Seguiment privada i part a la pública

Experiències i pors del moment més desitjat.

dianit
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. març 25, 2015 3:59 pm

Seguiment privada i part a la pública

EntradaAutor: dianit » dc. jul. 29, 2015 4:57 pm

Hola noies! què tal esteu?

estic de 25 setmanes i tinc molts dutes sobre on partir...El seguiment me l'estic fent a la Bofill però parlant amb la meva ginecòloga en la última visita vaig veure clar que parir a la Bofill no era el que jo volia...M'agradaria tenir un part natural i respectat, sobretot això últim. Li vaig comentar i em va dir que ella no feia cas als plans de part i no seguia cap protocol, que anava en funció de la marxa, i que no em podia dir que no em posaria cap medicament ja que si el part va lent l'hauria d'accelerar perquè no pot estar per mi eternament (aquí va deixar anar un comentari despectiu cap al personal del Santa Caterina)...com a màxim podria estar-hi 6 hores!!

Evidentment això no ho vull i menys que em digui que ella no té perquè donar explicacions a les pacients sobre els medicaments que administra i que no...en fi!!!

Per això m'estic plantejant anar al Santa Caterina on m'han comentat que són molt respectuosos/es.

El que passa és que a mi em tocaria parir al Trueta i m'agradaria saber com ho haig de fer per anar al Santa Caterina i que em visitin allà.

Sabeu si puc fer les classes prepart al Santa Caterina si en principi em toquen al Güell?

Merci!!!!
clod
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

Re: Seguiment privada i part a la pública

EntradaAutor: clod » dj. jul. 30, 2015 9:43 am

Amb el primer embaràs vaig fer seguiment a la clínica Girona i vaig parir al Trueta. senzillament vaig anar al final de l'embaràs a la llevadora del güell, que va fer-me el carnet amb tota la info que jo portava del privat. el segon vaig fer directament seguiment per la SS i vaig tornar a parir al Trueta. Ja sé que el santa caterina té molt bona fama, però et puc garantir per experiència que el personal del paritori del trueta són un 10. Tant en el primer com en el segon vaig tenir un part natural preciós i em van respectar en tot moment. en el primer m'hi vaig estar 18 hores i en cap moment em van dir res de medicar. el segon va ser molt més ràpid >.-<: El primer el vaig tenir a la sala de parts, però vaig fer tot el procés de dilatació a una habitació molt maca que tenen allà mateix i vaig poder passejar per tot l'hospital (era de nit, no hi havia ningú) perquè en el meu cas vaig trobar que caminar m'alleujava el dolor, i no m'hi van posar cap impediment. una altra persona voldrà estar ajaguda, una altra voldrà epidural, i una altra voldrà pilota. també em van oferir la banyera, però no vaig voler, no em venia de gust. en el segon vaig parir directament a una habitació, sense anar a sala de parts, i dreta. les llevadores s'adapten a tot (de fet, jo en cap moment vaig verbalitzar que volia un part així o aixà, només que em deixessin fer, elles estan a la teva disposició i t'ajuden quan els hi demanes).
en resum, que les llevadores que em van atendre en els dos parts són estupendes, et fan sentir com a casa. així que si no et toca el santa caterina i has de parir al trueta, no és cap drama, al revés, tenim moltíssima sort de tenir aquests dos hospitals tan macos de referència (tot i que si a l'últim moment apareixes al santa caterina t'agafaran igualment, no et faran anar al trueta si ja hi vas dilatada). això sí, en cas de complicació fetal, el bebé aniria al trueta i tu t'hauries de quedar al santa caterina... però això no passarà segur, anirà tot estupendu. molta sort!
Imatge
Imatge
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dv. jul. 31, 2015 10:18 am

no et puc ajudar perquè soc de Lleida, però només vull deixar escrit que m'ha semblat molt fort la fras: "només puc estar 6 hores per tu". sense comentaris...
una abraçada,
anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
dianit

EntradaAutor: dianit » dv. jul. 31, 2015 6:11 pm

Si si, ja ho pots ben dir, el meu company i jo no sabíem on posar-nos...Resulta que a la privada funciona així...
marimorena
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dt. jul. 31, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: marimorena » dt. ago. 18, 2015 4:07 pm

Hola,

a mi em passa igual, vaig informar-me i em van dir que havia d'anar a visitar-me amb la llevadora del meu CAP a les 32 setmanes i que, en la mesura del possible, em derivarien a on jo vulgués.
No et puc explicar més pq encara estic de 27, així que encara em queda una micona! :)

No et poden posar molts problemes pq si el dia del part et presentes a la porta de l'hospital, t'han d'atendre sí o sí...
gemmac
:: conillet
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

EntradaAutor: gemmac » dj. ago. 20, 2015 9:12 am

Bones!

Jo he tingut la meva peque al santa caterina, i n'estic encantada! El personal es molt amable, tenen una sala de dil·latació amb pilotes, cordes, etc...es molt confortable. A mes et deixen allà sola amb la teva parella, perque vaguis fent sola la feina. Aixo si, sempre estan alla mateix per si necessites algo. Si les crides, en menys de 10 segons venen. També tenen una sala amb banyera (m'ha quedat el gusanillo de estar alla, però al trencar aigues no va poder ser).Sempre que poden intenten respectarte al maxim (tan si tens pla de part o no), elles et van demanant si necessites algo o vols algo. Vaja, un respecte del 100%. Intenten evitar el màxim l'us de medicació, de forceps, i per no parlar de cessaries (que pel que jo se, he treballat tant a una clínica pública com privada, en les privades..a la mínima acabes amb cessària..simplement pel fet que el gine cobre molt mes fent una cessària que un part normal, aixi de trist).
Jo de tu hem plantejaria fermament ternir-lo a la pública, tant al trueta com al santa caterina son molt respectuosos.
Imatge
dianit

EntradaAutor: dianit » dc. set. 02, 2015 5:26 pm

Hola noies!

Al final vaig demanar la derivació al Santa Caterina i avui mateix m'han trucat dient que m'havien acceptat!
M'he tret un pes de sobre!!!

A partir de la setmana 35 ja em faran el seguiment allà mateix.

A veure què tal va tot!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::