Gent del Camp de Tarragona

Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. abr. 27, 2012 2:31 pm

Copiant el post que va fer una noia amb Gent de Lleida seria interessant que compartissim llocs de Tarragona, Reus, Valls, i altres on hi hagi coses de manualitats i sobretot on facin tallers o cursos.

Vull que pel meu aniversari em regalin un curs de scrap o taller amb paper i no sé de cap lloc a prop on fer-lo i no vull anar a Barcelona. Sabeu de llocs?
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: Abril* » dv. abr. 27, 2012 8:40 pm

Hola,

d'escrap o tallers amb paper ara no en se cap, tot i que crec que a valls en van fer un que ja m'hagués agradat anar-hi http://www.facilysencillo.es/2011/12/g-r-c-i-s.html.

Pel que fa a pastisseria, els de la llauneria mata de Reus estan genial!, cupcakes, galetes, decoració pastissos, bombons, figures de xocolata......ara en fan de nous als mesos de maig i juny.

A més em sembla que a Reus s'esta couent alguna cosa més pel que fa a tallers xulos, costura, manualitats.... si m'entero ja et diré, a mi tambe m'interessa aquest tema!
Imatge
Avatar de l’usuari
eutherpe
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: eutherpe » dv. abr. 27, 2012 8:50 pm

Aquí una altra del Camp de Tarragona!! ;-)))

Maretameua Ara mateix no sé de cap taller de scrap però si me n'assebento, t'ho dic!! ;)

Abril* els de la Llauneria Mata estan molt i molt bé, tens raó!!
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
su74
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. feb. 28, 2012 3:53 pm

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: su74 » dt. maig 01, 2012 6:37 am

Hola xiquetes tarragonines, aqui una altra al grupet més maco del món, jeje!!

Maretameua, de manualitats, al carrer Zamenhoff, dalt de les escales (les que no són mecàniques) hi ha un local molt petit que crec que fan cursets o sessions d'aquestes coses, si et va bé, ja em diràs, si no, jo hi passo sovint i puc preguntar-ho

De cupcakes, no fa gaire van fer un curs al Gingko Biloba, a la part alta, tenen pàgina al facebk, o si vols em passes la teva adreça i te'ls passo jo mateixa, com prefereixis,

Apali, una abraçada a totes, si m'assabento d'algo més us anire informant, :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: ERV » dc. maig 02, 2012 4:21 pm

Aquí una altra tarragonina que li agraden les manualitats !!!! pero estic en procès d'iniciació :love:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dc. maig 09, 2012 11:08 am

Su a veure si aquest dijous m'escapo i vaig al c/Zamenhoff, és darrere de la plaça de toros? ho vaig mirar al googlemaps i em va semblar que era allí.
Imatge

Imatge

Imatge
cucurutxu
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: dl. jul. 12, 2010 9:23 pm

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: cucurutxu » ds. maig 19, 2012 9:30 pm

Hola noies!!!!

Un altra tarragonina interesada en akests cursets.
:ok:
Su, akest k comentes de Gingko Biloba no el trobo al facebook,surt per akest nom o per un altre?

I akest altre que dieu de reus,el de llauneria mata,tb fan cursets?

gracies!
[url=http://lilypie.com]Imatge[/url

Imatge
Avatar de l’usuari
eutherpe
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: eutherpe » dg. maig 20, 2012 12:05 pm

Bon dia guapes!


Cucurutxu aquí tens el facebook del Ginkgo Biloba: http://www.facebook.com/ginkgo.biloba.56 i pel que fa a la Llauneria Mata, fa temps ho havia buscat per internet i no havia res. Això sí, si passes davant de la botiga tenen un cartell amb tots els cursos anunciats ;)



I després, a l'Espai Jove Kesse de Tarragona fan cursos i tinc una amiga que impartirà un curs d'Amigurumi (tècnica japonesa per fer ninos de ganxet) aquest divendres 25. Em sembla que encara us hi podeu apuntar, aquí hi ha la info de tots els cursos que fan: http://www.tarragona.cat/lajuntament/conselleries/empreses/joventut/activitats-i-programes/agenda-n5-accio-low.pdf

I per apuntar-se heu d'anar a la web http://www.tarragonajove.org/


;-)))
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: Abril* » dl. maig 21, 2012 9:05 am

Hola!
que xulo el curset d'amigurimi, està superbé, moltes gràcies per l'enllaç! :ok:
Pel que fa als tallers de la Llauneria Mata crec que hi ha tota la informació a facebook.
Imatge
cucurutxu
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: dl. jul. 12, 2010 9:23 pm

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: cucurutxu » dl. maig 21, 2012 8:54 pm

Gracies noies!!!!
Ja els he buscat al facebook. A les fotos de la llauneria surten els cursos que hi ha,anire mirant a veure si trobo alguna coseta k m'interesa.

la veritat es k tinc ganes de fer algo diferent durant la setmana perque la monotonia es mooolt aborrida,jejejejej!!!!!
[url=http://lilypie.com]Imatge[/url

Imatge
su74
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. feb. 28, 2012 3:53 pm

Re: Gent del Camp de Tarragona

EntradaAutor: su74 » dc. maig 30, 2012 8:19 am

Sorry sorry, vaig apuntar malament el nom del Ginkgo (i ara també, em sembla..), sort que l'Eutherpe ha estat ràpida, jeje, merci!!

Maretameua, el carrer Zamenhoff està a dalt de les escales mecàniques que surten de la plaça dels infants, cap a la dreta, uns 200 metres (just a dalt de les altres escales no-mecàniques que surten del carrer castaños, crec que es diu), de tota manera, hi vaig passar fa un parell de dies i he vist que s'han traslladat, ara no recordo ben bé a on, a veure si avui hi penso i m'hi fixo,

Ànims amb aquestes calorotes, no ens queda res!!!
Imatge

Torna a “Webs, Blocs, Fires, Cursos, Tallers, Trobades...”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::