TREBALL DE RECERCA

Fills del cor.
laura :)
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 1:40 pm

TREBALL DE RECERCA

EntradaAutor: laura :) » dl. nov. 21, 2011 1:57 pm

Hola! Em dic Laura, sóc una alumna de segon de batxillerat i estic fent un treball que tracta sobre l'adopció. En la part pràctica estic fent una comparativa sobre el procés d'adopció d'ara i d'abans. Sóc d'el poble de Lliçà d'Amunt i se m'està fent molt difícil trobar pares adoptius els quals em puguin respondre una enquesta (sobretot si han adoptat un infant de Colòmbia). Us agrairia moltíssim si algú me l'ha pogués contestar per seguir fent el treball. Moltes gràcies, Laura.
Si algú em pot respondre el meu mail és: laucapboa@hotmail.com
L'Enquesta és la següent:
-Edat del nen/a:
-País de procedència del fill:
- Any en que va ser efectiva l’adopció:
1. Quins requisits fonamentals demanava el país d’origen?
2. Per quin procediment veu optar fer l’adopció ( Adopció d’agència, adopció privada...)?
3. Perquè?
4. Veu comptar amb l’ajuda d’alguna ECAI (Entitat Col•laboradora d’ Adopció Internacional) durant el procés d’adopció? Amb quina?
5. Des de que va començar el procés d’adopció, quant temps van tardar en assignar-vos l’infant? I quant temps va passar fins que veu reunir-vos amb ell?
6. Quina edat tenia el vostre fill quan va arribar a casa?
7. Quant va durar l’estada al país d’origen?
8. Quants viatges es van fer?
9. Quin cost final va suposar l’adopció aproximadament?
10. Va haver algun tipus de problema durant l’adopció? (per exemple amb el tema de la burocràcia, política del país...)
laura :) l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 23, 2011 1:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: TREBALL DE RECERCA

EntradaAutor: Lau » dt. nov. 22, 2011 3:06 pm

les preguntes 2 i 4 es solapen, són la mateixa pregunta amb diferents paraules.
marinagal
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. set. 19, 2011 11:18 pm

Re: TREBALL DE RECERCA

EntradaAutor: marinagal » dt. nov. 22, 2011 11:29 pm

¡Hola Laura !en el foro de facilisimo.com en el apartado colcha de los deseos hay alguna persona que ha adoptado en colombia, pon allí el anuncio.Un saludo
danny50
Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 25, 2014 1:30 pm

Re: TREBALL DE RECERCA

EntradaAutor: danny50 » ds. oct. 25, 2014 1:32 pm

potser hauries de buscar un forum molt mes especialitzat en adopcions.
Worried about security+ certification exam & comptia Anderson University (Indiana) preparation? We offer up-to-dated Face book practice questions and You tube dumps with 100% exam pass guarantee of icnd LPI.

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::