Part a hospitals públics Girona-Maresme

Experiències i pors del moment més desitjat.

carme2021
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

Part a hospitals públics Girona-Maresme

EntradaAutor: carme2021 » dj. ago. 20, 2020 5:02 pm

Hola! Voldria conèixer les vostres experiències als hospitals públics de la zona de Girona - Maresme (Trueta, Santa Caterina, Calella, Mataró...).

Voldria un part respectat i encara no m'he decidit per cap, m'agradaria saber què en penseu i quin recomaneu.

Sé que hi ha fils anteriors que parlen d'aquests hospitals però són antics i les darreres entrades són de fa uns anyets.

Moltes gràcies a totes i a tots!
AlbaLópez
Entrades: 1
Membre des de: dg. set. 20, 2020 6:51 pm

Re: Part a hospitals públics Girona-Maresme

EntradaAutor: AlbaLópez » dg. set. 20, 2020 6:56 pm

Hola Carme!

Jo sóc del Maresme i he triat l'Hospital de Santa Caterina per parir. La meva idea és tenir un part respectat, per sobre de tot, si pot ser natural i sense massa intervencions, millor. Per mi l'hospital amb millor referències en aquest sentit és Santa Caterina. Pots llegir testimonis de part a la web de Dona Llum i acabar de triar :-)

A Santa Caterina abans feien visita presencial el primer dijous de cada mes, ara és virtual. Nosaltres vam enviar un formulari per parir allà i un cop confirmat que hi podrem anar ens van inscriure a la sessió virtual. És d'agraïr, t'ho expliquen tot bé i amb delicadesa, tinc bones sensacions!

Ja diràs per on et decantes!

Una abraçada
carme2021
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 20, 2020 12:24 pm

Re: Part a hospitals públics Girona-Maresme

EntradaAutor: carme2021 » dv. oct. 02, 2020 10:18 am

Hola, Alba!

Moltes gràcies per la teva resposta. Ahir vam assistir virtualment a la xerrada de la llevadora i doctora del Santa Caterina i ens va semblar molt interessant i en línia amb el que nosaltres volem o esperem del naixement del nostre fill. Així que em decanto per aquest hospital.

Espero que us trobeu bé!

Una abraçada

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::