Marca llet continuació fent LM
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
Marca llet continuació fent LM
Hola noies. Tinc una nena que ha fet l'any i continuem amb LM. Fa un parell de mesos vam introduir una llet hipoalergènica (nestle nan ha) per fer els cereals. Tinc una altra nena ex alergica a la proteina de llet de vaca i per això ens van recomanar aquesta llet, per evitar possibles alèrgies. Fins ara no ha tastat cap derivat lactic. Però a partir de l'any el pediatra ens ha dit que podem passar a una llet normal.
El meu dubte és quina??? Hi ha tantes marques....n'hi ha alguna més recomanable que una altra per combinar amb lactància materna?
Espero les vostres respostes!!
Gràcies boniques!
El meu dubte és quina??? Hi ha tantes marques....n'hi ha alguna més recomanable que una altra per combinar amb lactància materna?
Espero les vostres respostes!!
Gràcies boniques!
Re: Marca llet continuació fent LM
Bon dia!
Nosaltres vam fer mixta fins que la baldufa és va destetar ella soleta. Però clar no tenim antecedents al.lergics alimentaris a la familia.
Fins a quasi l'any i mig vam utilitzar l'enfalac, després vam provar la llet de vaca normal (la que prenem nosaltres) i bé, però com que soc una mica "així" li donem la de Nestle d'1 any, sense cereals..per que això sí, els cereals que li agraden son els "pedialac", i si li donem llet amb cereals incorporats ens diu que ens la prenguem nosaltres.
He provat de la puleva (sembla que és), però trobo que li agrada més la nestle..¿¿??
I sobre la ideal per combinar amb la LM, jo sempre he pensat que la ideal és la que a ella més li agradi..Totes si fa no fa porten el mateix, així que no se que dir-te.
Espero haver sigut d'ajuda.
Nosaltres vam fer mixta fins que la baldufa és va destetar ella soleta. Però clar no tenim antecedents al.lergics alimentaris a la familia.
Fins a quasi l'any i mig vam utilitzar l'enfalac, després vam provar la llet de vaca normal (la que prenem nosaltres) i bé, però com que soc una mica "així" li donem la de Nestle d'1 any, sense cereals..per que això sí, els cereals que li agraden son els "pedialac", i si li donem llet amb cereals incorporats ens diu que ens la prenguem nosaltres.
He provat de la puleva (sembla que és), però trobo que li agrada més la nestle..¿¿??
I sobre la ideal per combinar amb la LM, jo sempre he pensat que la ideal és la que a ella més li agradi..Totes si fa no fa porten el mateix, així que no se que dir-te.
Espero haver sigut d'ajuda.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |