Decoupage

fimo, goma eva, pasta de sal...
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Decoupage

EntradaAutor: Juliett » dc. set. 29, 2010 11:18 am

Hola! ara m'ha donat per aquí... l'altre dia vaig comprar tots els estris, cola, tovallons i pincells i vaig pensar que començar per vidre seria fàcil però em van sortir dos xurros que van anar a parar a les deixalles....
Algú en sap?

A veure si alguna botiga dels xinus trobo algu de fusta i començo perque el vidre crec que és més complicat.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Decoupage

EntradaAutor: Ítaca » dc. set. 29, 2010 1:35 pm

Hola!
A veure, jo saber-ne, no en sé, però com m'agrada provar de fer moltes coses diferents, he fet 2 o 3 cosetes en decoupage.
De fet, el primer q vaig fer van ser 2 safatetes de vidre per posar el dia de Nadal, i no em van quedar malament, la veritat...
Com ho vas fer tu? potser vas fer alguna cosa malament... s'ha d'anar molt en compte a l'hora de posar el tovalló/motiu pq no quedin arrugues i no es trenqui. El millor, és començar pel mig del "dibuix" i anar posant cola cap els extrems, així evites les bombolletes...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: Decoupage

EntradaAutor: esquitx » dc. set. 29, 2010 10:16 pm

Ramtri: És una tècnica de decoració d'objectes. Consisteix en aplicar paper, tovallons de paper, roba, fulles, etc sobre fusta, metall, vidre, espelmes, etc mitjançant un barnis transparent especial de manera sembla formar part de l'objecte.
Si poses decoupage al google i mires les imatges veuràs l'infinitat de coses que es poden fer i és súper relexant de fer, el menys per a mi.

Jo tampoc sóc una experta però el mateix que t'ha dit la Itac@, explica'ns el passos que has seguit i si és que has fet alguna cosa diferent de com ho fem nosaltres t'ho podem dir. De totes maneres, et faig un resum ràpid de com ho faig jo, unto la superfice que vull decorar amb el barnis i llavors amb molt de compte vaig enganxant el dibuix del tovalló, el que faig diferent que la Itac@ és que començo per un extrem i no per el mig.
Avatar de l’usuari
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

Re: Decoupage

EntradaAutor: Anitta » dc. set. 29, 2010 11:53 pm

Poseu fotetes de les vostres obres d'art! >.-<:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Decoupage

EntradaAutor: Ítaca » dj. set. 30, 2010 9:03 am

Juliett, q li vas treure les altres capes del tovalló o les vas deixar?? és q sols s'utilitza la q té el dibuix...

esquitx, a mi em van explicar q per evitar les bombolles amb el dit aguantés el "dibuix" pel mig i després amb el pinzell posés la cola cap a les cantonades... però veig, q si vas en compte a l'hora d'enganxar-ho no hi ha problema utilitzis el sistema q utilitzis! :ok:

Jo no utilitzo barnís, utilitzo una cola "especial" per decoupage (q penso q la cola blanca de tota la vida faria el mateix efecte...). Unto la superfície ben untada, poso el tovalló, i torno a untar bé de cola. Ho deixo secar 3-4 hores i depèn de com sigui el dibuix de claret, pinto per sobre el dibuix amb un color crema/blanc... bé el q vulgueu però q faci q resalti el tovalló... i clar, en el cas d'una safata, ho enganxo pel cul q toca al moble, per entendre'ns... no per dins...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Decoupage

EntradaAutor: Penny » dj. set. 30, 2010 9:59 am

A mi el que m'encantaria fer amb decoupage són penjadors de la roba de fusta. Queden preciosíssims!!!

Imatge
(imatge agafada del Google)
Imatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: Decoupage

EntradaAutor: esquitx » dj. set. 30, 2010 11:03 am

Penny: no havia vist els penjador però anima't que són fàcil de fer!! Realment són súper xulos i es poden fer també infantils, per l'armari dels més petits! Ara ho acabo de pensar però es poden agafar els penjadors de plàstic i forrar-los amb paper!! Ui, ui...ja m'estan entrant ganes de manualitats i tinc molta altra feina a fer!!!

Itac@: vaig posar barnís però sí, és una cola blanca especial, crec, que una mica més clara que la blanca però estic segura que amb cola blanca també funcionaria, es pot provar.
Fem servir el mateix procediment, començar per un extrem, per un altre o per el mig no crec que tingui massa importància si el final et queda bé. També t'haig de dir que segons el dibuix començo per un lloc o un altre.

