Fotos + collages = Scrapbook

Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: pigadeta » dv. des. 16, 2011 4:26 pm

Home tens varies opcions.... el que no he entés es si ho vols tancat o no...

- Una opció es fer amb un tros de fulla, amb plecs a dos costats, i deixar-ho obert (la mateixa mida de la fulla ) a veure si trobo una foto

- L'altre es fer amb una fulla la forma d'un "sobre" i enganxar-la a la fulla que hi tens a l'àlbum
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: ariadna » dv. des. 16, 2011 4:42 pm

en principi, obert! o sigui.. fent una mitja lluna a dalt i que tota la pàgina sigui sobre...

Crec que és el que em dius com a primera opció! (a veure si trobes una foto! xxo.0.o )

Gràcies!!!
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: pigadeta » dv. des. 16, 2011 5:01 pm

A veure...opcions...

http://taiascrap.blogspot.com/search?up ... results=10
la fulla de color es la butxaca, únicament esta agafada per 3 costats (en aquest cas) per tal de posar-hi la tarjeta...
http://taiascrap.blogspot.com/2010_08_01_archive.html
En la foto que posa ecos, es el que et deia...la fulla enganxada per el lateral i l'inferior...tot depen del que hi hagis de posar dins...

Sino si es per algun record, o paperet mes petits pots agafar un sobre, decorar-lo, posr-hi una tanca xula, amb un velcro i enganxar-lo sobre la fulla
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: ariadna » ds. des. 17, 2011 8:28 am

no ho veig clar... :ufs:

En principi seria per guardar-hi poca cosa... tipus, un paperet, una entrada d'algun concert... (és una llibreta de música); però em fa por que sigui massa "blandengue"! com que segurament aniré aquest matí a comprar material, potser ho pregunto a la botiga, no?

Merci guapa!!

(és que a més, per exemple això del sobre ho veig bona opció, però com que és per un noi, no sé pas com decorar-ho... ha de ser molt "minimalista" tot...)
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: minerva.77 » ds. des. 17, 2011 1:08 pm

Yo he fet coses amb butxaca de les dues maneres que ha dit la Pigadeta, i han quedat bé. Pero clar, depén del que vulguis ficar dintre. Yo he posat tags o fotos enganxades en altra cartolina. Suposo que si es alguna cosa més gruixuda haurás de fer algun plec perque quedi una mica de fons ample, perque sino no hi cabrà. No sé si m´explico bé.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: gege » ds. des. 17, 2011 8:44 pm

Has mirat l'àlbum seis palabras? Jo l'he fet i és molt senzill i són tot butxaques.

http://pegapapelotijeras.blogspot.com/2 ... orteo.html
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: Txell_JP » ds. des. 17, 2011 11:21 pm

Hola guapis!!

Us penjo fotos de la meva "mini-escrapera"... i té bastanta gràcia i fa riure quan diu: mama, fem scrapbooking?

Imatge

Imatge

I un parell de fotos més de dos albums que vaig fer fa 2 mesos:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Estic "en plena producció" per aquestes festes, quan acabi ja us penjaré alguna foto més...

Ptns!!
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: ariadna » dg. des. 18, 2011 8:07 am

gràcies noies!! al final, faré la opció de la Pigadeta... amb una mica de "gruix" com diu la Minerva77. :ok:

Gege, el tipus de sobre d'aquest àlbum (ja l'havia vist, gràcies!! :ok: ), no em serveix... perque aquí es fa sense estructura d'àlbum i jo, en canvi, tinc un cartronet com a "base" de la pàgina...

Txell_JP, tot i que les fotos han quedat un pèl tallades... molt xulu, no?! ja ens ensenyaràs més treballets!! i què mona la Teresa amb els seus segells!! :content:
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: minerva.77 » dg. des. 18, 2011 2:28 pm

gege ha escrit:Has mirat l'àlbum seis palabras? Jo l'he fet i és molt senzill i són tot butxaques.

http://pegapapelotijeras.blogspot.com/2 ... orteo.html



Ostres, aquest album m´encanta. Em sembla que serà un dels próxims que faré. Avui he acabat unes lletres de fusta per la porta de l´habitació de la Minerva, folrades de paper i decorades amb cosetes.
Encara tinc pendent d´acabar dos mini albums (son la meva perdició els minis) que només em queda enganxar les fotos, i estic pensant com faré un mini album de Nadal (amb fotos amb la familia, sortides que facim, etc...).

Jo el que trobo més problemàtic es el tema d´imprimir les fotos, més que res perque necessito fotos de diferents mides (algunes bastant petites pels minis) i no trobo la manera de que em quedin bé. He probat amb el Picasa i després anar al Fotoprix o al Slecker, pero queden les fotos fatal, no queden nítides. No sé si es problema de la impressió o del programa per canviar la mida de les fotos.
Com ho feu vosaltres?
He pensat en comprar alguna impressora per fotos, pero les trobo carísimes, i a més després la tinta tampoc es barata...
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: gege » dg. des. 18, 2011 4:50 pm

Quins minis més xulos txell!

