PART A LA SAGRADA FAMILIA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Meia_sj
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 16, 2019 9:35 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: Meia_sj » ds. feb. 16, 2019 9:48 pm

Jo us comento la meva experiència.

Em van assignar l'Irene com a llevadora, jo no sabia qui era. A una revisió del ginecòleg, l'infermera em va dir que era una mica seca però que era una gran professional amb molta experiència. Vaig buscar-la per google i la veritat és que tot el que vaig llegir em va espantar molt...

La realitat és que la meva nena va néixer aaa l'agost 2018 a la Sagrada Família amb l'Irene i super bé. Vaig fer tot el que em va dir i amb mi va ser com una mare estricta, de les que et manen però dolça.

El meu consell és que li feu cas del que us digui i tot anirà perfecte!
NEREAMS
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 17, 2019 10:07 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: NEREAMS » dg. feb. 17, 2019 8:18 am

Me n'alegro per tu que t'anes be,però no crec q sigui la solució, no es ella qui ha de decidir com ha de neixer el teu fill si no nosaltres.Ella a de vigilar i cuidar el procés però nodaltres com a mares hem de decidir si volem o no fer el pell a pell, aixecar-nos, etc.
sba82
Entrades: 1
Membre des de: dj. maig 16, 2019 9:55 am

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: sba82 » dj. maig 16, 2019 10:11 am

Hola noies,

Jo vaig donar a llum a la Sagrada Família al 2016 i vaig tenir molt bona experiència. La llevadora que em va tocar va ser la Alba Lladó i va ser un encant i molt professional. El ginecòleg també molt bé. Ara torno a estar embarassada i em toca al novembre, li vaig comentar al gine i em va dir que l'Alba tot just acaba de marxar de la Sagrada Família... Jo també he sentit males crítiques d'alguna llevadora de la Sagrada Família pel tracte i suposo que deu ser tot just aquesta llevadora que comenteu, la Irene Blanco... No dubto que deu ser una gran professional i per això hi treballa allà, però m'amoïna que sigui tan seca... Si em toca procuraré seguir els teus consells Meia_sj
maria.cn
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 29, 2019 7:43 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: maria.cn » dj. maig 30, 2019 12:00 pm

Hola a totes!
Abans de parir havia llegit coses de la Irene, i al preguntar-li a la meva ginecologa em va dir el mateix, que la gent es queixava perque es una mica seria, pero que era una molt bona professional i dedicada 24h 365 dies l’any a la seva professió.
Vaig donar a llum molt abans del que em tocava, la vaig despertar a les 2 del divendres pobre. Ella em va ajudar moltisim amb tot, jo estava espantada per la prematuritat i em va calmar moltisim. La vaig trovar molt dolça i gràcies a ella la meva filla va neixer perfecte i jo igual. La vaig veure molt respectuosa amb el que jo volia. Sempre li estare agraida perque havia sentit histories dolentes de parts en daltres llocs i el meu va ser un obrir i tancar ulls. Laclínica sagrada família un 10. Unes enfermeres molt maques que tajudaven amb tot i fomentaven la pell amb pell. Inclos em van deixar un llevallets per poder suplementar a la petita amb la meva llet.
Sens dubte ho recomano a tothom, en cas de tenir un altre fill ¡repetiré! ☺️
fireworkbdn
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 31, 2019 9:37 am

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: fireworkbdn » dl. juny 03, 2019 6:35 pm

Hola a tothom!

Normalment llegeixo habitualment el fòrum però no acostuma a respondre. No obstant això, quan he vist el tema d'aquest post no m'he pogut resistir.

Nosaltres vam tenir a la nostra primera filla el gener del 16 a la Clínica Sagrada Família i l'experiència no va poder ser més horrorosa. Evidentment, la nostra llevadora va ser la Irene...era un part provocat i al principi va semblar molt amable, però després la cosa ja es va tòrcer.

Per començar, va posar l'epidural a la meva dona tot just després d'haver començat el procès perquè segons ella era "o ara o mai" perquè hi havia una urgència i l'anestesista no la podria posar més tard. Ens va abandonar a la sala de parts (per cert, si mireu la propaganda de la Clínica veureu que hi diu que es dilata sempre a les habitacions i després es va a la sala de parts, però és completament mentida, vam fer tot el procès a la sala de parts) i va tornar quan després de cridar-la diversos cops perquè la meva dona s'estava marejant es va acabar desmaiant i no tornava en si. Quan la meva dona va recuperar el creixement li va etzibar : "No vuelvas a hacerlo porque tu hija sufre mucho si tu te desmayas", i tan ample es va quedar. Va passar una situació similar quan l'aparell que monotoritza les costants de la mare i el fill va començar a pitar i la vaig avisar espantat...quan va venir, resultava que s'havia quedat sense paper i em va dir "y para eso me avisas?", quan jo no sabia que volia dir l'alarma.

