Suplements?

Tria el pit o el biberó.

jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Suplements?

EntradaAutor: jaruma » dc. jul. 16, 2014 11:48 am

Hola,

fa ja un mes que dono pit al meu nen, i ningú m'ha parlat de prendre suplements, però ahir vaig llegir que es recomanava prendre suplements de iode. Sabeu si és veritat? Us els han receptat, a vosaltres?

Quan estava embarassada prenia Maleavit (complements vitamínics per embarassades) però amb el part ho vaig deixar de prendre. Sabeu si es pot seguir prenent per la lactància? La veritat és que em sento una mica fluixa, però també pot ser de no dormir!

Gràcies!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Suplements?

EntradaAutor: Boniqueta » dc. jul. 16, 2014 12:50 pm

Hola Jaruma,
Jo vaig prendre tot l'embaraç Natalben Supra i llavors la ginecòloga em va dir quan va nèixer la nena que havia de prendre Natalben Lactancia. Pensa que els peques, quan mamen, ens estiren molt i necessitem un suplement vitamínic no només de Iode sinó d'altres components com ferro, minerals...etc. Per tant jo crec que estaria bé que prenguessis algun suplement d'aquests sobretot si fas lactancia exclusiva.

Felicitats pel petit!! :-) :-)
Imatge
rita2013
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

EntradaAutor: rita2013 » dc. jul. 16, 2014 3:06 pm

Pel què tinc entès, els 'únics suplements que cal prendre durant la lactància és el iode la mare i la vitamina D el nen. També pots comprar sal iodada i em sembla que utilitzant-la per cuinar ja és suficient. Però de totes maneres, jo també em prenc el natalben lactància que porta una miqueta de tot i així segur que no falta res!!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dc. jul. 16, 2014 6:15 pm

Hola,

jo vaig prendre natalben embarazo i després el lactancia durant uns mesos. Com t'han dit, la lactància consumeix molt de la mare, cal alimentar-se bé, i hi ha metges que recomanen el suplement per ajudar. I si en parles amb la teva metge o amb el pediatra? El que segur que no et faran els suplements és mal, no?
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » dc. jul. 16, 2014 6:30 pm

El meu petit te 13 mesos, encara li dono pit, i la ginecóloga em recomanar Yodocefol, el vaig pender en l'embaraç i encara el prenc, tambe sal iodada. La rao que em va donar, es que ajudes a regularli la tiroides al bebe. La vitamina D, es depen don visquis, aquesta vitamina la proporciona el sol, aixi q sí vius a Catalunya, cap problema, aquí tenim un solete que fa goig.
rita2013
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

EntradaAutor: rita2013 » dt. ago. 19, 2014 11:44 pm

És cert que la vitamina D la proporciona l'exposició solar, però el problema és que als nadons de menys de sis mesos no els hauría de tocar gaire el sol. A més a les mares tampoc ens toca gaire. És per això que es recomana la suplementació amb vitamina D als nadons. Encara que a Catalunya faci molt sol, si no toca directament a la pell no serveix de res!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::