Cal canviar a la llet de continuació?

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: aseret » dj. ago. 22, 2013 10:37 pm

Hola!
La meva nena ja te 6 mesos i poc, suposo q a la revisio em diran de canviar a la llet de continuacio, pero mhe estat informant i no esta tan refinada com la d inici i te massa proteines. La meva idea era continuar amb la d inici durant tot el primer any, algu ho ha fet?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: FloR » dj. ago. 22, 2013 10:49 pm

La llet de continuació es un invent de les farmacèutiques per poder fer publicitat, veus que la 1 no la publiciten? Està prohibit.. Jo sí seguiria amb la 1! De fet li dono llet 2 al meu fill de 20 mesos perque va començar als 11 amb la llet en pols..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: jllt » dv. ago. 23, 2013 7:14 am

I també és un invent del màrqueting i les empreses la llet 3. A casa nostra no hi va entrar mai, ja vam passar cap a llet de vaca.
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: la_rodri » dv. ago. 23, 2013 5:10 pm

Nosaltres vam fer pit fins als 11 mesos que el nen sol ho va deixar i a mi se'm va retirar la llet. Pels cereals vaig haver de començar a fer servir llet de continuació i vaig començar amb la 2, perquè l'aportació de vitamines, proteines, hidrats... Partint de la base que el nen ja menjava gairebé de tot, era més adient. La 3 no la vaig fer servir fins als 18 mesos.
El que no he fet, ni faré de moment és donar-li llet de vaca normal. Te massa greix i molta lactosa i poc calci. De fet és aixó el que li modifiquen a la llet de continuació... De fet ni els adults hauriem de prendre...
Una bona alternativa per prendre tota la mateixa llet és fer-la servir sense lactosa, però mai abans dels 2 anys.
Si pits mantenir el pit, millor que millor!!!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: Tutty29 » dv. ago. 23, 2013 9:21 pm

El meu nen va començar prenent llet de continuació (0-6 mesos), vaig començar amb LM pero vaig haver de deixar-ho perque no tenia molta llet.
Ara te 18 mesos i pren llet tipus 3, esperem que se'ns acabin els pots per començar amb llet de brik.
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: montsekit » dc. set. 18, 2013 10:50 am

Ens van recomenar fer sempre llet 1, el Jan té 11 mesos i no hem canviat pas.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: aseret » dc. set. 18, 2013 9:10 pm

Gracies maques, volia veure una mica q en pensaveu, de moment continuarem amb la llet d inicifins l any
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: euterpe » dg. jul. 24, 2016 11:52 am

Hola, noies! La meva filla fa 10 mesos d'aquí 8 dies. Aquesta setmana anem al pediatra i vull fer-li algunes preguntes, però m'agradaria anar-hi una mica informada.

Al matí menja farinetes de cereals, al migdia puré de verdures i pollastre, vedella o lluç (anem alternant), a la tarda berena fruita o iogurt (Mi primer Danone o Iogolino de Nestlé), i a la nit hem començat amb sèmola d'arròs i pastanaga, rovell d'ou i "pavo". A més a més, encara li dono el pit (a la nit i en diferents moments durant el dia) i també menja bastonets de pa, pastanagues crues...

Al setembre començo a treballar i ella també començarà la llar d'infants, així que he pensat de deixar de donar-li el pit.

Quina llet li hauré de donar llavors? Ella tindrà 11 mesos i, en teoria, li tocaria la de continuació (tipus 2). He llegit que algunes seguiu donant la de tipus 1 (ella no n'ha pres mai).

Per altra banda, les que utilitzeu llet de continuació, quines marques em recomaneu? He estat mirant per Internet, però hi ha tantes marques i tipus!!!

Nosaltres intentem donar-li el més natural possible. Els cereals que li donem són de la marca Hipp, Aliment Vegetal...

Moltes gràcies!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Cal canviar a la llet de continuació?

EntradaAutor: Ninetaa » dc. ago. 10, 2016 9:39 pm

Doncs jo també vaig llegir tot aixo de que la llet de continuació 2 es un invent de les farmaceutiques etc i lo de les proteines etc i vaig estar dies i dies comparant etiquetes i composicions i vaig arribar a la conclusió que depen de la marca. Hi ha marques de llet que la 1 te més proteines que la 2 d'altres marques . I hi ha marques que la diferencia entre la 1 i la 2 es tan mínima que suposo que es simplement la pujada minima que els imposen per poder publicitarla. i la diferencia de preu es molta, axi que vaig pasar a la 2, ja uqe jo feia servir Almiron i la diferencia entre la 1 i la 2 era minuscula i el preu si que variaba molt.
Si voleu feu la prova aneu comparant etiquetes, veureu que algunes llets molt bones d'inici tenen proteines mes altes que algunes llets de continuació.
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::