ficus

Flors, plantes, horts...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

ficus

EntradaAutor: ametista » ds. jul. 07, 2018 5:17 pm

nova planteta, ficus repens :love:

WP_20180707_15_13_19_Pro.jpg
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 05, 2019 1:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: ficus repens

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. jul. 09, 2018 2:12 pm

Ametista tu dius que et patata amb les flors i se't moren??

Doncs jo veig que ets tota una experta!! En tens un munt i totes ben grosses i maques!!

Aquest ficus el desconeixia. A mi ara fa uns mesos em van regalar un ficus benjamina pel naixement de la petita i va començar a perdre fulles de mala manera que vaig pensar que se'm moria!!! Ara a més tinc les persianes gairebé abaixades del tot, tot el dia, perquè no entri calor a casa i clar,... totes les flors músties! He posat gairebé totes les que tenia a dins a una mini terrasseta que tinc a veure què i sembla que en general els hi ha anat bé. El ficus no perd tantes fulles i ja veurem com acaba. El problema és que aquella mini terrassa no hi surto gairebé mai (per això no hi ha ni plantes ni res) i no recordo regar-les! L'altre dia hi vaig anar i estaven súper seques. Està clar que a fòra necessitaràn més rec i és possible que se'm morin per no regar-les prou...

A veure com arribem a setembre!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ficus

EntradaAutor: ametista » dl. jul. 09, 2018 2:46 pm

sí, jo no sabia que era un ficus, en buscava una que pengés i aquesta és similar a una heura però de fulla rodoneta i petita.. em va semblar mona :love:

Jomateixa82 ha escrit:Ametista tu dius que et patata amb les flors i se't moren??

Doncs jo veig que ets tota una experta!! En tens un munt i totes ben grosses i maques!!


:-D :-D :-D seré una experta buscant informació i recopilant plantes que no em sobreviuen!

això sí, les que sobreviuen acostumen a tirar i fer-se grans... però no perquè jo no sigui patata, sinó perquè si han sobreviscut és perquè ja són de per sí de naturalesa moooolt resistent!! :content:

a més, si he comprat planteta nova.... és perquè el test on està havia quedat buit per la trista defunció de la seva predecessora....... (en aquest cas la ponsètia, que semblava que feia fulles noves i tirava i després, d'un dia per l'altre KO :ufs: )

hauràs d'agafar l'hàbit de passar per la terrasseta cada dia.... si pots!
(com t'entenc :content: jo també em despisto a l'hora de regar)
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 05, 2019 1:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ficus

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 28, 2019 6:47 pm

aquesta planteta crec que ha sigut la que ha tingut l'honor de trencar el meu rècord... negatiu! :-:)

em vaig oblidar un dia de regar-la UN DIA i l'endemà s'havia convertit en una planta fòssil:

WP_20181002_12_08_42_Pro.jpg


molt mona però no la tornaré a comprar...
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 05, 2019 1:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: ficus repens

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. abr. 28, 2019 10:00 pm

Aquesta era un ficus repens??

Només deixant de regar-la un dia? En serio... que malament, val més que no la compri mai jo, que me n'oblido tot sovint de regar jejeje.

Jo tinc un ficus benjamina, i trobo que té poques fulles, li cauen molt però en fa de noves, però en general està "peladet". L'any passat, de cares al bon temps la vaig treure a una terrassa i va semblar revifar una mica, quan va arribar el fred la vaig entrar i calvo, no sé,... No sé si és millor tornar a treure'l o bé deixar-lo sempre allà mateix i canviar de test (ara tinc la sensació que és massa petit per la seva envergadura. Algun consell sobre ficus benjamines?

Mira, de fet, és de les fotos que tinc...

ficus benjamina 3.jpg
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: ficus

EntradaAutor: ametista » dg. maig 05, 2019 1:19 pm

doncs no en tinc ni idea, he fet una búsqueda i he trobat això, a veure si et serveix!

https://www.hogarmania.com/jardineria/m ... 34199.html
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Plantes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::