mastitis i tàndem, us ha passat?

Tria el pit o el biberó.

Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

mastitis i tàndem, us ha passat?

EntradaAutor: Rossinyola » dl. set. 01, 2014 12:50 pm

Hola,

Estic fent tandem amb la meva filla d 27mesos i el petit d 3setmanes. Aquesta nit he vist les estrelles amb la pujada de llet, he tingut febre, i ara en tinc, em fa mal el pit en una zona que tinc envermellida... No sé si pensar en una mastitis, pero pensava q fent tàndem no em passaria ja q la gran quan mama tira molt, el petit és una altra cosa.
La,meva pregunta és si us hi heu trobat, és possible? I quines haurien estat les causes?

Petons i gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: mastitis i tàndem, us ha passat?

EntradaAutor: pesol » dl. set. 01, 2014 1:12 pm

No té res a veure, pots fer una mastitis encara que facis tàndem. Jo faig tàndem amb els meus dos fills (21 mesos i quasi 4 anys) i des de que va néixer el petit he tingut un parell de mastitis/obstruccions.

És molt important que buidin bé el pit, totes les zones. Pot ser que el teu fill gran mami amb força, però sempre en la mateixa posició i hi hagi alguna zona que qeudi sempre per buidar, i més amb la pujada de la llet, controla que es buidi bé el pit.

Si ara ho tens vermell, dur, calent i dolorós el que has de fer és treure aquesta llet com sigui. La millor manera de treure-la és fent que un dels dos mamin, de vegades va bé fer-te massatge a la zona endurida mentres mamen, així ajudes a drenar la llet encallada d'aquella zona. Tot i així, si et queda alguna zona que no tens manera d'"estovar" prova de submergir el pit a la banyera una estona amb aigua calenta i anar-lo buidant manualment amb la mà, veuràs que la llet obstruïda que surt és més densa, similar a llet condensada. No passa res si mamen aquesta llet, el que no pot ser és que es quedi dins el pit.

I si la febre no baixa de cap manera cap a l'hospital.

Espero haver-te ajudat i ànims amb el tàndem, al principi és durillo però dóna moments molt bonics.
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: mastitis i tàndem, us ha passat?

EntradaAutor: Rossinyola » dl. set. 01, 2014 6:13 pm

Moltes gràcies pèsol! Ara estic amb els 2 nens i tirallets i tot i així tinc llet per parar un tren. Potser és q produeixo massa llet i els nens no dónen a l'abast? Quan s'estabilitza la producció? És que semblo un sortidor!
Ja m'he fet un parell de massatges com comentes i' m'ha alleujat força, gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::