Part al Hospital Josep Trueta de Girona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Clau_15
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 16, 2023 12:10 pm

Part al Hospital Josep Trueta de Girona

EntradaAutor: Clau_15 » dg. oct. 08, 2023 2:26 pm

Hola! Estic buscant recomenacions o experiencies de parts al Trueta. Jo tinc mutua i la meva idea era parir per privat però m’han dit que a la pública estan molt més preparats a nivell d’instrumentari i maquinària, a part de la unitat de neonats. Algú que hagi donat a llum en aquest any al Trueta? He escoltat que havien habilitat les habitacions a individuals, sabeu alguna cosa? Gràcies!!
Dafnee
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 15, 2023 9:37 pm

Re: Part al Hospital Josep Trueta de Girona

EntradaAutor: Dafnee » dg. oct. 15, 2023 9:46 pm

Hola!
Jo vaig parir al Trueta fa quinze dies i l'experiència del part va ser molt bona. És veritat que va ser un part ràpid i senzill, però per les visites que havíem fet durant les classes prepart, esta molt preparats per qualsevol complicació, tant a nivell tècnic com humà. Ara estan reformant les sales de parts i de dilatació i tindran nous serveis, com ara piscina per parir a l'aigua, però no sé quan estarà acabada. Nosaltres vam.estar en una habitació individual i va ser de luxe, semblava una clínica privada! Hi ha lavabo propi, un espai per banyar-lo, canviador, bressol de collit... Jo vaig tenir problemes amb la lactància i les. llevadores van tenir molta paciència per ajudar-me. En fi, que tornaria a tenir-lo allà sense dubtar-ho

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::