Ginecoòlegs a Girona

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Bombeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. març 16, 2017 9:09 pm

Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Bombeta » dt. maig 28, 2019 7:37 pm

Hola!!!

He buscat informació sobre ginecòlegs de Girona a les entrades antigues del fòrum, però la informació està força antiga...

Estic buscant opinions sobre persones que els hagi portat l'embaràs i el part la doctora Huguet. M'ha començat a portar l'embaràs ella, però no m'hi acabo de sentir massa còmode, no em dona gaires explicacions de res i sembla que la molestin les preguntes. M'estic plantejant canviar de gine, però volia saber experiències d'altre gent que l'hagi tingut i sobretot com ha anat el part, que al final és la part més important per mi.

També m'agradaría saber experiencies de les clíniques Girona i Bofill i també del Santa Caterina, ja que són els tres centres on m'estic plantejant tenir el part ara mateix.

Moltes gràcies per avançat!!!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. maig 28, 2019 10:33 pm

Hola Bombeta,

Jo no et puc recomanar ginecòlegs que portin parts perquè els meus parts van ser atesos exclusivament per llevadores al Santa Caterina. Si el part no és de risc i no hi ha complicacions no cal que hi intervingui un ginecòleg. El que sí et puc explicar és la meva experiència al Santa Caterina i puc dir que hi ha grans professionals, em vaig sentir ben atesa en tot moment, la meva gran va néixer amb apgar 3 i la van atendre súper ràpid i bé. El que hagués pogut ser un drama va acabar bé, amb una nena sana i sense seqüeles i tot gràcies a la rapidesa i professionalitat de ara sí, pediatres, ginecòlegs, llevadores, etc. Per tant molts contents amb tots. I en el segon part, bona experiència amb els professionals igualment.

Al Santa Caterina, com ja he dit, si no hi ha riscos/problemes els parts els atenen les llevadores, et pregunten si vols part amb epidural o no (en cas que diguis que no però llavors t'hi repensis cap problema), si et posen epidural hi ha una sala agradable on fer la dilatació, amb pilotes, un llit/camilla ample, tens la opció de posar-te a una piscina, si ho desitges et posen un mirall per veure l'expulsiu (jo vaig veure els dos parts), entre altres coses.

A veure si algú més comparteix la seva experiència, però d'entrada ja et dic que jo del Santa Caterina en vaig sortir contenta les dos vegades.
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Davire » dc. maig 29, 2019 9:44 pm

Bones,

Jo et puc donar la meva opinió de la doctora Huguet.
Em va portar el meu embaràs, que va acabar en un avortament diferit a les 11 setmanes. Quan vaig tenir sintomes del avort em vaig dirigir al Trueta directament on em van dir que no hi havia batec i que m'havien de provocar l'avortament amb medicació o fer un legrat.
Als 5 dies tenia visita amb la doctora Huguet per les 12 setmanes i vaig anar per dir-li el que havia passat. Com nosaltres no ho estavem passant prou malament... Va i la senyora i em renya per anar a urgències, per escollir medicació enlloc de legrat, i encara va tenir el valor de dir-me que quan vam fer la primera visita era viu com dient que no era cosa seva el que havia passat....
Vaig fer el seguiment del avort amb ella però ja vaig dir que era l'últim cop que hi anava.. no vull ni pensar com hauria sigut el seguiment de tot l'embaràs amb ella i el part...
Avatar de l’usuari
Bombeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. març 16, 2017 9:09 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Bombeta » dc. maig 29, 2019 11:42 pm

Hola!

Jomateixa82, gràcies per explicar-me les teves experiències al Santa Caterina. M'ha servit per confirmar la opinió que ja en tenia :)
Personalment, m'agrada molt la filosofia de donar el temps que calgui al part, cosa que en les privades no sol ser així, i sobretot evitar cessaries innecessàries.. però en canvi em fa una mica de por que en cas de el part es pugui complicar o bé jo ho estigui passant malament s'insisteix massa en tenir un part vaginal.. encara que per exemple m'hagin de fer algún tall o utilitzar instrumental..

