Part a la Teknon
Re: Part a la Teknon
Si yo no pienso que en Pilar tenga peores cosas ni nada solo que a mi lo que me indigna es que me engañen, si yo e decidido una cosa pues creo que se me tiene que respetar, pero bueno que ya me da igual, a esperar haber como se soluciona y si no pues nada, pensar que todo salga bien y se acabo.
Júlia 19/09/2010
Supernena ha escrit:Si yo no pienso que en Pilar tenga peores cosas ni nada solo que a mi lo que me indigna es que me engañen, si yo e decidido una cosa pues creo que se me tiene que respetar, pero bueno que ya me da igual, a esperar haber como se soluciona y si no pues nada, pensar que todo salga bien y se acabo.
Claro, claro, ya lo entiendo, a mi me pasaria igual, una se crea unas ideas y unos planes que luego da mucha rábia que te cambien sin abisar y sin razón. Yo estaria igual que tu. Espero que tengas suerte y con la queja consigas lo que quieres que es lo justo, solo te escribia lo del Pilar por si no fuera así. En cualquier caso lo importante realmente es que pronto serás mami y que sea donde sea el parto seguro que saldrá todo bien

Y tanto a mi lo que me importa es que toda vaya bien y ya esta, me da igual que sea en una clinica o en otra, lo único que ellos tienen que saber que han comtido un fallo conmigo al no decirme nada, pero bueno como tu dices a mi lo que me importa es que dentro de nada tendre a mi niña entre mis brazos y es lo que importa.
Júlia 19/09/2010
Hola Supernena,
A mi también me llevan en Diateknon (Dr. Lugo) y la verdad es que desde la primera visita me comentaron el tema de que depende del día que me ponga de parto tendrá que ser en la Clínica del Pilar. A mi me gustaria tener a mi hijo en la Teknon pero creo que tengo más posibilidades de que me toque la Clínica del Pilar (que no me importa ya que yo nací allí). Al principio me daba mucha rabia y habia pensado incluso presentarme el día del parto en Urgencias de Teknon, ya que una vez allí si estás a punto de caramelo no tienen más remedio que ingresarte (me pasó hace un mes que tuve contraccciones y por poco me quedo ingresada). Lo que pasa es que ahora doy más importancia al médico que a la clínica, creo que lo importante es quien te atienda y no donde....la verdad es que la filosofía del Dr. Lugo me gusta bastante y no quisiera que por parir en la Teknon me tocara un gine que no se que ideas sobre tiene sobre el parto.
Espero que todo se solucione y todo te vaya genial.
A mi también me llevan en Diateknon (Dr. Lugo) y la verdad es que desde la primera visita me comentaron el tema de que depende del día que me ponga de parto tendrá que ser en la Clínica del Pilar. A mi me gustaria tener a mi hijo en la Teknon pero creo que tengo más posibilidades de que me toque la Clínica del Pilar (que no me importa ya que yo nací allí). Al principio me daba mucha rabia y habia pensado incluso presentarme el día del parto en Urgencias de Teknon, ya que una vez allí si estás a punto de caramelo no tienen más remedio que ingresarte (me pasó hace un mes que tuve contraccciones y por poco me quedo ingresada). Lo que pasa es que ahora doy más importancia al médico que a la clínica, creo que lo importante es quien te atienda y no donde....la verdad es que la filosofía del Dr. Lugo me gusta bastante y no quisiera que por parir en la Teknon me tocara un gine que no se que ideas sobre tiene sobre el parto.
Espero que todo se solucione y todo te vaya genial.
- turmalina
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
- Ubicació: Des del balcó del Vallès
Charliemi ha escrit:Jo també hi havia llegit per aquí per això ho us ho vaig preguntar... perquè a mi em porta el gine a la Teknon i encara no esticperò em temo que quan fem diana em passi com a la supernena. Jo tb soc de Sanitas i el metge que em porta es el Dr. Déu, no m'abansaré als esdeveniments i quan arribi el moment ja veuré pero ja son molts casos els que he llegit que els ha passat el mateix, com us deia a alguna
li havien proposat "reservar" plaça per parir a Teknon fent allà les classes pre-part pagant una pasta, q fort!! En fi, supernena espero que s'arregli
!
Charliemi, jo em visito amb Dr. Bassols que és del mateix equip que el Dr. Déu, de fet, la confirmació de l'embaràs me la va fer el Dr. Déu fa unes setmanes, i farà uns mesos vaig preguntar explícitament on atenia els parts (Bassols) i em va dir que a la Teckon o a la Tecknon i que formen un grup de 5 metges que es van turnant els caps de setmana les guàrdies i que per tant tant em podria atendre ell com els altres 4 si queia en vacances o cap de setmana. Li vaig demanar també s'havia de pagar a banda o no i va dir que no, que ho cobria la mútua (també tinc Sanitas), que ells tenen unes previsions de places i només una vegada en molts anys els van faltar places i llavors tocaria anar a la Vall d'Hebron per SS. Tots els metges tenen suposo unes places i si tenen més parteres que places han de tenir alternatives. En el seu cas, només porta embarassos de pacients que ja tenia, no accepta noves pacients embarassades.
