placenta prėvia

Experiències i pors del moment més desitjat.

tonipatricia
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. des. 28, 2015 8:13 pm

placenta prėvia

EntradaAutor: tonipatricia » dl. des. 28, 2015 8:35 pm

Hola!
M agradaria trobar altres mares en ls mateixa situació q jo, o q hagin passat per una situació similar.
Estic de 26 setmanes, i tinc placenta prèvia oclussiva. He de fer repòs relatiu pq he tingut petites pèrdues.
Si la cosa no canvia a les 37 setmanes em faran cessària, cosa q no em fa gaire gràcia.
Tinc 43 anys, i un fill de 6, q vaig tenir per part natural.
La cessària em genera certes pors: si podré agafar el nadó, la recuperació, si li podré donar el pit...
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: placenta prėvia

EntradaAutor: Ninus » dt. des. 29, 2015 12:53 pm

Bones! En el meu primer embaràs vaig tenir placenta prèvia a la setmana 11 i vaig estar amb repòs absolut fins la setmana 20 més o menys.
Vaig acabar tenint un part natural i tot perfecte.
Pel tema cessaria no tinc experiència però se de gent que ha pogut donar pit perfectament!!! Ànims i que sigui lleu la recta final!
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dt. des. 29, 2015 1:33 pm

hola Tonipatricia. El meu cas es al contrari que la Nunus, jo no vaig tenir placenta prèvia, però els meus bessons van néixer al l'octubre, a les 36 setmanes per cesària. Potser depèn del hospital, però al Clínic vaig estar acompanyada al quiròfan per el meu marit, tot i ser cesària. Vam poder fer pell amb pell, encara que el va començar el meu marit perquè jo en aquell moment estava tremolant molt ( de fred, nervis i l'epidural ) i tenia por que em caiguessin els nens, però quan vam sortir del quiròfan ja els portava tots dos a sobre ( per tant, cap problema per agafar als nens ) i un cop sortint del quiròfan ja me'ls van posar al pit per començar la lactància. La recuperació es durilla, no et diré que no, sobretot els primers quinze dies, però per la resta no em puc queixar, creu que exceptuant el tall la resta ( pell amb pel, lactància, etc... ) va ser igual que un part vaginal.
De tota manera això és com tot, hi ha noies amb parts vaginals fantàstics, altres que han tingut problemes o que els hi han tingut que fer una episio grossa i també estan molt adolorides durant dies i gent que es recupera millor o pitjor d'una cessaria. cada dona és un món
Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dt. des. 29, 2015 6:28 pm

Hola guapa jo vaig tenir al meu peque per cesaria despres de dilatar i tot, pq estava enredat anb el cordó i no baixava. Vaig fer pell a pell i la recuperació al 3r dia com una rosa en serio. No et preocupis!!
Imatge
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » dj. gen. 28, 2016 10:17 pm

Hola! Jo he tingut els meus dos fills per cesarea pee diferents motius. La recuperacio es mes lenta que en un part vaginal, pero tampoc res de l,altre mon. El primer i segon dia si q costa una mica pero ja esta. Tema pell a pell, sino el pot fee amb tu normalment posen el nadó amb el pare, i tant a aviat com sigui possible al pit. Jo amb el meu primer fill vaig fer pit fins als 2 anys, i amb el segon que te 20 mesos encara en fem molt. Un petó.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

EntradaAutor: Ari_RG » dc. feb. 10, 2016 12:02 pm

Hola Tonipatricia,

Estic com tu, placenta previa totalment oclusiva i de 27+3, la gine ja m'ha dit que gairebé impossible que això canvïi... Jo no he tingut perdues però com ja estava de baixa per inlfamació del sacro-iliac/ciàtica ja m'hi he quedat...

A nosaltres ens han dit que podrà entrar el meu marit, tindrem a la peque a la Corachan, encara que no sé si depèn més de l'hospital o del gine...

En tot cas, com et trobes ara, ja estàs a punt? Pel tema lactància crec que no has de patir perquè es pot fer (per les experiències d'amigues: tres amb cesàrea tres amb lactància materna de llarga durada i relativament fàcil) i lo de la recuperació crec que depèn molt de cada dona, tinc la germana d'una amiga dues cesàreas i fresca com una rosa als tres dies, tinc una amiga part vaginal, mogollon de punts internes i externs i un mes per recuperar-se... Tot depèn, tu pensa que estaràs fresca com una rosa ejejejej jo és el que intento fer :)

Bé, imagino que ja estàs a puntito, m'agradaria conèixer la teva experiència!! Ànim i una abraçada!
Ari

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::