Davire, em sap molt greu que acabes així i m'imagino la rabia que devia fer que a sobre et parlin amb tant poc tacte... M'estic plantejat molt seriosament canviar de gine...
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. maig 30, 2019 10:26 pm

Hola de nou Bombeta,

Jo crec que si hi ha alguna cosa que va malament, al Santa Caterina o a qualsevol altre lloc no s'arrisquen i faran el que calgui. No sé si el meu comentari dient que en el meu primer part la meva nena va néixer amb un Apgar 3 t'ha fet pensar si potser es va esperar massa per actuar, etc. No era la meva intenció que et vinguéssin al cap aquest tipus de preocupacions. En el nostre cas el problema va ser que jo tenia una infecció a la plancenta i no vaig tenir cap símptoma, ni febre, ni dolor, ni res i la infecció havia començat a afectar la nena. Això ho vam saber a posteriori ja que van fer analitzar la placenta per buscar l'explicació de perquè un part normal "havia acabat malament".

Precisament també en el primer part, com que l'expulsiu s'estava allargant massa em van fer episiotomia. En el segon no va fer falta, vaig tenir un petit desgarro. Per tant, eviten aquest tipus de pràctiques però si cal les fan.

Espero que algú et recomani algun gine que et doni confiança, penso que és important que et sentis a gust. Jo vaig amb en Sabrià (fill) i és molt agradable, ell també atén parts, però al no ser nosaltres de mútua vam anar directament a la pública i com et dic si et decidissis pel Santa Caterina no hi intervenen ginecòlegs si no és necessari, i en cas que fes falta hi hauria el de guàrdia i no es pot saber qui seria. Pots mirar si tens mútua si ell hi treballa, tant el seu pare com la seva mare són ginecòlegs també però no sé si els falta gaire per jubilar-se o ara ja ho estan.
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Zennit87 » dl. juny 03, 2019 10:06 pm

Bones Bombeta!

Sembla que l'hagi escrit jo el post! Vaig anar a primera visita amb la dra Huguet al febrer per què tenia plans de quedar-me embarassada. No em va agradar massa. Molt seca i... Molt bruta introduint l'espècul...
Dimecres passat dia 29 de maig vaig anar a la primera eco de més 8 setmanes. Gairebé no m'havia assegut que ja m'havia introduit, sense avisar, l'espècul. Va recolzar el seu colze sobre el meu genoll i va dir: " o estàs de menys o l'embaràs no avança. No estic segura de si hi ha batec així que ja et pots canviar".
Però de quantes setmanes representa que estic? Per aquelles setmanes l'embrió sembla normal???
RES! Ni una maleïda explicació ni em va deixar fer preguntes.
"Eco en una setmana. Si comences a sagnar t'estalvies un raspat". FI
No us imagineu la meva cara i la del meu marit. Jo només volia sortir d'allà per posar-me a plorar, ja no per la possibilitat que l'embaràs no avancés, sinó pel tracte tant inhumà rebut.
Aquella mateixa tarda vaig trucar a CTD, m'havien dit que la dra Teixidor tenia un tracte molt semblant al ginecòleg que anava jo abans, dr Estela, que va morir. Tenia un forat pel dia 30 i em va veure.
Vam parlar molta estona a la consulta i em va fer una eco. Em va avisar que no m'espantés per la fredor del lubricant, em va dir que em tombés bé i que agafés aire... Tot amb gran naturalitat i delicadesa. I allà va aparèixer el meu bebé bategant amb força.
Em va dir que si no li hagués explicat res m'hauria dit : estàs de menys setmanes, deuries ovular més tard.
I aquest dijous em farà una altra eco per a què em quedi tranquila.
L'única pega de la dra Teixidor és que fa seguiment d'embaràs però no atén parts a la privada per què treballa al Trueta. Però ara per ara això és el que em preocupa menys!!!
Avatar de l’usuari
Bombeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. març 16, 2017 9:09 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Bombeta » dj. juny 06, 2019 11:13 pm

Hola noies!

