Clínica el pilar 2017
Clínica el pilar 2017
Hola, estoy embarazada de 35 semanas y tenía que dar a luz en la clínica cima . Hoy me ha dicho mi ginecóloga que no quiere trabajar más en esta clínica y que tengo que ir al pilar , he leído y los post son antiguos y no hay muy buenas referencias ni de la clínica ni de la comadrona (Pastora). Alguien me puede dar alguna opinión reciente ???
Re: Clínica el pilar 2017
M'interessa el post. Potser fem el part al Pilar també.
La meva cunyada i alguna amiga el van tenir allà i tot bé, però m'agradaria llegir més opinions recents, perquè d'això ja fa uns anys.
La meva cunyada i alguna amiga el van tenir allà i tot bé, però m'agradaria llegir més opinions recents, perquè d'això ja fa uns anys.
Jo estic de 9 mesos i en teoria per la mútua també em tocava el pilar. No em fa gens de gràcia per tot el que he llegit, tot i que a la seva web diuen que respecten molt la lactància ...
Alguna opinió recent ?
Gràcies
Alguna opinió recent ?
Gràcies
Hola!
Vaig tenir la meva segona filla el dia 7 al Pilar i la veritat es que han canviat força des que vaig tenir el primer l any 2012.
Sobre la lactancia no et puc ajudar perque no vaig tenir cap problema i no vaig necessitar ajut. Pero respecten el pell amb pell, deixen bategar el cordo si ho vols....
Vaig tenir la meva segona filla el dia 7 al Pilar i la veritat es que han canviat força des que vaig tenir el primer l any 2012.
Sobre la lactancia no et puc ajudar perque no vaig tenir cap problema i no vaig necessitar ajut. Pero respecten el pell amb pell, deixen bategar el cordo si ho vols....
Gràcies ALNU per la resposta. Ahir vaig anar A un nou ginecòleg i em va convèncer més i em quedaré amb ell, igualment també treballa al pilar. Entre el q vaig parlar amb ell ( del tema part) i el q em dius, em quedo més tranquila :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |