Mares DESCONTENTES amb l'atenció rebuda a la SAGRADA FAMILIA

Experiències i pors del moment més desitjat.

crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Mares DESCONTENTES amb l'atenció rebuda a la SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: crissie » dj. des. 04, 2014 11:50 am

BOn dia noies,

Les que em coneixeu ja ho sabeu, les que no, sóc la Cris, mare de 3 fills, i el primer nascut en un part GENS respectat a la Sagrada família. Ara, 4,5 anys despés he decidit posar remei a moltes de les meves pors, i intentar, d'alguna manera que protocols obsolets deixin de fer-se servir . Això només ho aconseguirem si fem una queixa formal a la clínica perquè la informació del tracte rebut arribi a dalt.

Una companya i jo, hem estat parlant i hem cregut que la queixa tindrà més pes per la direcció de la clínica si altres mares s'hi sumen, ja sigui fent la seva propia carta de queixa com enviant la seva crònica o simpleent signant una carta genèrica, que si us sembla bé gestionarem jo i la companya per fer-ho arribar tot junt.

Per poder fer-ho i organitzar-ho de manera seriosa, us demano, a les que esteu "descontentes", que m'envieu el vostre mail per privat per tal de poder contactar amb vosaltres quan arribi el moment i siguem unes quantes.

La unió fa la força i és imprescindible començar a canviar les coses perquè altres mares puguin parir de manera tranquila i amb tota la seguretat que ens mereixem.

Aprofito per dir que les dones que esteu satisfetes amb l'atenció no cal que ens posem a discutir, cadascuna té la seva pròpia vivència i percepció de les coses i és ben lícit :content:

Algunes coses que hem d'aconseguir canviar:
- La no separació de la mare i nadó si no és vital per la supervivència d'un dels dos.
- Les maniobres innecessaries que es fan per protocol pur i dur
- EL clampatge de cordó abans d'hora
- Les cunes tèrmiques enlloc del pell amb pell
- EL tracte del personal , sobretot de les llevadores
- L'atenció post part a planta
- El niu

i un llarg etc.

En fi, moltissimes gràcies per la vostra col.laboració.
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
gemmapeke84
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. des. 02, 2014 12:26 pm

Re: Mares DESCONTENTES amb l'atenció rebuda a la SAGRADA FAMILIA

EntradaAutor: gemmapeke84 » dj. des. 04, 2014 10:28 pm

Hola Cris,
A mi per el gine em toca alla...et faria res ja sigui per privat o per aqui explicarme el que et va passar per poderho preguntar al gine...
Gracies
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » ds. des. 06, 2014 2:42 pm

http://www.donallum.org/testimonis/part ... ilia-2010/

PRegunta tot el que puguis i si pots fer un pla de part i que te'l signin :)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Sita81
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: Sita81 » dg. des. 14, 2014 10:28 am

Hola!

A mi m'interessa. Aquests dies plantejant-me si arriba un tercer algun dia m'ha arribat el dubte. Tornaria a parir a la Sagrada Família? M'agrada molt el meu ginecòleg, però la clínica no. Per mi hi ha dues coses de la Sagrada família que no m'agraden gens: la separació al nèixer sense poder fer el pell amb pell i el fet que en cap dels dos parts em van informar del què em feien o em deixaven de fer i perquè ho feien d'una manera o altra. Perquè en el primer part em van posar l'epidural abans de tenir cap contracció "perquè no cal patir innecessàriament" i amb el segon em van posar, imagino, un gel a la vagina i em van tenir dues infernals hores que moria del dolor sense ni venir-me a veure? Després hi ha altres detalls com el tallar el cordó quan deixi de bategar que m'agradarien, però si poguéssim solucionar els dos descrits abans ja em veuria en cor de repetir. Pel que fa a les llevadores, no he tingut tan mala experiència com moltes noies expliquen, suposo que he tingut sort. Tampoc he tingut cap dels dos cops a la IB.