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes!

Zennit87, doncs amb mi també ha tingut un tracte força brusc i no m'ha agradat algunes vegades que m'ha visitat.. però comentaris com aquest els trobo de tenir molt poc tacte. Sembla mentida que algú que ha portat tants embarassos no tingui en compte com poden afectar aquestes afirmacions. M'alegro que vagis amb una altre persona que sembla molt millor!

Jomateixa82, és bo saber que en casos de més risc saben com actuar. Estic contenta que tot anes bé i que estiguis contenta de com et van tractar la Santa Caterina. No el conec el doctor Sabrià, ja miraré on està ja que me'n parles tant bé. De totes maneres, crec que potser optaré per acabar anant al Santa Caterina :)

Bona nit!! :)
Juik
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 04, 2019 4:36 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Juik » dv. juny 07, 2019 7:37 am

Bon dia!

Jo vaig amb la doctora Vila a Serveis Mèdics i la veritat és que molt bé.

És molt maca, a mi em va fer tot el seguiment de l'embaràs i sempre va tenir temps pq li fés totes les preguntes que tenia. Evidentment, abans de fer-te qualsevol exploració t'explica el que et farà i és una persona molt propera.

Atén parts a la clínica Girona i a la Bofill i crec que també treballa al Trueta.
Avatar de l’usuari
Bombeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. març 16, 2017 9:09 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Bombeta » dc. juny 12, 2019 11:28 pm

Hola Juik,

La doctora Vila no la coneixia, però pel que em dius és el tracte que m'agradaria trobar. Buscaré més informació sobre ella :)

Moltes gràcies per la teva ajuda!!
Mos
Entrades: 4
Membre des de: ds. nov. 10, 2018 7:17 am

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Mos » dv. juny 28, 2019 4:50 pm

Bones!
Jo vaig fer seguiment doble de l'embaràs. Amb el Dr Lopez de la clínica Gidona, que em va fer totes les ecos i seguiment, però vaig fer les visites amb la comadrona de la SS i el part va ser al Santa Caterina.
El Dr Lopez és molt bon professional i tranquilitzador. A mi em va agradar.
I el part al Sta Caterina no podría haver estat millor! Les llevadores molt dolces i encoratjadores. Recordo sobretot la Marta, que em va animar en tot moment i em va fer sentir molt bé. El meu va ser un part natural i no vaig veure cap ginecòleg...
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: bbm81 » dt. jul. 16, 2019 8:07 am

Hola noies, jo estic de 32 setmanes i el meu embaràs l'està portant el Dr Lopez de la clínica Girona. Jo n'estic molt contenta, és un home molt professional i sobretot transmet molta tranquilitat. Jo li faig totes les preguntes que se m'acudeixen i sempre m'ha respòs molt bé.
La meva intenció és tenir el part a la clínica girona i si pot ser amb el meu ginecòleg millor.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Crisstina
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 28, 2020 10:48 pm

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Crisstina » dv. feb. 28, 2020 11:01 pm

Hola noies!!!! Estic buscant ginecòleg a Girona perque aviat vui quedar-me embarassada i dubto entre; Meritxell Gispert o Albert Lopez de la Clinia Bofill. Alguna de vosaltres té experiencia amb algun d'ells?
I d'altra banda, les que aneu per privada i S.S a la vagada, com ho combineu?

Gracies!!!!
Miacharlotte
Entrades: 3
Membre des de: dj. feb. 17, 2022 8:53 am
Ubicació: United States
Contacta:

Re: Ginecoòlegs a Girona

EntradaAutor: Miacharlotte » dc. març 16, 2022 7:22 am

A click counter is a mechanical, electronic, or software device used to incrementally count something, typically fleeting. One of the most common things tally counters are used for is counting people, animals, or things that are coming and going from some location.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::