turmalina ha escrit:Charliemi ha escrit:Jo també hi havia llegit per aquí per això ho us ho vaig preguntar... perquè a mi em porta el gine a la Teknon i encara no esticperò em temo que quan fem diana em passi com a la supernena. Jo tb soc de Sanitas i el metge que em porta es el Dr. Déu, no m'abansaré als esdeveniments i quan arribi el moment ja veuré pero ja son molts casos els que he llegit que els ha passat el mateix, com us deia a alguna
li havien proposat "reservar" plaça per parir a Teknon fent allà les classes pre-part pagant una pasta, q fort!! En fi, supernena espero que s'arregli
!
Charliemi, jo em visito amb Dr. Bassols que és del mateix equip que el Dr. Déu, de fet, la confirmació de l'embaràs me la va fer el Dr. Déu fa unes setmanes, i farà uns mesos vaig preguntar explícitament on atenia els parts (Bassols) i em va dir que a la Teckon o a la Tecknon i que formen un grup de 5 metges que es van turnant els caps de setmana les guàrdies i que per tant tant em podria atendre ell com els altres 4 si queia en vacances o cap de setmana. Li vaig demanar també s'havia de pagar a banda o no i va dir que no, que ho cobria la mútua (també tinc Sanitas), que ells tenen unes previsions de places i només una vegada en molts anys els van faltar places i llavors tocaria anar a la Vall d'Hebron per SS. Tots els metges tenen suposo unes places i si tenen més parteres que places han de tenir alternatives. En el seu cas, només porta embarassos de pacients que ja tenia, no accepta noves pacients embarassades.
Ostres que bé Turmalina!! La veritat es que jo fa poc q soc pacient del Dr. Déu perquè vaig canviar de mutua. Només he fet una revisió però en vaig quedar encantada, de fet hi vaig anar perquè em van donar bones referències de tot l'equip médic. Amb això que em dius em quedo encara més tranquila perquè la veritat es que quan arrivi el moment m'agradaria parir a Teknon... per descomptat espero no tenir la mala sort de que em toqués Vall d'Hebron però bé, si es donés el cas imagino que alguna opció hi hauria....
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Supernena ha escrit:Yo ya se lo del cupo y todas esas cosas, pero mi gine desde la primera visita me podria haber dicho mira nosotros asistimos partos en tekno y en pilar entre las dos cual te gustaria yo le hubiese dicho y ya está o por lo menos habermelo dicho y saber desde el preimer mes que no seria seguro la teknon, pero es que a mi ni me lo dijo ni me pregunto y tampoco me ha exo ninguna solicitud, ademas nosotras pagamos un seguro medico para algo no?? Entonces quien es el para decidir por mi de que tengo que parir en el Pilar cuando el pilar también se puede ir por la seguridad social, para eso yo no estaria pagando una mutua y me hubiese ido a san juan de dios que es la que me pertenece por la s.social.
Ayer ya hice la reclamación por sanitas y hoy ya me han dicho que ya esta en curso, pq cuando llame a sanitas y le comente el caso me dijeron que eso no podia ser que si a mi no me habian dicho nada y yo habia escogido esa clínica pues me tienes que asisitir alli, entonces me pidieron que hiciese una reclamación para ellos poder solucionarme el tema, asi que haber que pasa al final.
Hola guapa, em sap molt de greu que et trobis en aquesta situació, clarament des del meu punt de vista qui té la culpa del que t'esta passant és el teu gine, ni la clínica ni la mutua tenen res a veure amb que t'atenguin el part a una clínica o bé a una altra. Entenc que tu vas triar aquest gine justament per poder tenir el teu nen a la Teknon i comprenc que estiguis enfadada i disgustada, és molt lleig el que t'han fet.
El gine que em porta a mi és l'equip del Dr Flores, la mutua és Adeslas, ara bé, el meu gine també atén parts a tres clíniques diferents, de primer moment ens ho va comentar i també ens va donar un paper per omplir dient quina de les tres clíniques era la que voliem per tenir el nen, naltres li vam comentar que voliem la Teknon i llavors, com que tothom hi vol anar i ells tenen un cupo de parts al mes, el que has de fer és pagar 300 Euros de la teva butxaca al gine ( a veure pagant els 300 Euros en principi era per poder anar a les classes pre-part que impartia, i que van estar molt bé, pero el tema es que les noies que feien les classes pre-part erem les que teniem preferència per triar clínica), resumint que si vols parir a la Teknon a part de pagar la mútua has de pagar al gine, potser li pots insinuar al teu a veure que et diu...Per mi són els 300 Euros més ben pagats de la meva vida perquè tenim un record 100% positiu de la Teknon.
Espero haver-te ajudat