Em sembla que abans no podia entrar el apre a la cessària i ara sí, així que es qüestió de fer força i potser alguna cosa s'aconseguirà. Altres clíniques abans no feien el pell amb pell i ara es comença a fer. En resum, compteu amb mi!
duna270115
Entrades: 9
Membre des de: ds. des. 13, 2014 11:32 pm

EntradaAutor: duna270115 » dl. des. 15, 2014 10:50 pm

Hola,
Jo tinc previst tenir al meu segon fill a la clinica sagrada familia, i la veritat, després de llegir aquest post tinc una mica de negit.
Veig que la mala experiència que heu tingut és de parts de més de dos anys. Podría ser aue actualment ja hagin millorat una mica?
O algú ha tingut una mala experiència fa poc?
A mi em porta el doctor Isidre Bogu ña i la veritat es que com a metge te bona fama, de fet, es el jefe de tot el personal de gine de sagrads familia, o això em van dir fa poc. També se que porta les operacions més complicades de gine de l hospital sant pau.
Encara no conec ni a la Irene Blanco ni a l'altre matrona, però a la propera visita demanaré poder anar a la segona planta per parlar amb elles.
El meu primer fill el vaig tenir a l'hospital Sant Pau i no em va agradar el tracte de la matrona que em va tocar. Poc tacte, males cares, poca informació i molta pressa per marxar. Es deia Rosa i diuen que porta molts anys fent parts i que el seu caràcter es una mica especial. Tot i la mala experiència, em van deixar al nen pell a pell només neixer i el meu home no es va separar d'ell en cap moment.
Tinc por de no encertar i per no repetir una mala experiència, patir una de pitjor.
Estic de 8 mesos.
Agrairia les vostres respostes.
Una abraçada
Sita81
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: Sita81 » dc. des. 17, 2014 9:33 am

Hola duna, entenc el teu neguit ja que s'aproxima el part. Jo també he sentit que en Boguñà és molt bon gine, per ell pots estar tranquil·la. Jo he tingut el meu fill fa just un any i et puc dir que fa un any NO es feia pell amb pell i es feia separació del bebé al nèixer. Amb els dos parts me l'han posat a sobre un moment just al parir (no et puc dir quanta estona, poquets minuts). Després el pesen i li fan la revisió, el vesteixen, deixen al pare que el tregui a fora per ensenyar-lo a la família i no el tornes a veure fins al cap d'una hora o més quan te'l pugen a l'habitació. Durant aquesta estona està a un llit tèrmic. Pel que fa a les llevadores, al primer part en vaig tenir una de molt maca que es deia Viky però que em sembla que no corre molt per allà o ja no hi és, i en el segon una que es deia Carmen que em va tenir una mica abandonada i desinformada. He sentit molts comentaris diversos, però al veritat és que no tenen molta bona fama les llevadores d'allà.

Em sap greu no donar-te bones notícies. La decisió és molt personal. Si el canvi és pel tracte amb la llevadora jo no crec que fes el canvi d'hospital. Si és perquè el gine et dóna més confiança ja és un altre tema. Però pensa que perdràs el pell amb pell. Per mi és una espina clavada.
duna270115

EntradaAutor: duna270115 » dc. des. 17, 2014 1:07 pm

Agraeixo molt la teva resposta.
Dimarts tinc visita amb el metge i li diré que no vull que em separin del nene, a veure que diu. També agafaré hora amb les llevadores i ho explicaré. Depèn de les cares que posin i de les respostes per part d ells, em plantejaré fer un canvi.
També si em diuen q m ho permetrán, però el dia del part es vole emportar el nen, no els penso deixar i si cal, demanaré el defensor del pacient. El meu home està prou concienciat amb aquest tema i m ajudarà a fer valer el nostre desitg. El part es nostre i si no hi ha cap perill ni cap cosa que justifiqui una acció antinatural, no els penso deixar decidir per mi...com si m haig de posar en plan nena d exhorcista ;-)
gemmapeke84
Entrades: 11
Membre des de: dt. des. 02, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: gemmapeke84 » dj. des. 18, 2014 4:31 pm

Duna...ja comentaras que tha dit el gine i que than dit les llevadores...a mi tmb minteressa saberho i que mho expliquis...si pot ser!!!
Ja diras
Un peto bonica
duna270115

