Després d'una ILE, el pròxim part és com un segon part?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Flop
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Després d'una ILE, el pròxim part és com un segon part?

EntradaAutor: Flop » dj. jul. 30, 2015 1:28 pm

Hola a totes,
Estic de 23 setmanes. Potser és una mica aviat per pensar en el part, però no ho puc evitar.
L'any passat vaig tenir una ILE a les 21 setmanes. Una experiència molt traumàtica, la veritat. De totes maneres, sempre havia pensat que almenys, haver passat per un mal tràngol així, em serviria perquè al pròxim part el cos em reaccionaria com en un segon fill i tot aniria més ràpid. Ahir li vaig comentar a la llevadora i ella em va dir que no, que devia dilatar molt poc a la ILE. Però vaig estar 12 hores dilatant...
Què en penseu vosaltres? Algú que hagi patit una ILE en estat avançat de gestació i em pugui dir com els ha anat en el part següent?

Moltes gràcies!!

Flop
escopinya
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 18, 2011 7:34 pm

Re: Després d'una ILE, el pròxim part és com un segon part?

EntradaAutor: escopinya » dj. jul. 30, 2015 6:17 pm

Jo vaig assar per una ILE a la setmana 23, i ara fa cisa un mes vaig tenir la meva filla. Jo no sé si va ser això però aquesta vegda va anar tot molt rapid. El ginecoleg i la llevadira ho van cinsiderar com si fos un 2on part, però a mitges.
Jo tenia mal record de tot plegat però ja veuras que l!experiència és completament diferent. No t'amoinis que segur que aquesta vegada el teu cos estarà pwreparat pel part i això failita les coses.
felicitats per l'embaràs.
Flop
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Després d'una ILE, el pròxim part és com un segon part?

EntradaAutor: Flop » dj. jul. 30, 2015 7:48 pm

Moltes gràcies per la teva resposta i felicitats per la teva nena! A veure si és veritat i, almenys, la dolentíssima experiència de la ILE, igual que a tu, em serveix per facilitar les coses del part.

Flop

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::