No hi ha manera que agafi el bibe

Tria el pit o el biberó.

SaraC
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. maig 18, 2010 4:29 pm

No hi ha manera que agafi el bibe

EntradaAutor: SaraC » dt. març 03, 2015 10:14 pm

Hola marones,

Estic una mica amoïnada, la meva petitona, la Olivia, ara te poc mes de 3 mesos i esta una mica primeta. Va néixer amb 3,890kg, i ara pesa 5,150kg. En l'ultim mes ha pujar nomes 200gr... Fins ara li donava nomes pit, i ara estem intentant que puji de pes amb bibe. Pero no hi ha manera que l'agafi. Hem provat diferents marques de bibe i llet, tetines, temperatures... I no hi ha manera! Ja no se que fer!

Tinc una altre nena, l'Amanda, que te 2 anys i menjava sempre super be! En quan va provar el biberon es va acabar el pit! I per ingènua total, pensava que ara tb em resultaria facil. Pero no es aixi...

Per altre banda estem passant in moment complicat a nivell personal y professional! I jo estic nerviosa, angoixada... I penso que pot ser el motiu de que no tingui prou llet per ella... No m'aguanta massa mes de 2h i a vegades menys j tot! I menja nerviosa, al principi be, pero al cap de uns minuts es posa molt nerviosa.

Em podeu ajudar? Gràcies!!!
Imatge
Imatge
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: No hi ha manera que agafi el bibe

EntradaAutor: marta9 » dt. març 03, 2015 10:39 pm

Em sembla normal que vulgui mamar a totes hores i que no vulgui el bibi. La teva llet és més bona, i l,envàs no té punt de comparació!

No, ara seriosament. És normal. Amb la lactància materna els nens fan crisis de creixement. Quan la quantitat i la qualitat de la llet se,ls queda curta demanen pit a totes hores perquè això fa pujar la prolactina i la producció de llet. És cosa d,unes setmanes i tot estarà al seu lloc un altre cop, però és molt important, si voleu seguir amb la lactància materna, que no li donis bibi i que li donis el pit a demanda, tants cops com vulgui. Aquí t,ho explica molt bé:
http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... ecimiento/

Ànims, dona, ja veuràs que d,aquí res la tornes a veure tipeta i bé. No cal estressar-se molt amb els percentils i el pes, només és una orientació. La canalla creix a brots, no tot seguit, i cadascun té el seu ritme. Mentre vagi pujant, és que tot va bé.
Imatge
Imatge
Imatge
SaraC
Entrades: 339
Membre des de: dt. maig 18, 2010 4:29 pm

EntradaAutor: SaraC » dc. març 04, 2015 10:06 am

A veure, la cosa es que jo VULL que agafi el bibe, per la meva situació personal i el meu caràcter ja pensava deixar el pit "aviat", d'aqui a 2 mesos. Pero per les sircunstancies si hem de començar ja dons endavant! M'atabala molt que la nena es queda amb gana, i no es cosa de uns dies, porta aixi setmanes, esta molt prima i no la veig satisfeta mai! Esta neguitosa, dorm inquieta... I com a mare pateixo mot de veure-la aixi! Al haver tingut una alte nena que menjava super be, gordita i molt feliç m'és inevitable comparar!
Imatge
Imatge
mariamarieta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. feb. 11, 2015 2:47 pm

EntradaAutor: mariamarieta » dc. març 04, 2015 11:14 am

No se si et servirà la meva experiència, la meva filla també va prendre suplements per baix pes i els primers dies que ho vem intentar no hi havia manera que agafés el bibe, bramava, jo em posava nerviosa, la tornava a posar al pit, però no tenia suficient i seguia plorant....en fi...
Finalment em van comentar que els primers dies intentés que els bibes li donés el meu marit i jo marxés de casa, pq poden olorar la llet materna a molts metres i encara q marxés de l´habitació la nena sabria que jo hi estava. Em va semblar una mica tonto però vaig pensar q no perdiem res per intentar-ho...i va funcionar. Vem començar amb bibes a la tarda quan ell tornava de treballar, jo aprofitava per anar al super o fer algun recado i amb paciència la nena cada dia prenia més bibe. Després continuavem amb pit la resta del dia i mica en mica anavem substituint preses de pit per bibes.
Cada nen és un món i no se si la teva filla reaccionarà igual però a mi em va funcionar.
Una abraçada
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. març 04, 2015 9:40 pm

Ma filla es va destetar als 3 mesos i mig despres de dies de berrear amb la teta.i vaig intentar algo mixte pero el bibi ni am pintura havia arribat a passar-se 8hores sense menjar.vem estar aixi 1 mes ben be
Un dia despres de 2 tomes saltades la tia deuria tenir gana i es va jalar 1 bibi de 210ml en 3 minuts
Ara despres vaig deixar la teta i el bibi em va semblar lo millor del mon
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. març 04, 2015 9:43 pm

Ah tb vaig provar mil marques i tetines de mil tamanys i materials diferents.i ara ho veig 1 xorrada perque ella es va agafar a la marca MAM pero crec k aquell dia shagues agafat a qualsevol altre.ves insistint i no tangoixis jo anava cada dia ala farmacia i amb uns nervis x si baixava de pes...
Ara te 16 mesos pesa casi 12kg i dalçada te talla 3 anys jeje o sigui k tranquila ja fara el tomb

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::