El que he fet ho he regalat i en el seu dia no vaig pensar a fer fotos... el que he fet molt són marcs de fotos, però ja buscaré a veure si trobo alguna cosa per ensenyar!!
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Decoupage

EntradaAutor: yuyu » dj. set. 30, 2010 5:30 pm

uff jo m'en vaig fer un tip de fer plats per nadal, l'any passat....els vaig vendre en totes les pastisseries, i vaig fer l'agost!! van quedar tant xulos...que tothom en volia!! si voleu us puc explicar la tecnica, jo en feia 2 una que en deiem craquelat i l'altre que era com envellit! gens dificil! :love:
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: Decoupage

EntradaAutor: esquitx » dj. set. 30, 2010 8:04 pm

Yuyu: a mi m'encantaria que expliquessis aquestes dues tècniques que tens. Ostres nena, que bé que d'un hobby en fessis negoci, jo m'agradaria per mi, no tinc pas temps de fer-ne per vendre!! Però si no és molt demanar per quant el venies?
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Decoupage

EntradaAutor: yuyu » dj. set. 30, 2010 9:51 pm

Dema explico la técnica i el material!!! Pero el preu variaba depen del tamany els petits el venia a 6€ i els mes gran fins a 15€. En vam fer mes de 150 plats.... Erem socies amb la meva sogra pero vam haver de reclutar a l'avia i la Tieta perque sens tiraba el temps a sobre! Penseu que amb una barra de torro, unes neules.. I amb un bon llas feia un goig!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Decoupage

EntradaAutor: Ítaca » dv. oct. 01, 2010 1:57 pm

Jo també vaig fer el craquelat en una (o les dues ¿?¿?) safates q vaig fer, i queda moooolt xulu!
A veure si puc aquesta tarda i us poso alguna foto pq us féu una idea (tenint en compte q eren les primeres q feia i q tenen "fallos", eh?) :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Decoupage

EntradaAutor: Juliett » dv. oct. 01, 2010 2:46 pm

Glubsss que és craquelat?

Aixxxxxxxx aquest vespre ho tornaré a intentar! a veure que tal.
Prometo fotos encara que siguin xurrus! jajajaja
Siiiii Itac@ sisi només hi vaig posar el primer paper...

EL que passa que em vaig complicar la vida... vaig retallar el tovalló i és clar no era tot el tovalló el que posava... i després ho vaig voler pintar i puff un horror...
Tinc que començar amb una part igual (tovalló i vidre)

A veure que em surt! jajaja
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Decoupage

EntradaAutor: Juliett » dv. oct. 01, 2010 2:47 pm

Penny ha escrit:A mi el que m'encantaria fer amb decoupage són penjadors de la roba de fusta. Queden preciosíssims!!!

Imatge
(imatge agafada del Google)


Això de fusta m'encanta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Decoupage

EntradaAutor: Juliett » ds. oct. 02, 2010 9:43 pm

estic fent proves... dilluns us passaré les fotos... sembla que és molt més fàcil fer-ho en fusta no?
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Decoupage

EntradaAutor: Juliett » dt. oct. 05, 2010 2:02 pm

Hola, aquí us deixo res 4 xurrus jajajaja són pràctiques que estic fent abans de decidirme amb que...
Estic treballant amb vidre i amb fusta...
Hi ha una caixeta que la vaig pintar amb deurat per posar-hi un tovalló de nadal, vermell i deurat.
Els cantos del vidre s'han de pulir amb una llima i bé vaig fent a estones al vespre...

Imatge

Imatge

Imatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
BielNil
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. set. 29, 2010 4:48 am

Re: Decoupage

EntradaAutor: BielNil » dj. oct. 07, 2010 2:51 am

Hola a totes!
No sé si us pot servir, jo vaig provar de fer Decoupage amb tovallons, però has d'anar molt en compte que no se't trenqui, així que vaig optar per comprar unes fulles de "paper decoupage", unes caixes, cola blanca i a disfrutar!!! He fet varies coses així i la veritat és que fan molt de goig. Un cop tens el paper enganxat amb la cola blanca, deixeu que s'aixugui i hi apliqueu una capa de barnís incolor. Queda preciós. Si algú m'explica com penjar fotos, us les penjo perqué ho pogueu veure!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Decoupage

EntradaAutor: Juliett » ds. nov. 20, 2010 4:06 pm

BielNil ha escrit:Hola a totes!
No sé si us pot servir, jo vaig provar de fer Decoupage amb tovallons, però has d'anar molt en compte que no se't trenqui, així que vaig optar per comprar unes fulles de "paper decoupage", unes caixes, cola blanca i a disfrutar!!! He fet varies coses així i la veritat és que fan molt de goig. Un cop tens el paper enganxat amb la cola blanca, deixeu que s'aixugui i hi apliqueu una capa de barnís incolor. Queda preciós. Si algú m'explica com penjar fotos, us les penjo perqué ho pogueu veure!!!


Cola blanca has dit no? ostres a mi es que em queden molt transparents... i la cola es blanquinosa però no blanca per trencar l'efecte transparent...
ImatgeImatge

Torna a “Amb materials diferents”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::