EntradaAutor: duna270115 » dj. des. 18, 2014 11:41 pm

Si, un cop ho parli et dic :-)
duna270115

EntradaAutor: duna270115 » dc. des. 24, 2014 1:26 am

hola, no hem tret rés clar. Les respostes a les nostres preguntes no han sigut gaire bones. Hem preguntat si es trenca la bossa per sistema i el metge ens ha dit, que ells no fan parir a les dones, sino que les dones son les que pareixen. Ells només ajuden i que si veuen que la cosa no va bé treuen al nen ràpid. També ens ha dit que la bossa és trenca només "mirar a la dona", es a dir, que es fàcil que la dona la trenqui de manera espontànea, o per alguna contracció, o que perfectament el nen pugui neixer amb la bossa perfecte. Hem preguntat si es pot esperar a que el cordill deixi de bategar abans de pinçar-lo, i ens ha dit que si tot va bé si, però que si un nen necessita oxigen ràpid o passa alguna cosa, no s'esperen a res. El meu home ha consultat si podiem portar un pla de part i ens han dit que això no existeix, que no es pot programar una cosa aue no se sap com anirà i que cada part és un mon. Per últim, hem consultat si hi ha possibilitat de que no s' enduguin al nen i la resposta ha estat que clar que puc demanar-ho, que si no vull no se l'emporten...però es clar...si s han d aspirar els mocs o etc. doncs que el pobre nen no estarà gaire bé. Li he consultat si podia conèixer a les llevadores, m ha dit aue podia pujar a la segona planta i parlar amb elles, que eren ties simpàtiques, professionals i pràctiaues. També m'ha dit aue demanés els telèfons d'elles a recepció per poder trucar-les en cas de part.
En definitiva, ens bauria agradat que les respostes fossin més positives, ja que nosaltres en cap moment volem que no se li faci el que calgui, si el nen te problemes. El que no volem és que tot aquest procès tan pràctic i mecànic, es faci si no cal. No cal correr en res, ni induïr el part si no hi ha perill, no cal oxitocina, ni emportar-se al nen un cop nascut si tot està bé.
Ens ha dit que no patim, que no ens angoixem i que deixi fer al meu propi cos. Que tot anirà bé i no intenti imaginar-me res, que després tot anirà com hagi d'anar però que estarem contents.
No ens hem quedat gaire convençuts.
Hem pujat a la segona planta per conèixer les comadrones però només hi havia la Irene però estava atenent un part. Tornarem a provar de parlar amb elles prèviament i ens acabarem de decidir.
L'alternativa de la clinica Sagrada Familia que tenim és Sant Pau i allà és una loteria. Tot depén de qui et toqui i en el meu anterior part ens va tocar una matrona bastant desagradable.
Ja us aniré dient. Si algú més pot explicar experiències a la clí ica sagrada familia li agrairia moltissim.
Una abraçada a totes
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dc. des. 24, 2014 4:38 pm

Duna, tens moltes més alternatives, hi ha altres hospitals públics que accepten sense problema dones d'altres zones. No n'hi ha que sigui 100% respectuós, sempre hi ha cert factor loteria, pero que sàpigas que hi ha més ventall.
ImatgeImatge
Imatge
duna270115

EntradaAutor: duna270115 » dv. des. 26, 2014 2:17 pm

Hola, si, ho se. Pero ja estic de 8 mesos i no conec cap metge ni matrona d'altres hospital, a més, suposo que igualment és una loteria, per desgràcia.
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

EntradaAutor: Bervic » dj. gen. 01, 2015 8:24 pm

Bona tarda noies i feliç any!
He trobat molt interessant el post i a la vegada m'ha entrat molta por. Us explico...estic de 13 setmanes i vaig començar el seguiment de l'embaraç al Remei però ni a la meva parella ni a mi ens agrada el tracte rebut per part del ginecòleg. Per la mútua ens entra la Sagrada Familia i hem demanat hora amb el dr.Boguñà perquè hem sentit què és molt bo, però no ens agrada el protocol de part que dieu que tenen allà.
Hem pensat de fer el seguiment amb el dr.Boguñà i després parir en un hospital públic on respectin el part. Sabrieu dir-me els hospitals que respectin part i acceptin mares d'altres zones (de Barcelona).
Moltes gràcies a totes.
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dj. gen. 01, 2015 8:42 pm

