CI a Catalunya gratuït?

Fills del cor.
roger
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:00 am

Re: CI a Catalunya gratuït?

EntradaAutor: roger » dj. feb. 17, 2011 12:22 pm

Dic que és més complicat per que el nen té més vivències, un caràcter ja format, en fi, que no és un nadó...m´imagino que si el tries més grandet no hauria d´esperar tant de temps, tot i que no ho faria pas per aixó.
I el pes, va per llarg crec, per aixó no se que fer...

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::