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

cuqueta ha escrit:Supernena ha escrit:Yo ya se lo del cupo y todas esas cosas, pero mi gine desde la primera visita me podria haber dicho mira nosotros asistimos partos en tekno y en pilar entre las dos cual te gustaria yo le hubiese dicho y ya está o por lo menos habermelo dicho y saber desde el preimer mes que no seria seguro la teknon, pero es que a mi ni me lo dijo ni me pregunto y tampoco me ha exo ninguna solicitud, ademas nosotras pagamos un seguro medico para algo no?? Entonces quien es el para decidir por mi de que tengo que parir en el Pilar cuando el pilar también se puede ir por la seguridad social, para eso yo no estaria pagando una mutua y me hubiese ido a san juan de dios que es la que me pertenece por la s.social.
Ayer ya hice la reclamación por sanitas y hoy ya me han dicho que ya esta en curso, pq cuando llame a sanitas y le comente el caso me dijeron que eso no podia ser que si a mi no me habian dicho nada y yo habia escogido esa clínica pues me tienes que asisitir alli, entonces me pidieron que hiciese una reclamación para ellos poder solucionarme el tema, asi que haber que pasa al final.
Hola guapa, em sap molt de greu que et trobis en aquesta situació, clarament des del meu punt de vista qui té la culpa del que t'esta passant és el teu gine, ni la clínica ni la mutua tenen res a veure amb que t'atenguin el part a una clínica o bé a una altra. Entenc que tu vas triar aquest gine justament per poder tenir el teu nen a la Teknon i comprenc que estiguis enfadada i disgustada, és molt lleig el que t'han fet.
El gine que em porta a mi és l'equip del Dr Flores, la mutua és Adeslas, ara bé, el meu gine també atén parts a tres clíniques diferents, de primer moment ens ho va comentar i també ens va donar un paper per omplir dient quina de les tres clíniques era la que voliem per tenir el nen, naltres li vam comentar que voliem la Teknon i llavors, com que tothom hi vol anar i ells tenen un cupo de parts al mes, el que has de fer és pagar 300 Euros de la teva butxaca al gine ( a veure pagant els 300 Euros en principi era per poder anar a les classes pre-part que impartia, i que van estar molt bé, pero el tema es que les noies que feien les classes pre-part erem les que teniem preferència per triar clínica), resumint que si vols parir a la Teknon a part de pagar la mútua has de pagar al gine, potser li pots insinuar al teu a veure que et diu...Per mi són els 300 Euros més ben pagats de la meva vida perquè tenim un record 100% positiu de la Teknon.
Espero haver-te ajudat
Hola cuqueta gracias por tu explicación, si es lo que decía yo, a mi si en la primera visita cuando fui en diciembre o enero me hubiese comentado, pues mira Mónica nosotros somos un equipo que asistimos partos en Teknon y en Pilar, cual te interesaria a ti??
Pues entonces yo ya me hubiese echo a la idea, pero es que a mi nadie me ha dicho nada y mira que me e visitado con los tres del equipo, ni me han echo firmar nada ni me dijeron de hacer mi solicitud para teknon ni nada de nada, entonces pues yo ahora veo injusto que por que el lo diga yo me tenga que ir al Pilar, es que quien es el para decidir por mi? Yo empece las clases de preparación con ellos pero me entraban con la mutua y en ningún momento me han dicho nada de pagar a parte, al contrario encima el otro día me decia que me diese por contenta porque el no hacia pues lo que te hizo a ti el tuyo, que el no pedía dinero a parte para dar preferencia en teknon, pero es que llegados a este punto yo pagaria esos 300€ la mar de contenta, en fin yo ya paso mañana tengo visita en la quiron con otro ginecologo que también me han hablado muy bien de el y si me gusta me cambiaré aunque ya este de 34 semanas, la verdad que ahora ya me da igual, total mi gine que era en el que yo confiaba es el que me ha echo la puñalada trapera pues me da igual cambiarlo.
Júlia 19/09/2010
- cuqueta

