Part a la Corachan

Experiències i pors del moment més desitjat.

NinaNani
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 4:53 pm

Part a la Corachan

EntradaAutor: NinaNani » dv. set. 20, 2019 8:03 pm

Hola a tothom,

Estic embarassada de 35 setmanes. Voldria tenir el meu segon fill de manera natural. Però la meva gine, de l'Institut Dra. Gómez Roig, em va parlar més de cesària que de part vaginal. Ja em va dir q el nen té un percentil 98 i pesa ja 3'200kg. Que com ja tinc una cesària prèvia moltes dones la programen. Per sort, hem descartat diabetis gestacional.

Dir que l'anterior ginecòleg q em va atendre al primer embaràs em va fer una cesària ja q em van detectar el papiloma i, tot i que el meu cos ho va curar, vaig accedir a la cesària ja q em van posar la por al cos i estava mal informada.

Ara amb el segon embaràs torno a tenir dubtes i males sensassions per si es farà el possible per a que tingui un part vaginal. I com la Corachan té tanta mala reputació...

Crec q ja no estic a temps a parir a la Maternitat...

Alguna recomanació?

Moltes gràcies
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Part a la Corachan

EntradaAutor: Blue Moon » dv. set. 20, 2019 9:10 pm

NinaNani, jo crec que si hi ets a temps, pero demana-ho urgent! La meva prinera visita alla va ser a la setmana 37,aixi que jo crec que si et poden atendre. ..
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Part a la Corachan

EntradaAutor: Rossinyola » ds. set. 21, 2019 10:38 am

Sí vols tenir possibilitats de part vaginal no vagis a la corachan
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Part a la Corachan

EntradaAutor: Rossinyola » ds. set. 21, 2019 10:44 am

Perdó que se m'ha enviat abans d'hora...
I sobre estimacions de pes la veritat no sé com encara tenen valor de fer induccions o cesaries només per això, que tenen un marge d'error molt alt. A mi el segon part em volien adelantar pq el nen havia de ser molt gran de més de 4 kg, i em vaig negar. Al final vaig parir a un hospital públic un nen de 3200g... Sense comentaris

Que no et fiquin la por al cos :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
NinaNani
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 4:53 pm

Re: Part a la Corachan

EntradaAutor: NinaNani » dt. oct. 01, 2019 9:18 pm

Moltes gràcies pels comentaris. Sempre ajuden.

Ja he fet visita a la Maternitat i aviat faré visita al Sant Joan de Déu. Mirava també Migjorn però crec que costa uns 2000€.

Jo el que voldria és poder donar a llum d manera natural. Res de tactes innecessaris, ni vies, ni trencar la bossa, ni intervencions de cap mena si el bebé està bé.

A la maternitat la infermera també em va dir que el ginecòleg m'havia de mirar la pelvis. Fa una mica de por perdre al final el control del meu propi part. I està de mala llet mentre dilates ha de ser una murga.
NinaNani
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 4:53 pm

Re: Part a la Corachan

EntradaAutor: NinaNani » dt. oct. 01, 2019 9:22 pm

I sí, tot i estar de 37 setmanes maccepten tant a La Maternitat com a Sant Joan de Déu. Aquí m'han dit q m'han de derivar o anar a una xerrada i després omplir un paper.

Gràcies a totes, encara no sé a on parir i s'acosta el dia del part. A veure si hi ha sort.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Part a la Corachan

EntradaAutor: Rossinyola » dc. oct. 02, 2019 10:28 am

Molta sort NinaNani! Conec força noies que han parit natural després d'una cesària. El primer pas sempre ha estat evitar l'hospital privat, és trist però és així. Tan maternitat com st Joan de Deu tenen en general bones valoracions en quan a respecte al part. Suposo que ja ho saps però és molt important que la teva parella ho tingui claríssim i faci gairebé d'escut davant qualsevol cosa que no vulguis. També pots buscar una doula, estàs a temps, i crec que a la maternitat les deixen passar.

Que vagi tot molt rebé!
Imatge

Imatge

Imatge
NinaNani
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. ago. 16, 2018 4:53 pm

Re: Part a la Corachan

EntradaAutor: NinaNani » dc. oct. 02, 2019 2:04 pm

Moltes gràcies per la recomanació. És una llàstima que després de gastar tants diners en mútues al final no serveixen de res. Aniré al públic ho tinc molt clar.

Gràcies de nou per tot.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::