Un parell d'hores després va passar l'efecte de l'epidural i la meva dona es va trobar amb el els dolors de 8 cm de cop i estava paralitzada del dolor. La vaig anar a avisar i em va dir que ja vindria que la meva dona era una exagerada i que segur que podria aguantar una mica més. Quan li va donar la gana, va venir i li va posar un reforç de l'epidural i va dir que avisaria la ginecologa perquè ja estava completament dilatada. Quan la meva dona li va dir que sentia pressió li va dir que anés apretant, que així la nena baixaria i se'n va anar. Tan bon punt va aparèixer la ginecologa, la Irene va canviar de comportament i es va tornar molt més dolça i fins i tot li va fer un petó a la meva dona quan va haver nascut la nena (amb maniobra de Kristeller inclosa...ja no sé si necessària o no...). Un cop va nèixer la nena i la va haver espirat i pesat, la va posar sobre la meva dona 5 minuts i se la va endur a la revisió del pediatra. Quan vam arribar a l'habitació, vaig començar a reclamar que ens portessin la nena però van trigar ben bé una hora.

L'experiència amb la planta també va ser desastrosa: l'habitació era nova però la finestra no i entrava un fred de mil dimonis (era gener); el climatitzador només treia aire fred i van trigar dos dies a reparar-ho; la nena va haver d'estar a la nursery per una icterícia i no van respectar ni les tomes de pit ni el fet de provar mètodes alternatius que no fossin biberó; el dia que havíem de marxar ens van donar l'alta a les 10 de la nit i pretenien que marxessim amb un nadó de tres dies a aquella hora de la nit (ens hi vam negar)...En resum, segons la nostra experiència no fomenten la lactància materna (tota l'ajuda que ens van donar va ser un documental dels anys 80 que fèien en un canal de la tele) i ens van ignorar bastant.

Obviàment, vam fer una queixa per escrit a la clínica i la seva resposta va ser que no es podien entrar en la praxis dels professionals que hi treballaven...evidentment, per la nostra segona filla vam canviar de centre, la vam tenir a la Clínica Corachan i l'experiència va ser molt més bona.

Amb això no vull que ningú tingui por d'aquesta dona, però a mi i a la meva dona ens va amargar el que hauria d'haver estat un dels moments més feliços de la nostra vida, especialment a mi, el pare, fent-me sentir que no hi pintava res allà, que era una nosa.

Perdó, pel totxo!
pao_sf
Entrades: 2
Membre des de: dt. abr. 10, 2018 11:03 am

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: pao_sf » dc. oct. 23, 2019 3:23 pm

Hola noies!

Les que ja heu donat llum a la Sagrada Familia aquest any, podrieu explicar la vostre experiencia?
Em toca per Abril 2020.

Gràcies!!!
carlota.vergé
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 26, 2019 8:41 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: carlota.vergé » dt. nov. 26, 2019 9:05 pm

vull explicar la meva experiencia personal. Vaig donar llum a la clinica sagrada familia i estava molt preocupada pq vaig llegir molt males opinions de Irene Blanco. En el meu cas havia de ser per cessària programada per motius que ara no venen al cas. Ja que no podia tenir el meu nen de forma genital, tenia por que no es respectés el meu part. El meu ginecòleg, Isidre Bogunyà és per mi la persona i professional que ha conseguit el que no està escrit i puc afirmar que gràcies a ell vaig conseguir quedarme embarassada despres de varis problemes pel cami. El seu equip em va assignar a la Irene Blanco, i tal i com he dit abans, després de llegir i llegir, no només en aquest foro sino en altres, no volia ni que em toqués, es més, preferia canviar de ginecoleg per tal de no tenir a la Irene. Al final però, vaig ser sensata amb mi i vaig seguir amb el meu ginecòleg. al mateix dia que vaig ingressar per prepararme pel part, va ser la Irene. Es va presentar, i em va començar a fer tot un seguit de preguntes, per saber com volia que fos el meu part. Així que vaig dir que volia fer un pell amb pell ( amb cessària a pocs llocs deixen), també que el meu marit estigués amb mi i que si jo no podia finalment fer el pell amb pell ,donguessin el nen al pare pq el fes ell. Volia que tota l'estona el nen estigues amb mi. Doncs No va haver problemes amb res, aig fer un pell amb pell de 3 hores. Em va ajudar en tot moment, no em va deixar sola en cap moment des de que vaig entrar al paritori. Em va ajudar a posarme bé i ben quieta per la epidural.
l'ultim dia d'estar ingressada va venir a despedirse, jo estava feta una muntanya de nervis pq tenia moltes preguntes, i quan em va veure i primer que em va dir va ser, a veure, no tinguis por, pot ser que algun cop t'equivoquis però tingues clar una cosa, ninguna persona estima més aquest nen que tu, així que tranquila que segur ho fereu molt be, no tingueu por i qualsevol coseta teniu el meu telefon, però que segur que al final ni em truqueu.

Com veieu, amb la meva experiencia, tot el que he sentit de la Irene no te res a veure, estic encantada no, lo següent, i si torno a tenir un aktre fill no dubto que la vull a ella.

Suposo que hi ha experiencies de tot tipus però la meva va ser inmillorable. Estic més que encantada.
RutEJ
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 15, 2020 1:51 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: RutEJ » dt. set. 15, 2020 2:00 pm

Hola a totes,

Jo soc primerenca. estic de 25 setmanes i al desembre naixerà en Quim a la Sagrada Familia!
He llegit lo de la visita a la clínica abans de parir, alguna ho ha fet? que t'ensenyen? s'ha de demanar hora?
gràcies per la info!!

va molt bé tenir altres embaraçades amb qui compartir els dubtes...

Rut
:cnena:
Ire Bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. des. 02, 2017 3:03 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: Ire Bcn » dt. set. 15, 2020 2:10 pm

Hola Rut,

Si que s’ha de demanar dia per visitar la Sagrada Familia, mira-ho ja perquè s’omplen ràpid les visites. Jo gairebé no puc perquè ho vaig mirar tard, em van trobar un lloc 1 setmana abans del part...

Va molt bé perquè t’ensenyen la planta de parts, t’expliquen el procés d’entrada i altres coses útils i pots fer preguntes.

Quan vaig anar jo (Gener de 2019) estaven fent obres, espero que ja estiguin acabades.

Segur que va molt bé! Estigueu tranquils.

Irene
GarciGarci2
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. nov. 29, 2021 8:57 pm

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: GarciGarci2 » dj. des. 02, 2021 9:38 am

Se que fa molt de temps dels comentaris pero també vull explicar la meva experiencia.
Jo vaig donar a llum al gener de 2020 a la clinica Sagrada familia, el meu ginecoleg isidre boguña, un profesional de cap a peus , a mi em va atendre la llevadora Rosa, i tot va ser genial , ens va acompanyar durant el proces de part, en cap moment va fer res que no volgues, vaig poder fer pell amb pell lestona que vaig voler... a planta el tracte va ser perfecte i una de les infermeres venia cada poc perque no aconseguiem que s'agafes be al pit ...

No tinc cap queixa i pel segon repetiré amb el mateix ginecoleg i a la mateixa clinica
Maria i Manuel
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 04, 2022 11:13 am

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: Maria i Manuel » dl. jul. 04, 2022 11:24 am

Donats els comentaris negatius de fa anys ens sumem a contribuir amb els positius respecte a la llevadora Irene Blanco. La nostra filla va néixer el 20 de maig del 2022 i amb Irene ens vam conèixer aquest mateix matí. El primer que va fer quan em va veure va ser agafar-me la mà en un moment que vulguis o no estàs nerviosa. A partir de llavors no ens va deixar sols en cap moment, sent molt amable i comprensiva. Gràcies Irene per ajudar-nos a portar la nostra filla a aquest món!
sandraesteva
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 26, 2022 9:22 am

Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: sandraesteva » dt. jul. 26, 2022 9:29 am

Me sorprende los comentarios negativos de la matrona Irene Blanco. En mi caso he de decir que gracias a ella se me hizo el parto mucho más llevadero… es una profesional de los pies a la cabeza, y muy cercana. Yo sin dudarlo, la pediría a ella una y otra vez más. Nos llevamls un muy buen recuerdo de ese día gracias a ella y bueno, a todo el equipazo que tuve, doctor Boguña, doctora Malvehy, Doctor Nodarse y Dra Longo… te respetan todo el rato tus decisiones y es un parto totalmente respetado. No os dejéis llevar por malos comentarios, Irene es una persona directa que te dice las verdades y lo que necesitas saber en ese momento, pero es una Gran profesional! De lo mejorcito!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::