Elecció del lloc on parir

Experiències i pors del moment més desitjat.

Guisla
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 5:18 pm

Elecció del lloc on parir

EntradaAutor: Guisla » dl. abr. 10, 2017 5:40 pm

Jo estic esperant el tercer fillet, vivim a Vilafranca.
La primera, la Foix, la vam tenir a una clínica a Barcelona. Ens van programar per provocar el part perquè el meu metge marxava de vacances. Va acabar en una cesària que em dona la sensació que no m'haurien d'haver fet. Per això vaig voler comparar quantes cesàries es fan als centres privats i publics i vam decidir que no ens voliem arriscar més del necessari.
La nostra segona fill, la Paula, va ser molt diferent. Vam tenir un part respectat a l'Hospital de Vilafranca. La dra Allué que treballa als Serveis Médics ens va fer seguiment allà i desprès el vam tenir a l'hospital de Vilafranca.
Van ser molt curosos en respectar les nostres decisions. La meva parella que en la cesària del primer va quedar fora va poder estar amb mi en tot moment i vaig tenir una llevadora molt carinyosa, la Glòria. Tot l'equip: la ginecòloga, la llevadora i l'auxiliar van estar pendents de nosaltres. Tenen unes instal.lacions molt noves amb uns llits que poden posar-te quasi en cuclilles. Em van posar la peridural i em va anar bé. Fins i tot van deixar que passés la Foix amb quatre anyets perquè coneixés la seva germaneta.
També ens van ajudar molt amb el pit, la llevadora i les infermeres que hi havia.

Ara tindrem l'Arnau que naixerà a l'Hospital de Vilafranca.

Ànims i trieu bé: Pere i Guisla, Foix i Paula

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::