on parir a Barcelona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

on parir a Barcelona

EntradaAutor: Tànit » dv. des. 03, 2021 11:10 am

Bon dia noies, estic ja de 29 setmanes i de tant en tant m'entra la neura del part.

Tot l'embaras he fet doble seguiment per mútua i per ss la meva idea era parir al Sant Pau, es l'hospital que tinc més a prop de casa i en general estem força contents amb el tracte, però al anar a visitar a la matrona ens ha explicat que per seg social pots triar parir a qualsevol hospital public de catalunya i tb ens ha dit que al sant pau les habitacions son compartides.

Com que la situacio del covid esta un xic irregular no saben si compartirem o no però lo de compartir habitació amb desconeguts i els bebès la veritat es que em tira molt enrere (quan no plori un plorara l'altre i el part tp es una festa per les mares estarem cansades i mal humorades si el meu plora molt ho passare malament per ells i si plora molt el seu m'empipará) i em plantejo si canviar d'hospital.

Tinc la possibilitat d'anar a privat que crec que els de Barcelona tenen tots UCI de neonatals (es un requisit indispensable) pero no se ara tinc por de no esser-hi a temps de canviar o de si potser hi ha alguna altre hospital (public o privat) que em puguin donar millors atencions, he de dir que em fa molta por el part i tot el que es sent sobre la violència obstetrica i la unica cosa que demano que em respectin si o si es que el meu home pugui estar amb mi al part encara que sigui cessaria (ja que tinc placenta baixa i es una opció que no es descarta) i que si jo no puc ell pugui fer el pell amb ell amb el bebe
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: on parir a Barcelona

EntradaAutor: ambjdejan » dl. des. 06, 2021 5:14 pm

Hola
Jo vaig parir a Sant Pau fa un mes i no podem estar més c0ntents...
Tot respectat, va ser cesària de recurs super respectada, pell amb pell, no li fan res al nadó (pesar, vestir, etc...) fins al cap de 6h de néixer...
Tema habitacions és veritat q és compartida però pensa que si és part vaginal només hi estàs una nit i si és cesària, 2... ni te n'adones i ja marxes. Nosaltres vam tenir molta sort i la noia amb qui vaig compartir estava sola pq encara estava embarassada, i era de fora de Barcelona i el marit no hi era i nosaltres vam ser molt silenciosos, la meva nena no va plorar, gairebé, i el meu marit ens va fer companyia a estones però a la nit va marxar a dormir a casa.
Si hagués dormit allà era una butaca...
Era la segona nena, així que per nosaltres no era un problema quedar-me sola a l'hospital

És cert que hi havia un nadó en alguna altra habitació que pobret no va parar de plorar els dos dies que vam ser allà, però la nostra experiència a sant pau va ser de 10...
lanit44
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Re: on parir a Barcelona

EntradaAutor: lanit44 » dv. des. 17, 2021 9:16 am

Hola, Tànit,

jo he parit els 3 fills a la Maternitat i no en puc estar més contenta.

Els dos primers (bessons) va ser una mica "obligat" perquè a mi em van ingressar allà a la setmana 28 perquè ja se'm començava a escurçar el coll de l'úter. Vaig estar-hi ingressada fins a la 32, i ells van néixer a allà a la 32.

Com que és dels pocs hospitals que tenen UCIN per nadons tan petits doncs tenia poques possibilitats.

Jo vaig estar-hi ingressada 1 mes, i els meus fills 3 setmanes més, i n'estic molt i molt contenta!! Només en puc dir paraules bones.

Pel que fa a les habitacions, pots escollir doble o individual (si en queden en aquell moment). Individual són 70€/nit, i els diners es destinen a les UCIN, així que no et sap tan greu donar-los.

Si vas a parir a allà i tens intenció de demanar una habitació individual, digue-ho només arribar perquè ja ho sàpiguen.



La meva tercera filla va néixer just el dia que complia 37 setmanes i tot i que tinc mútua no vaig ni pensar-ho i vaig anar directe a la Maternitat. Una vegada més, tracte i professionalitat immillorable.

En el primer part vaig fer cesària urgent i en el segon part vaginal. I en els dos casos, tot molt respectuós i amb el màxim contacte possible amb la mare (tenint en compte que els bessons van néixer a la setmana 32, és clar).

No sé si t'hauré ajudat o t'he afegit un hospital més a la llista... hehehehe.
Mare de 3

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::