És bona idea parir a la pública, hi ha més probabilitat de que respectin el part. Però s'ha de dir que, malauradament, cap centre garanteix atenció respectada del part, depén de que els professionals de torn siguin respectuosos. És així també als hospitals amb programa PART, o MARE, o com li vulguin dir.
Es pot tenir bona sort i que et toquin llevadores canyeres que miraran per ajudar-te al 100%, o pots donar amb les que això del part respectat els és molest.

Hi ha comarcals petits on sembla que les llevadores tenen més autonomia i van més a una, però son més aviat llunyanes a Barcelona (Palamós, Olot, Pius de Valls, Vendrell...) però tampoc hi ha una garantia 100% de que hi aniràs i et respectaran, en tot cas sota la meva opinió, que tampoc ho sé tot, son alguns dels centres on hi ha més probabilitat de respecte.
Més propers a Barcelona hi ha Terrassa, Parc Taulí, que temps enrere va tenir força bona fama, de Mataró es diu que va millorant, i els més de moda que son Maternitat i Sant Joan de Déu d'Esplugues. En els dos hi ha parts molt bons i també casos d'intervenció innecesària i alguns professionals que allò del respecte a la dona els sembla extraterrestre.

I amb tot son una comunitat realment privilegiada dins del panorama espanyol, i si comparem amb com estavem fa 5 o 6 anys ni te cuento...
ImatgeImatge
Imatge
duna270115

EntradaAutor: duna270115 » dv. gen. 09, 2015 2:36 am

Hola noies,
Tinc novetats. Dimecres vaig anar al meu gine de sagrada familia i al sortir vaig pujar a la segona planta per intentar parlar amb una de les dues matrones que em poden tocar si decideixo parir allà.
Volia xerrar amb elles, veure quina predisposició tenien i si em resolien dubtes o no.
No sabia quina de les dues estaria així que vaig demanar per les dos. La Irene Blanco no hi era, però la Carmen Abad si.
Vaig insistir en que no volia molestar i que si no podia sortir que ho entenia, que unicament la volia conèixer.
Em van dir que just estava finalitzant un part i que li consultarien a veure si em podia atendre.
Em van fer picar un timbre i va sortir una senyora que tenia cars una mica esquerpa. Em va dir per qui demanava i li vaig que per la Carmen. Vaig tornar a insistir que no volia molestar.
La senyora em va dir el mateix que la de recepció, que estava finalitzant un part i que li consultaria si podia sortir.
Als 5 minuts va tornar a sortir la mateixa senyora i em va dir que la Carmen si que em podia atendre.
Al poc, va sortir, amb guants i tot.
Em vaig trobar amb una dona molt propera, somrient, i el primer que em va dir va ser: uau! Per quan et toca? Et queda poc oi? Li vaig dir que dos setmanes, llavors li vaig explicar que volia conèixer a la persona que havia de treure al meu fill, ja que no l'havia vist mai. Que tenia una quants dubtes i que no volia entretenir_la gaire ni molestar.
Ella es va mostrar encantadora, em va respondre a totes les preguntes i em va tranauilitzar. Vaig explicar-li el tracte que vaig rebre al meu primer part a l hospital de sant pau, per part de la matrona aue em va tocar (Rosa Carmona), gens proper, amb males cares, i provocant el part innecesàriament.
Ella em va dir que intentaria per tots els mijtans, que jo tingues un record preciós del meu segon part. Que no forcen res, ni et separen del nen (la nursery estava buida i havia gent a les habitacions perquè vaig veure els rams a les portes). Que si hagués algun problema que fes que m'haguessin d'induir el part, m'ho explicarien.
Va respondre amb calma a totes les meves preguntes, sense ofendres en cap moment ni possr mala cara. Per acabar, em va fer una abraçada i un petó i em va dir que estigués traquila.
Vaig sortir emocionada i amb una visió molt més positiva que quan vaig arribar.
Ara només cal tenir sort i posar-me de part quan estigui ella (dilluns, dimecres i caps de setmana rotatius).
Espero que us serveixi a les que dubteu com jo, i pogueu decidir si parir allà o no amb una mica més d'informació.
Una abraçada i disculpeu les faltes, estic des del movil i va fatal per escriure.
kaoru
:: pantera
:: pantera
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » ds. març 07, 2015 4:11 pm