Jo us passo fotos del 6 palabras que he fet. Només és l'estructura perquè és per un AI i la noia que m'ha tocat no hi tinc gaire confiança i no tinc fotos seves.
Per si la primera cosa que faig trobo que no està del tot malament però necesito millorar jeje
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: gege » dg. des. 18, 2011 4:50 pm

Res, que no em deixa penjar le sfotos pk pesen massa, aquest vespre les redueixo i les penjo k ara haig de marxar pitant ;)
Avatar de l’usuari
lereika76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: lereika76 » dt. des. 27, 2011 6:06 pm

Noies buscant per internet he donat amb aquesta página: http://bonitooh.blogspot.com/, suposo que ja la coneixeu. Aquí es poden descarregar gratis moltes coses per fer scrap digital, però, jo soc novatilla en això i m'he descarregat material, però després no se com sobreposar una imatge amb l'altre, algú em pot ajudar. Necessito algun programa especial?. Com ho feu vosaltres?
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: nius » dc. des. 28, 2011 9:55 pm

Minerva, li vaig fer un album al peque x la llar amb moltes fotos d diferent mides. Vaig optar x reduir-les i posar-les totes a un document word, cada una al seu nou tamany. I vaig fer imprimir aq full tamany foli (em va sortir mes barat q cadascuna impresa individualment).
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
minerva.77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: minerva.77 » ds. des. 31, 2011 4:05 pm

nius ha escrit:Minerva, li vaig fer un album al peque x la llar amb moltes fotos d diferent mides. Vaig optar x reduir-les i posar-les totes a un document word, cada una al seu nou tamany. I vaig fer imprimir aq full tamany foli (em va sortir mes barat q cadascuna impresa individualment).


Si, jo faig també un collage i el porto a imprimir, pero no queda bé. No sé si s´ha de canviar la resolució de les fotos o que.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: Txell_JP » ds. gen. 07, 2012 11:15 pm

Ei, ja esteu subscrites a l'SCRAPBOOK MAGAZINE?
Si encara no sou subscriptores, envieu un mail a : magazinescrap@gmail.com ÉS GRATUÏTA!!

Ah, també us passo els cursets del Sants Paperets del mes de Gener:

Imatge
Avatar de l’usuari
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: Txell_JP » dc. feb. 01, 2012 1:00 pm

Hola guapis,

Us penjo les fotos d'un àlbum d'embaràs que vaig fer per una companya de feina aquests nadals. Les fotos no són gaire bones perquè les vaig fer a la nit amb la llum de l'escriptori...
Si voleu donar un cop d'ull al blog potser es veuen una mica millor... http://txellfriends.blogspot.com/2012/01/ma-esperant.html

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: cuqueta » dj. març 08, 2012 7:44 am

Avui hi ha Fiskars a P-R-I-V-A-L-I-A :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: nius » dj. març 08, 2012 10:49 pm

SOS!
Necessito ajuda, o idees..... la setmana vinent el meu company fa 30 anys, i estic intentant (que no és fàcil, tot s'ha de dir) que amics, família, companys de feina, etc., es facin una foto amb un 30 (jo n'he fet un amb porexpan folrat de paper de seda, un via mail pintat pel nostre fill, i al final, el més fàcil: que cadascú faci el que pugui i m'envii una foto amb el 30 que puguin).
Ara no sé què més fer: si un mural o un àlbum de fotos. He pensat que per sortir del pas, fer un mural tipus scrap amb totes les fotos enganxades, amb un vidre d'aquells que van amb grapes, i amb més temps, fer-li l'àlbum (digital, passo que sigui més complicat).
Alguna idea? com que no tinc massa papers, però si a paper de paret, pensava fer tipus collage. Teniu algun model que sigui fàcil i resultón? O manera de fer-ho? O idees?
Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Fotos + collages = Scrapbook

EntradaAutor: ariadna » dv. març 09, 2012 8:41 am

Nena!! oooommmmm!!! a veure, tranquis! que no m'he enterat ni de la meitat! ;-)

Tens temps encara! i més, si encara no tens totes les fotos...

Quantes fotos seran, aprox?
Quina mida de mural voldríes fer?

Va! que t'ajudem a buscar!
*edito.. he trobat aquest foto, potser et podria servir com a inspiració? comenta què et sembla per veure cap a on busquem... :ok:
EN aquest cas hi caben molt poques fotos, però ho pots adaptar... i potser treure el nino, i/o posar el 30 més gran..

També se'm acut fer un 30 amb les fotos dins... o sigui, un 30 composat de fotos! m'explico?
Fitxers adjunts
BigDayTobie_30anys.jpg
2010 & 2016

Torna a “Scrapbook”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::