Quantes alletadores en actiu hi ha al Socpetit?
Re: Quantes alletadores en actiu hi ha al Socpetit?
Bacilos,jo tinc aquesta llum a l' habitació,està tota la nit encesa,va de fàbula,és la llum justa que es necessita per encertar el boca-mugró
http://r.twenga.es/g3.php?pg=VDs4MzMwMD ... D%3D&dac=3
Que quines pors tenia? Doncs por a no fer-ho bé,a que la nena no s' alimentes bé i jo no m' adones, a que la deixes moltes hores sense menjar ( el maxim que estava sense menjar eren 3 hores però jo m' emparanoiava. Les primeres setmanes dormia molt i l' havia de despertar perque menges) Poc a poc em vaig tranquilitzar,la nena anava agafant molt de pes, les molesties als pita cada vegada eren menys... La base és tenir confiança i x qualsevol dubte adreçar-se a un grup de lactància o de criança. Endavant mamás!!
Que quines pors tenia? Doncs por a no fer-ho bé,a que la nena no s' alimentes bé i jo no m' adones, a que la deixes moltes hores sense menjar ( el maxim que estava sense menjar eren 3 hores però jo m' emparanoiava. Les primeres setmanes dormia molt i l' havia de despertar perque menges) Poc a poc em vaig tranquilitzar,la nena anava agafant molt de pes, les molesties als pita cada vegada eren menys... La base és tenir confiança i x qualsevol dubte adreçar-se a un grup de lactància o de criança. Endavant mamás!!
oschel ha escrit:Bacilos,jo tinc aquesta llum a l' habitació,està tota la nit encesa,va de fàbula,és la llum justa que es necessita per encertar el boca-mugró
Em sento identificada en les pors que tenies. Jo vaig deixant aquestes pors poc a poc... Gràcies per les paraules.
M'agrada la idea d'aquesta llum! M'ho miraré! Gràcies!
Nosaltres estem a punt de fer els 3 mesos! I a seguir endavant!!
Jo també miraré aquesta llum, que molts dies també dormim amb alguna llum encesa. Gracies!
Jo també miraré aquesta llum, que molts dies també dormim amb alguna llum encesa. Gracies!
Aquí una altra alletadora! Els primers mesos van ser complicats però ara ja anem cap als 8 mesos i genial!!!
- sonietamartu
- :: puça

- Entrades: 49
- Membre des de: dl. març 04, 2013 10:06 am
jo porto quasi dos mesos donant-li llet materna! i ja pesa 5700....va neixer amb 3400...el nen esta guapo guapo! estic encantada d donar-li pit!!
Jo faig LM amb ajuda d'algun suplement perquè vam tenir pèrdua de pes. La Martina només té 1 mes però estic contenta dels progresos que hem anat fent amb la LM.
Espero arribar una mica lluny, com algunes de vosaltres!
Espero arribar una mica lluny, com algunes de vosaltres!
Enhorabona per les vostres lactàncies!
Per una banda tinc ganes de que arribin els 6 mesos i començar a introduir nous aliments, però per l' altre em fa mandra, continuaria amb el pit tota la vida! Jaja
Per una banda tinc ganes de que arribin els 6 mesos i començar a introduir nous aliments, però per l' altre em fa mandra, continuaria amb el pit tota la vida! Jaja
Oschel, a mi m passa el mateix!! 
Bon dia,
Felicitats a totes per la vostra lactància!!!!
M' uneixo a vosaltres després de 13 meravellosos mesos de lactància i que duri...
LLarga vida a la teti
Felicitats a totes per la vostra lactància!!!!
M' uneixo a vosaltres després de 13 meravellosos mesos de lactància i que duri...
LLarga vida a la teti

jo també!!!!
L'Ignasi té 8 mesos i seguim amb LM a demanda!!!
tot i que també menja fruita i verdura =)
L'Ignasi té 8 mesos i seguim amb LM a demanda!!!
tot i que també menja fruita i verdura =)
- CaputxetaVermella
- :: peixet

- Entrades: 261
- Membre des de: dj. gen. 19, 2012 3:35 pm
dissabte farà 15 mesos i quasi empalmo amb la meva anterior filla que té ara 4 anys així que només vaig parar 6 mesos + 9 mesos embaràs!!!
CaputxetaVermella ha escrit:Dos mesos i encantada...

holaaaa,
jo m'apunto al grup de mames vaca.
l'Àlex dilluns vinent fa 2 anys i encara pren pit. tot i que ara ja entre semana només en pren un cop al dia. abans d'anar a dormir, els diesde festa com q estem més temps junts s'enganxa més.
jo m'apunto al grup de mames vaca.
l'Àlex dilluns vinent fa 2 anys i encara pren pit. tot i que ara ja entre semana només en pren un cop al dia. abans d'anar a dormir, els diesde festa com q estem més temps junts s'enganxa més.
Hola!
Una altra mama amb lactància prolongada.El meu petit farà 2 anys el 29 de juny i encara fa teta a totes hores!i també quasi empalmo amb el gran que té 4 anys!I sóc més feliç que una perdiu!
Una altra mama amb lactància prolongada.El meu petit farà 2 anys el 29 de juny i encara fa teta a totes hores!i també quasi empalmo amb el gran que té 4 anys!I sóc més feliç que una perdiu!
7 mesos, BLW i LM a demanda. Contentes!!!
Nosaltres portem 3 anys i gairebé 2 mesos!!!!
Nosaltres ja portem 10 mesos de LM i espero que duri molt! I això que l'educadora de l'escoleta m'insisteix Pq li tregui. Que pesada es la gent!
doncs m'apunto al club. De moment hem sobreviscut 7 mesos amb nomes 1 pit i mugronera des de la clñinica

Wola maronnes una altre novata que s apunta. Fa poc mes de 12 dies que ha nescut la meva pitufa i te una gana uff. Per cert a vosaltres us han fet el raru mentre donaveu l pit? Es k a vegades esta tan tranquila xumant i de cop ella sola es desenganxa fent l mandra o movense i s agafa un cabreix ella soleta i despres semble k no trobi l mugro encara k el tingui davant .. aixo ja m ho ha fet algunes vegades.. algu sap pq?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |