Doules a l'Hospital

Experiències i pors del moment més desitjat.

mamaloba
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 12:17 pm

Doules a l'Hospital

EntradaAutor: mamaloba » dj. des. 04, 2014 7:40 pm

Hola a totes!

Obro tema per preguntar si teniu idea sobre si deixen entrar a l'hospital de Sant Pau (a més del marit/company/etc) a les doules durant el part.
Alguna ha tingut un part acompanyada d'una doula en un hospital?

Moltes gràcies!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: shyla » dj. des. 04, 2014 9:54 pm

mamaloba ha escrit:Hola a totes!

Obro tema per preguntar si teniu idea sobre si deixen entrar a l'hospital de Sant Pau (a més del marit/company/etc) a les doules durant el part.
Alguna ha tingut un part acompanyada d'una doula en un hospital?

Moltes gràcies!


El millor serà que demanis si només hi pot entrar una persona o més, o si es poden anar canviant. No cal que diguis que és la teva doula, pots dir que és una amiga, una cosina o qui sigui!

El tema de les doules com moltes altres coses depenen molt del personal que estigui de guardia en aquell moment, hi haurà qui serà més permissiu o tindrà uns aires o uns altres, sap greu però és una loteria!

Sort!!
Imatge Imatge
usuabc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:12 pm

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: usuabc » dv. des. 05, 2014 1:36 pm

Tot i que no vaig fer servir la possibilitat, a la maternitat deixen entrar una segona persona, si aporta alguna cosa. És a dir, pot entrar una doula però no la cosina.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: shyla » dv. des. 05, 2014 2:11 pm

usuabc ha escrit:Tot i que no vaig fer servir la possibilitat, a la maternitat deixen entrar una segona persona, si aporta alguna cosa. És a dir, pot entrar una doula però no la cosina.


Perdó?? que vol dir que pot entrar la doula però no la cosina?
Imatge Imatge
Nora2007
:: rateta
:: rateta
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: Nora2007 » dj. des. 18, 2014 10:50 pm

Boniques, jo acompanyo mares, famílies, com a Doula i hi ha hospitals on si poden entrar les doules i en altres on només hi ha un sol acompanyant. El que pots fer és preguntar-ho a l'hospital i si vas amb temps demanar poder tenir dos acompanyants, de vegades hi ha autorització. Jo he estat a Sant Pau acompanyant

Que et vagi super bé!!
Avatar de l’usuari
Purnima
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. set. 05, 2014 8:27 am

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: Purnima » dj. gen. 01, 2015 9:02 pm

Nora 2007, quina alegria sentir que has estat acompanyant a Sant Pau!!! Jo m'estic plantejant la possibilitat de tenir un part acompanyat per doula, però no estava segura si a Sant Pau hi havia alguna possibilitat!

Per cert, Nora 2007, fa molt que has fet aquests acompanyaments a Sant Pau? Creus que és molt difícil que t'ho autoritzin actualment?
Nora2007
:: rateta
:: rateta
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: Nora2007 » dv. gen. 09, 2015 7:09 am

Bon dia, bonica!! vaig acompanyar en tres ocasions, dues com a acompanyant principal (decisió de la mare) i una altre amb el pare, aquesta fa temps. El millor és que preguntis a l'hospital si pots estar acompanyada de dues persones, de vegades, al començament, val més no dir que és una Doula, donat que aquí al nostre país no es coneix gaire la figura, i davant qualsevol dubte donen, de vegades, un No

Molta sort!!
mamaloba
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 12:17 pm

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: mamaloba » dc. feb. 18, 2015 1:19 am

shyla ha escrit:
mamaloba ha escrit:Hola a totes!

Obro tema per preguntar si teniu idea sobre si deixen entrar a l'hospital de Sant Pau (a més del marit/company/etc) a les doules durant el part.
Alguna ha tingut un part acompanyada d'una doula en un hospital?

Moltes gràcies!


El millor serà que demanis si només hi pot entrar una persona o més, o si es poden anar canviant. No cal que diguis que és la teva doula, pots dir que és una amiga, una cosina o qui sigui!

El tema de les doules com moltes altres coses depenen molt del personal que estigui de guardia en aquell moment, hi haurà qui serà més permissiu o tindrà uns aires o uns altres, sap greu però és una loteria!

Sort!!


Gràcies Shyla, al final he canviat a la maternitat ja que allà segur que permeten dos acompanyants :)
mamaloba
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 12:17 pm

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: mamaloba » dc. feb. 18, 2015 1:22 am

Purnima ha escrit:Nora 2007, quina alegria sentir que has estat acompanyant a Sant Pau!!! Jo m'estic plantejant la possibilitat de tenir un part acompanyat per doula, però no estava segura si a Sant Pau hi havia alguna possibilitat!

Per cert, Nora 2007, fa molt que has fet aquests acompanyaments a Sant Pau? Creus que és molt difícil que t'ho autoritzin actualment?


Hola Purnima! Jo anava a parir a St Pau, però vaig preguntar a la visita amb el gine on tb hi havia una llevadora si podien entrar dos acompanyants, o en cas que no, si podien anar-se canviant (sortir la meva parella i entrar algú altre) i la llevadora em va dir "Si home, allò no són les rambles" ... A la preparació al part, que la faig amb una altra llevadora, vaig preguntar-li i em va dir que depèn de qui m'atengui aquell dia seran més permisius o no...

No sé si t'ajuda gaire això però és el que m'han dit a mi...insisteix a veure el què!!
mamaloba
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 12:17 pm

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: mamaloba » dc. feb. 18, 2015 1:23 am

usuabc ha escrit:Tot i que no vaig fer servir la possibilitat, a la maternitat deixen entrar una segona persona, si aporta alguna cosa. És a dir, pot entrar una doula però no la cosina.


Gràcies al final m'he canviat a la maternitat!
Tatanet
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 19, 2015 8:28 pm

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: Tatanet » dc. feb. 03, 2016 2:27 pm

Hola noies,
No és ben bé el mateix tema!
La meva parella no podrà assistir al part, i tenia planejat anar-hi sola ja que estaré desplaçada on estic ara. És recomanable que hi hagi un acompanyant?
En cas que si, com ho puc fer per coordinar amb algú? Què em recomaneu?
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: shyla » dc. feb. 03, 2016 3:45 pm

Tatanet ha escrit:Hola noies,
No és ben bé el mateix tema!
La meva parella no podrà assistir al part, i tenia planejat anar-hi sola ja que estaré desplaçada on estic ara. És recomanable que hi hagi un acompanyant?
En cas que si, com ho puc fer per coordinar amb algú? Què en recomaneu?

Jo et recomano que no vagis sola. No pot acompanyar-te ningu, una amiga, o familia? O una Doula tambe. Esta demostrat que el fet d'estar acompanyada redueix les intervencions ja que la dona que esta parint esta mes tranquila.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Doules a l'Hospital

EntradaAutor: Dalilala » ds. juny 27, 2020 9:51 pm

Hola! Poso el post davant perquè m'interessa el tema. Algú sap si accepten anar acompanyada del marit una doula a l'hospital de Sant Pau??

Gràcies!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::