Com alimentar amb llet materna sense biberó

Tria el pit o el biberó.

Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Com alimentar amb llet materna sense biberó

EntradaAutor: Clara13 » ds. des. 13, 2014 4:09 pm

Noies necessitaria alguns consells...el meu petit té 4 mesos i mig i fa LME. Voldria saber com donar-li la meva llet quan estigui treballant, però sense utilitzar biberó. Coneixeu altres maneres de donar-los la llet? He sentit que es pot fer amb cullera o gotet, però em va donar la sensació que és per a nadons més petits.

Gràcies!
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Com alimentar amb llet materna sense biberó

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. des. 13, 2014 7:01 pm

La meva té 15 mesos, vaig començar a trballar a les 16 setmanes i no ha pres bibi.
Jo vaig comprar un bibi que en comptes de tetina, té una cullera; té capacitat per uns 75ml més o menys, així que prenia i si tenia més gana, li reomplien.

Amb got també és una bona opció, un got petit encara que sigui de vidre ja us va bé. Quan la meva ha estat una mica més gran també li han donat amb una ampolla de bibi sense tetina.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » ds. des. 13, 2014 8:31 pm

Hola clara,
En aquesta entrada de l'alba padro tens diferents opcions. http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... -original/
I aqui els peos i els contreshttp://criatures.ara.cat/somlall ... /#comments
Sort!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
pesoleta314
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

EntradaAutor: pesoleta314 » dl. des. 15, 2014 12:39 pm

Jo estic com la Clara, amb un nadó de 4 mesos i a punt de treballar. La meva no vol bibi, l'he deixada dos dies amb avis i s'ha arribat a estar més de 5 hores sense voler menjar. Així que també busco alternatives. Aquest biberó-cullera on l'heu comprat? Teniu experiència anb un got d'iniciació, o és massa petita encara?
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. des. 15, 2014 2:38 pm

El bibi cullera el vaig trobar al Corte Ingles.
La meva el got d'iniciació mai ha sabut beure.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dt. des. 16, 2014 2:39 pm

Gràcies guapes! M'acabo de comprar el biberó-cullera per posar-hi la meva llet. Aviam com va...
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. des. 17, 2014 1:23 pm

pesoleta, és bastant comú que els nadons vagi "vaga de fam" quan no hi són les seves mares i s'esperin a que tornin a casa per enganxar-se al pit sense parar, toootes les hores possibles i recuperar el temps perdut :love:
En aquest cas no depèn gaire de si li dones en bibe got o com sigui... segurament al cap d'un temps ja aniran menjant, i de totes maneres no cal preocupar-se perquè ho recuperen després.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
pesoleta314

EntradaAutor: pesoleta314 » dc. des. 17, 2014 9:30 pm

Ja ho havia sentit, això de la vaga de fam! De fet, a mi no em preocupa gaire, tinc molt clar que de gana no es morirà. Però ja se sap, tinc les iaies incordiant (i com que a sobre és de percentil baix, doble ració). Així que els volia dur alguna alternativa perquè no rondinin tant. :content: La setmana que ve se la torna a quedar ma mare, li deixaré el bibi i un estri alternatiu, i a veure què.
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » dv. des. 26, 2014 1:16 am

Jo tinc una petita de 10 dies, i com que és una dormilega que prefereix dormir que reclamar menjar, li hem de posar les coses fàcils pq s'engreixi. Em va dir la pediatra 20min de mamar i 1 bibi de la llet de l'altre pit.