duna espero que hagis tingut un bon part però tot aixo que et va explicar la Carme per desgràcia no és cert... ho tenen per protocol i no ho canvien
AKSAND
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 09, 2015 8:06 pm

EntradaAutor: AKSAND » dt. març 10, 2015 8:29 pm

Hola a totes!! és la primera vegada que escric al foro, sóc primeriza. M estic visitant amb la Dra. Malvehy que és la dona del Dr. Boguña, a la Sagrada Familia, per mi són molt bons metges, em van operar d un abortament retingut i va anar tot molt be, però tinc la sensació que van molt per feina i entre visita i visita la Dra. ha deixat passar 2 mesos, tinc amigues que m han dit que han anat amb mutua tb o per SS i que les visitaven cada mes, per controlar, tb em van dir que existia el carnet d embarassada, el llibret on t apunten tota l evolució i les teves dades etc per si has d anar d urgencies o en el moment d parir, i jo no en tenia ni idea de que existia això, i llavors vaig trucar per preguntar pq no me l havien fet i em van dir que és una questió voluntaria per part de les mutues i que allà no el feien.

Per tant, per por de la meva anterior experiencia, vaig demanar hora a la SS amb la llevadora que toqués, despres de 2 hores de retràs, ja se sap que és la SS, la primera visita amb la llevadora i l aprenent va ser de molta estona, súper amables, explicant-me moltes coses, em van parlar de grups de lactancia, em van ensenyar a fer els exercicis per enfortir la paret vaginal, em van fer el llibret de l embarassada, i em van dir que em tocava per SS l Hospital Sant Joan de Deu d Esplugues. Clar, jo estava molt dudosa, amb aquest tracte tan bo si continuar amb la Sagrada Familia o l Hospital SJDD, començo a mirar foros i trobo aquest foro, amb els vostres comentaris i altres i començo a obrir els ulls amb tot aixo dels protocols de part, opcions, que fan a un lloc i a un altre.

La segona visita al mes amb la matrona, ha sigut horrible, jo ja no havia tornat a la mutua perque m havien donat hora com comentava abans, dos mesos de vista, per tant no sabia si tornar més, i volia consultar amb la llevadora si em podia donar una opinió com a professional del que podria ser millor ja que no tinc experiencia, de si era millor la mutua per Sagrada F., o la SS al Hospital SJDD, bueno, perque vaig obrir la boca!! em va tractar de mentirera, de que estava jugant anant a dues bandes, que aixo eren dilemes meus de burocracia i que m havia de decidir jo perque els hi estava fent perdre un temps meravellos, bueno bueno…jo i la meva mare ens vam quedar en shock, jo estava flipant perque nomes volia consells, assessorar-me i vaig pecar d honesta i d ingenua, ni vaig contestar, no estic acostumada a enfrontaments i no tinc agilitat per contestar, vaig ser educada i vaig marxar dient gràcies i vaig estar tota la tarda a casa fatal. Pero llegint altres entrades d noies, he vist que més d una ha anat a la SS i a la mutua i tb han tingut experiencies bordes amb aquest tema per part de les llevadores, que no entenc perque…i més sent primeriza que tothom diu de tot i alfinal una té un cacau que nomes vol tenir la tranquilitat d estar amb persones que et tractin be i professionals perque no passi res dolent.

