Com adoptar? Barcelona

Fills del cor.
Meme
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 07, 2014 2:06 pm

Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: Meme » dt. oct. 07, 2014 2:09 pm

Hola. Som una parella de Barcelona i volem començar tràmits per adoptar un infant. On ens podem dirigir? Quins països son mès ràpids,mès seriosos,etc....us demanem ajuda. GRÂCIES
kanetona
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dv. maig 24, 2013 3:55 pm

Re: Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: kanetona » dj. oct. 09, 2014 11:57 am

Hla, jo no et puc ajudar pero ens trobem en la mateixa situacio que vosaltres, volem començar a mirar quins pasos hem de seguir per l'adopcio. Ja anirem estant en contacte. Tinc entes que el primer que s'ha de fer es anar a una reunio que fa el Institut Català de l’Acolliment i de l’Adopció. el telefon es i adreça.


BARCELONA
Paral.lel, 52
08039 Barcelona
Tel.: 93 483 10 00
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

Re: Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: lilalila » dg. oct. 12, 2014 4:41 pm

Hola,

el primer que heu de fer és trucar a l'ICAA (Institut Català de l'Acolliment i l'Adopció) i us faran anar a una sessió per informar-vos dels passos i els països que hi ha ara oberts. Us he de dir que quan vam anar nosaltres van ser una mica pessimistes, està clar que és un procès dur, molt dur...però jo tenia molt clar que tiraria endavant amb tots els problemes que em poguès trobar.

si no tens clar el país també podeu trucar a alguna ECAI (entitats col·laboració adopció internacional) i allà tb us explicaran les característiques específiques dels països, terminis, etc...

un cop teniu clar que voleu tirar endavant, presenteu sol·licitud al mateix ICAA i llavors us trucaran per assistir a unes xerrades, etc..per obtenir el certificat d'idonietat. Ja amb el certificat (no recordo el termini però crec que uns 8 mesos) ja has de triar una ECAI i llavors ja signes el contracte amb ells i prepares expedient per anar al país..

ho he dit tot força resumit però pregunteu tot el que necessiteu i endavant!!

Sort!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: ada_bcn » dc. oct. 15, 2014 6:59 am

Jo no sé si encara es fa així, però havies d'indicar el país en el moment de presentar la solicitut, després el pots canviar (jo no vaig tenir cap problema) i dir la ECAI també.

No vaig anar a cap sesió informativa previa al CI, la información de paisos la podeu trovar a la web del ICAA, només surten paísos amb ECAI acreditada a Catalunya, explica el procés i condicions necessaries a al mateixa web del ICAA, crec que la información que donen a la sesió informativa són aquests fulls impresos.

Podeu trovar més información a al web d'adoptivanet http://adoptivanet.info/ está bastant actualitzada...

Per a mi de les poques opcions que hi ha República Dominicana té bona pinta, és un procés molt controlat que es pot fer per prococol públic, sense ecai... lo únic que són uns 4 mesos d'estada al país per l'adaptació del nen/a i acabar els trámits d'adopció... i d'altres copción la veritat és que l'ICAA moltes opcions no les permet pq no permeten tramitar per protocol públic a molts paísos on es posible i es donen garanties, s'està tramitant des de la resta d'spain... però bé...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: ada_bcn » dc. oct. 15, 2014 7:01 am

Aquí teniu les adreces de tots els ICAA de Catalunya pels que no sou de Barcelona:

http://adoptivanet.info/comunidades/catalunya-donde.php
Avatar de l’usuari
Petrallica
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dt. feb. 03, 2015 4:07 pm

Re: Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: Petrallica » dc. nov. 11, 2015 6:30 pm

Hola noies!
d'aquí poc començaré ara el procés d'adopció i estic escrivint un blog per desfogar-me una mica,

http://elnostrecamicapavosaltres.blogspot.com.es/

per si li voleu fer una ullada! ;) Potser ens podem sentir identificades, jo ho aniré possant tot pas per pas.

Una abraçada!!
La felicitat es un estat mental
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

Re: Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dc. nov. 25, 2015 4:30 am

Te iré siguiendo en tu blog...

Yo también quería informarme , pero desde Barcelona e internacional, a poder ser... Tenía entendido que ponían menos trabas...
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
noitami
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 03, 2016 2:08 pm

Re: Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: noitami » dl. oct. 03, 2016 2:12 pm

Hola,

recentment he escrit un post al nostre blog amb tots els passos a seguir per a realitzar una adopció a catalunya.
http://at12000kmsfromyou.net/adopcion-vietnam/
Espero que sigui d'utilitat!
Pancake
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 07, 2020 3:53 am

Re: Com adoptar? Barcelona

EntradaAutor: Pancake » dv. feb. 07, 2020 8:41 am

Una cosa que es pot estendre

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::