Dexeus o Quiron ?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Marta41
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Dexeus o Quiron ?

EntradaAutor: Marta41 » dl. abr. 20, 2015 11:44 am

Hola,
m´acabo d´enterar que estic embarassada i no sé si buscar un ginecòleg a Dexeus o a Quiron.

Necessitaré un gine especialitzat en alt risc (per la meva edat i xq vinc de FIV) i a més el meu part serà per cesàrea (ja he tingut 1)

He llegit meravelles de la Quiron, però per proximitat a domicili prefereixo Dexeus, el problema és que he llegit coses que no m´agraden gaire..i no sé...

Algú em podria ajudar? alguna de vosaltres està actualment portant el seu embaraç a Dexeus?
claudia31
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: Dexeus o Quiron ?

EntradaAutor: claudia31 » dl. abr. 20, 2015 1:18 pm

hola Marta41!

Jo estic portant el meu embaràs a la Dexeus. Estic ara de 36 setmanes. És el meu segon embaràs, el primer també el vaig portar a Dexeus i he repetit perquè vaig quedar contenta.
Jo estic contenta en quant a seguiment, ecos,..
És veritat que a vegades m'ha costat per establir les visites en horari de tardes, però això suposo que depen dels horaris del teu ginecóleg.
No sabria parlar de ginecólegs de risc, perque el meu no ho ha estat, però jo he tingut visites amb la Dra Elena Scazzochio, que crec que porta embarasos de risc i em va agradar molt.
He de dir que tots els doctors que he conegut, a les diferents ecos i seguiments d'aquest embaràs i l'anterior m'han semblat excel.lents!

Ara que m'estic apropant al final, si que és cert que trobo a faltar que facin les corretges abans. A la última visita em van dir que ara no les fan fins la setmana 40... però suposo que sent embarás de risc això serà diferent...

Suposo que ja sabràs que el teu ginecóleg no atendrà el teu part. funcionen per equips i serà el metge de guardia qui t'atengui. No sé si es això al que et referies quan has comentat que has llegit coses que no t'agraden.

Entenc que com a totes les clíniques tindrà coses millors i pitjors. En resum jo estic contenta, si tingués un altre (que en un principi ja no serà, ens quedarem amb 2) també repetiria!

En quant a Quiron, les referències que tinc, també són bones, però no tinc informació de primera mà. Això si, són del mateix grup, entenc que es deuen asimilar en bastantes coses.

Espero haver-te ajudat! Qualsevol dubte ja saps!
mariamarieta
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dc. feb. 11, 2015 2:47 pm

EntradaAutor: mariamarieta » dl. abr. 20, 2015 2:02 pm

Jo vaig tenir la meva filla a Dexeus l´any passat i vem estar super contents. Jo estava al protocol d´alt risc per diabetis gestacional i pressió alta i em van donar molta confiança pq veia que seguien els protocols molt seriosament, la sensació que vaig tenir és que no donaven res per suposat i em feien repetir les proves tantes vegades com calia, de vegades em semblaven massa pesats i tot (l´anàlisi de la corba llarga del sucre el vaig fer 4 vegades!!! :-(( ) però prefereixo passar-se de control que metges que siguin passotes i després tenir algun ensurt . Si que és veritat que al part t´aten l´equip de guàrdia i no el teu gine però tot el personal que em va atendre em va semblar molt professional. La veritat és que el part va ser molt respectat, tot al nostre ritme, ni occitocina ni res, vaig tenir sensació de calma i d´estar en bones mans en tot moment, tothom molt amable... no se igual eren les hormones però per mi va ser tot perfecte. Després del naixement et deixen gairebé dues horetes fent pell amb pell a la mateixa sala de parts els tres sols, amb la bebè i la meva parella i va ser fantàstic. Jo la veritat tornaria a repetir.
caliope
:: zebra
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: caliope » dl. abr. 20, 2015 3:21 pm

Hola!

jo vaig tenir a la meva nena a Dexeus ara fa un any i torno a estar embarassada i hi repetirè perque vaig quedar molt contenta.

Jo vaig estar amb la Sofia Fournier que porta embarassos d'alt risc (el meu ho era per diabetes gestacional i perque hem punxava heparina pero un tema de la coagulacio de la sang. Vaig tenir dos avortaments previs per aquest motiu) i estic molt contenta amb ella. Es una doctora molt directe i que "treu ferro" a les coses. Pot semblar molt directe i a algunes persones que potser busquen un ginecoleg com mes dolç no els hi agradarà, a mi m'agrada molt, m'agrada que sigui aixi.
Vaig fer moltes proves, set ecos enlloc de les 4 de protocol i em vaig sentir molt ben atesa. Com diu mariamarieta, fins i tot son pesats amb tantes proves pero mes val passar-se de pessats. ;-)
Com t'han explicat, el ginecoleg que t'aten es el de guardia (si coincideix que esta el teu gine de guardia perfecte clar! jo per un dia no em va poder atendre la sofia, jejeje). Jo vaig quedar molt contenta amb les doctores, la llevadora, les infermeres i l'anestesista. Tothom molt pendent de mi i molt simpàtic. Em van respectar en tot moment (jo volia epidural i em vaig posar molt i molt pesada i elles amb bones paraules m'anaven dient que de dos cm no m'hi podien punxar :-D :-D :-D ).
Quan va neixer, la pesen allà i la medeixen i te la donen perque facis el pell a pell. Vaig estar com unes dues hores mes o menys.
Una cosa que em va agradar molt es que la sala de dilatació i el quirofan es la mateixa sala..aixi que estàs allà en tot moment.
Despres, la estància tambè em va agradar, em vaig sentir molt ben atesa. La meva gine va passar al dia seguent i la resta de dies que vaig estar. Vaig estar 4 dies perque tenia la tensió una mica alta i em van deixar en observació.