Per tant, vaig pensar doncs amb aquest tracte em decideixo per la Sagrada Familia que allà van per feina però em parlen be sense faltar el respecte, però clar, llegint aixo de les vostres experiencies allà de que no fan el pell a pell etc. no m agrada, estic d acord que es fagi tot el que calgui quan es necessiti, pero si tot va be, estic amb vosaltres de que no forcin per anar més rapid amb oxitocina, o que es portin al bebe si esta be i no pugui estar amb la mare….jo sóc una pupes i tinc clar que vull epidural, sé que després l expulsiu es triga més etc però la meva franja de dolor no és molt elevada, fins i tot la depilació a cera em fa molt de mal, per tant això si que ho tinc present, però vull que dins d això, tenir el part més proper i bonic possible…

Duna270115 hola wpa!! estic desitjant que puguis explicar finalment com va anar el part! si van respectar el que vas demanar com et va confirmar la llevadora Carme, o no ho van fer, com diuen altres mares del foro, que per protocol no fan res d aixo? ojala pugueu explicar més experiencies per poder tenir les idees més clares, futures com jo….

Per cert, tb he pensat que si al Hospital SJDD és concertat, potser puc fer seguiment amb meva gine a Sagrada Familia i anar amb mutua, no per SS al Hospital SJDD, encara que no sé si hi ha cap diferencia.

Espero les vostres experiencies per poder-me decidir noies! moltes gràcies per explicar-les ja que són de molta ajuda!!

Una abraçada,
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dj. març 12, 2015 12:19 pm

Doncs jo he tingut molt bona experiència a la Clínica Sagrada família i amb el dr. Boguñà. Ara em queden tres setmanes per parir i repetiré equip i clínica ja que tinc molt bon record de tot plegat.

En el meu cas, al primer part vaig tenir de comadrona a la Carme, va ser molt dolça i com una mare. Inclús em va venir a veure a l'habitació varies vegades, em va ajudar amb la lactànica materna,... em va encantar.

En el segon part vaig tenir a la Irene Blanco. Estava una mica acollonida perquè havia sentit de tot, però la meva cosina l'havia tingut al seu segon part i va quedar encantada i això que ella venia d'uan molt mala experiència en el seu primer part al Pilar con la comadrona la va fer inclús plorar.
A mi em va agradar molt també. És cert que és un altre estil de dona, no és com la Carme i té com una veu seca i és tan grandota. Però vam connectar molt bé i em va explicar i ajudar en tot. Va ser un encant.

Danu, si vols veure la crònica del meu primer part la podràs veure aquí. Si volguessis la del segon també està al socpetit i te la puc buscar.

viewtopic.php?f=71&t=16450&start=20

Si que hi ha coses que estan protocolitzades com bé diuen la Crissie i la Kaoru. No sé si algú més ho ha dit.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
AKSAND

EntradaAutor: AKSAND » dj. març 12, 2015 9:11 pm

Moltes gràcies Dinser!!! m has tranquil.lizat amb la teva resposta!! la pròxima visita preguntaré si estant de vacances tb hi atenen als parts!! jajajaj pq em toca el 1/08 i entre que és estiu i és finde no se jooooo aixxxx jejejeje moltes gràcies de nou per la teva resposta, el tema matrones em fa una poooor….i una pregunta Dinser, et van deixar el bebe a sobre teu quan va néixer? se l duien per fer-hi les cures o les feien allà mateix a la habitació davant teu? et van ajudar amb la lactància? quants dies normalment estàs? com Dr. Boguñà esta sempre a tope, em van passar amb la seva dona la Dra. Malvehy, però és el mateix equip, aixi que li preguntaré si atenen tots dos al part? o nomès un.

Ja aniré explicant per si us serveix tb d ajuda a altres que tinguin dubtes com jo!

Moltes gràcies!!! Una abraçadaa
AKSAND

EntradaAutor: AKSAND » dj. març 12, 2015 9:28 pm

DINSER!! acabo de llegir la teva crónica del Marc ohhhhhhhhhhhh que xulaaa!!! que emocionant!!! m ha encantat!!!! moltissimes gràcies per compartir-la!!! com va el peke??? segur que wapissim, una abraçadaaa

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::