CI a Catalunya gratuït?
Re: CI a Catalunya gratuït?
Dic que és més complicat per que el nen té més vivències, un caràcter ja format, en fi, que no és un nadó...m´imagino que si el tries més grandet no hauria d´esperar tant de temps, tot i que no ho faria pas per aixó.
I el pes, va per llarg crec, per aixó no se que fer...
I el pes, va per llarg crec, per aixó no se que fer...
Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