En fi...jo vaig quedar molt contenta. Tambè dir-te que tinc una amiga que va estar fa any i mig a la quiron i tambè va quedar molt contenta.
ImatgeImatgeImatge Imatge
Marta41

EntradaAutor: Marta41 » dl. abr. 20, 2015 4:41 pm

caliope ..això de 4 ecos de protocol... jo vaig tenir el meu primer fill fa 9 anys i em feien 1 eco per mes (cada visita una eco) , les ecos principals eren les llargues de cada trimestre , però cada vegada que hi anava a visitar-me la eco per veure el nen me la feien.

A Quiron vaig estar una vegada a MBG i tambè en feien eco cada visita (encara que al final el vaig perdre)
caliope

EntradaAutor: caliope » dt. abr. 21, 2015 8:38 am

Doncs ara no ho fan. Em van explicar que el protocol era: una a les 8,12,20 y 32 setmanes. Suposo que despres dependrà del metge si et vol fer mes o no... A mi la doctora em va fer una mes a la seva consulta amb aquell ecograf petit on no s'escolta el cor pero es veu el peque.
Marta41

EntradaAutor: Marta41 » dt. abr. 21, 2015 12:51 pm

pues entre això que dius i que no asseguren el teu gine el dia del part... crec que la descartaré
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. abr. 21, 2015 1:48 pm

Jo vaig tenir el meu fill a la dexeus i ara estic repetint amb el segon, a mi el seguiment i l'equip que tenen m'agrada! Per cert, a mi em van fer més ecos perque eren necessàries, perpèrdues i per que vaig fer diabetes..
Valoro més l'equip de llevadores que tenen que no pas que vingui el meu gine, que total, de les 12 hores que vaig estar de part, el gine va estar 10minuts..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
caliope

EntradaAutor: caliope » dt. abr. 21, 2015 5:05 pm

Exacte. Tal com diu la Flor, el gine "titular" ve al final nomes per l'expulsiu i per signar l'informe.

De tota manera, aixo de que estigui el teu gine el dia del part no se si es nomes a la dexeus o es un tema de les privades, que si vols el teu gine has de pagar un extra. No se eh? Potser a altres llocs si que ho fan. No puc opinar d'altres llocs porque no hi he estat. ;-)
Marta41

EntradaAutor: Marta41 » dc. abr. 22, 2015 8:20 am

El problema és que jo sé SEGUR que serà una cesària, ho va ser el primer i aquest també ho serà. ja estic avisada de que serà així.
Llavors, com és una cosa programada...no entenc que no hi sigui el gine titular
caliope

EntradaAutor: caliope » dc. abr. 22, 2015 10:30 am

Ah no Marta, llavors no. Si es una cessaria programada alhesores si que estarà el teu gine perque t'ho programarà quan estigui ell. De fet, a mi per la diabetis i la tensió una mica alta, com ja passava de les 40 setmanes, la meva gine em va programar la inducció quan estava ella de guàrdia, per estar ella pero com al final em vaig posar de part jo sola el dia de abans no va estar. Aixo si, al dia seguent, nomes començar el torn va venir a veure'm i em va dir: he anat a preguntar: i la meva pacient! que hauria d'haver ingressat ja i m'han dit que ja estaves!! :-D :-D

Jo deia que has de pagar apart si et posses tu sola de part i vols que estigui aquell dia el teu gine.
Marta41

EntradaAutor: Marta41 » dc. abr. 22, 2015 11:10 am

gràcies Caliope , això ja ho trobo més normal.
El que no m´entrava al cap és que si ja se sap que és cesària programada no t´atengui el mateix metge que et porta a no ser que paguis..això seria per denunciar..

i lo de les ecos, em referia a l´eco petit de la consulta, no sé..a mi sempre em feien una
caliope

EntradaAutor: caliope » dc. abr. 22, 2015 4:25 pm

Aquestes ecos que tu diu al ecograf petit de la consulta nomes em va fer dos, no cada vegada que vaig anar...i una vegada nomes amb un aparell per escoltar el cor. :ok: :ok: :ok:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::