Part sense acompanyant
Part sense acompanyant
Hola noies,
Es possible que hagi d'anar al part sense acompanyant, encara no es segur pero, em podeu donar recomanacions? Que en penseu? Buscarieu una llevadora o doula per si aquest fos el cas?
Es possible que hagi d'anar al part sense acompanyant, encara no es segur pero, em podeu donar recomanacions? Que en penseu? Buscarieu una llevadora o doula per si aquest fos el cas?
Re: Part sense acompanyant
Ostres... jo buscaria ni que fos una bona amiga per acompanyar-me en aquests moments...
Algú que sigui proper a tu. Jo crec que fa falta algú de confiança.
Però és la meva experiència, eh? I t'ho dic sense saber la teva situació personal. Però jo, si el meu company no hi hagués pogut ser, ho hagués demanat a la meva mare, a la meva tieta o a alguna amiga per estar amb mi.
Si no fos possible tenir algú que sigui proper, potser sí que hagués buscat una doula o algú. No ho sé.
Algú que sigui proper a tu. Jo crec que fa falta algú de confiança.
Però és la meva experiència, eh? I t'ho dic sense saber la teva situació personal. Però jo, si el meu company no hi hagués pogut ser, ho hagués demanat a la meva mare, a la meva tieta o a alguna amiga per estar amb mi.
Si no fos possible tenir algú que sigui proper, potser sí que hagués buscat una doula o algú. No ho sé.
Totalment d'acord amb la magrana. Busca algú proper i de confiança i si no t'és possible jo, sens dubte, també buscaria una doula o una llevadora. I més si és un primer part. Però ni que fos un quart! Crec que és un moment que cal el recolzament d'algú.
Hola,
Jo vaig anar per cesària a l'Hopsital de Sant Pau. Vaig anar amb el meu marit, però a ell no el van deixar entrar, així que vaig donar a llum jo sola i la veritat és que va anar molt be. L'anestesista va estar amb mi en tot moment, fent-me la "retransmissió" i donant-me ànims.
Va ser un moment molt feliç per a mi i segur que hauria estat millor si algú hagués estat allà, però al cap i a la fi els que fem la feina som la mare i el nen, i els metges és clar. I va anar tot molt be!
Jo vaig anar per cesària a l'Hopsital de Sant Pau. Vaig anar amb el meu marit, però a ell no el van deixar entrar, així que vaig donar a llum jo sola i la veritat és que va anar molt be. L'anestesista va estar amb mi en tot moment, fent-me la "retransmissió" i donant-me ànims.
Va ser un moment molt feliç per a mi i segur que hauria estat millor si algú hagués estat allà, però al cap i a la fi els que fem la feina som la mare i el nen, i els metges és clar. I va anar tot molt be!
- laiayf
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Sense dubte algú proper! Segur que et dona molta confiança i tranquil.litat!
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |