 120.
Imatge
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Quants mililítres de llet materna ... i desesperada!!

EntradaAutor: JOBAAL » dc. oct. 30, 2013 6:17 pm

Blan13 no t'agobïis!!
Com ja t'han dit, la LM és a demanda, i com a tal, si cada cop que veus que rondina una mica li ofereixes el pit (i de vegades s'agafarà perquè té gana o bé s'apartarà perquè no en té, i el que realment té és una altra cosa: aburriment, bolquer brut...) has de tenir completa tranquilitat que ho estàs fent bé :ok: Pensa que la teta no es buida, encara que potser et semblarà que no en pot treure més. I contra més mami, més llet faràs :ok:
Per això i per experiència et puc dir que t'oblidis de números, hores, i demés històries i et relaxis. Ara bé, si vols quedar-te més tranquila, acosta't al grup de lactància que tinguis més a prop de casa, ja veuràs com ho veuràs tot d'una altra manera! :ok:
Ànims que totes en més o menys grau hem passat per aquí, es molt normal!
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::