Doncs tinc un bibi que té la forma de tetina de pit i se'l beu com si mames del pit, no enfonsant les galtes, etc.. Si no amb la boca oberta, i que se li mouen les orelles, però clar, raja més facilment. Aquest bibi me'l van donar de publicitat es diu Tommee Tippee Easivent, aquí tens el link:

http://m.tommeetippee.es/product/biberon-easivent/
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dv. des. 26, 2014 11:03 am

Gràcies petitacuca!
piarja
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dv. jul. 20, 2012 9:08 pm

EntradaAutor: piarja » dc. gen. 21, 2015 4:15 pm

Hola! Mafegeixo al post per comentar el meu cas. He tornat a trevallar i la petita es pasa tot el mati dormin, de les 8,30 fins a les 13,00, jo no arrivo fins a les 15, i ella no menja res, ni bibe, ni cullera, ni jeringa i no pot ser, m'estic plantejant deixar d'anar a treballar unes hores. Al Cap em diuen que al final tots mengen pero dubto que la meva s'hi agafi al bibi, etc. Avui provare papilla de poma a veure si almenys menja aixo... Ja fa una setmana que fem proves i no m'en surto :( Us ha passat??
pesoleta314

EntradaAutor: pesoleta314 » dc. gen. 21, 2015 10:38 pm

Piarja, a mi em va passar... no el volia ni veure, el bibi. Quan li ensenyaven es posava a plorar més fort. A la segona setmana de treballar l'ha agafat... però només se'l pren estirada al bressol! A mi no m'agrada gaire, però les iaies són com són, i prefereixo això abans que papilla (jo, eh?? crec que cadascú ha de fer el que vulgui). Beu entre 50 i 100 ml, i quan entro per la porta de casa ja obre una boca que ni els lleons del circ :lleo:. Algun dia l'he de gravar en vídeo perquè és per riure, pobreta. En el meu cas, el màxim que estic fora són 5 hores. També et diré que conec una noia que al final es va haver de canviar els horaris de feina perquè el seu fill es podia estar més de 8 hores sense menjar res. No ho sé, això és molt personal, i cada nadó també és un món. A veure si amb la papilla te'n surts! Si no... l'única opció és anar provant. Jo pensava: de gana no es morirà, si ha arribat a dormir 8 hores seguides de nit (ara ja s'ha acabat el xollo :mumint: ); ara, després passen comptes de tot el que no mengen.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dj. gen. 22, 2015 9:30 am

La meva filla tampoc menjava quan jo no hi era..ni bibero ni papilla ni res! Al migdia m'esperava i feiem barra lliure de teta! Mica en mica va anar acceptant cosetes per dinar com verdura aixafadeta, caldo...pero mai papilla! Paciencia que tot mica en mica es va encarrilant. Quan em vaig relaxar amb el tema, la nena va comencar a menjar.
Clara13

EntradaAutor: Clara13 » dj. gen. 22, 2015 1:41 pm

Jo al meu li estic ensenyant a veure la meva llet amb got de nanses per quan comenci a treballar (en un parell de setmanes). El nen deu pensar que estic chalada perque després li ofereixo el pit normal però vaja, de moment mostra interés. Així la meva sogra li podrà anar donant quan jo no hi sigui, tot i que no descarto que faci com algunes comenteu i faci vaga de fam fins que arrivi.
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dv. gen. 23, 2015 9:03 pm

A mi em va costar 1 mes k agafes el bibi i algun dia sestava mes de 7h sense menjar pero pq tb em rebutjava el pit
Despres ja esta va agafar el bibi super be pero no va voler mes pit...
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dv. gen. 23, 2015 9:04 pm

Perdo la marca k millor mha anat ( i les he provat totes) es la MAM
piarja
Entrades: 31
Membre des de: dv. jul. 20, 2012 9:08 pm

EntradaAutor: piarja » ds. gen. 24, 2015 2:18 pm

Moltes gracies per els vostres comentaris estava desesperada, ara començo a veure la llum... Dp de 15 dies sense menjar res durant 6 hores, accepta la papilla de poma!!! Ja en tinc prou, almenys que pugui menjar algo quan no hi soc. Despres continuarem TOTA la tarda enganxada a la popa, per menjar o dormir :). He comprat un got d'aprenentatge amb anses per provar sort amb la llet, el bibi de moment el deixare aparcat. Gràcies per les vostres experiències. ;)

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::