- Contacta:
em sap greu per tu supernena...espero que et vagi molt bé amb el nou gine
ja ens explicaras.

cuqueta ha escrit:em sap greu per tu supernena...espero que et vagi molt bé amb el nou gineja ens explicaras.
Gracias, mañana os cuento haber que tal.
Júlia 19/09/2010
- cuqueta

- Contacta:
com et va anar ahir supernena?

cuqueta ha escrit:com et va anar ahir supernena?
Buenas, pues la verdad que super bien, estoy muy contenta, el médico me atendio super bien, el pobre alucinó, pq claro tu imaginate a estas alturas tener que recopilar toda mi información, papeles para arriba y para abajo, apuntandoselo todo, pero muy bien.
Me hizo una eco rapida para ver que toda estaba bien, me hizo los cultivos, y me hizo un tacto, ( el primero que me hacen mi gine de teknon no me habia exo ninguno ), y me dijo que estaba todo muy bien, me mando una eco completa para el lunes digamos la del 3 trimestre, y unos analilis de sangre y de orina, tengo visita el lunes y el viernes, pero la verdad que me dió mucha confianza y me dijo que no me preocupase que todo iria bien, y que ya veria como cogeria confianza pronto con el, asi que mi marido que vino conmigo me dijo que no me lo pensase y que me cambiase que a el también le habia gustado, yo lo único que quiero que todo vaya bien y ya esta.
Júlia 19/09/2010
- cuqueta

- Contacta:
M'alegro molt que us anés tant bé. Jo penso que el més important és el gine, més que l'hospital, si tu confies en ell no et farà por parir i tot anira bé
a mi es el que em passa amb la meva gine, com que confio en ella, sé que davant qualsevol imprevist farà el millor.
Que et vagi molt bé, guapa
Que et vagi molt bé, guapa

- raquelsabadell
- :: granota

- Entrades: 248
- Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm
Yo tambien tengo al doctor Lugo, pero todavia no hemos hablado de donde tengo que ir...
raquelsabadell ha escrit:Yo tambien tengo al doctor Lugo, pero todavia no hemos hablado de donde tengo que ir...
Pues lo mas seguro que te toque el Pilar. Si no te han dicho nada todavia ni has echo la solicitud para la teknon pues te mandan al Pilar, a no ser que seas de asistencia sanitaria entonces lo tendrias en el hospital de barcelona.
Júlia 19/09/2010
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
una pregunta: ami me han dicho que parire en la teknon y mi pregunta es si quiero ponerle los pendientes a la niña alli me cobran??? o es gratis??? y si cobran alguna me sabe decir cuanto cuesta???
mil gracias.
mil gracias.
Ostras que jaleo supernena, a estas alturas y que te cambien la idea con la que ibas.
Pues yo estoy dudando entre la clinica del Pilar y la Teknon, claro quie mi ginecologa que me hará mi primera visita embarazada el dia 1 de octubre, creo que solo asitse en el pilar,
Estoy hecha un lio que Clínica se supone que es mejor??? y que doctor de la Tecknon recomendais,
y las clases pre-parto se tienen que pagar??? se pueden hacer en otro sitio sin pagar e ir a la tecknon,
NENES QUIN LIU!!!!!
Pues yo estoy dudando entre la clinica del Pilar y la Teknon, claro quie mi ginecologa que me hará mi primera visita embarazada el dia 1 de octubre, creo que solo asitse en el pilar,
Estoy hecha un lio que Clínica se supone que es mejor??? y que doctor de la Tecknon recomendais,
y las clases pre-parto se tienen que pagar??? se pueden hacer en otro sitio sin pagar e ir a la tecknon,
NENES QUIN LIU!!!!!
- cuqueta

- Contacta:
Hola Abril77!!!
Això de quina clínica és millor, Pilar o Teknon crec que és una cosa que has de valorar tu mateixa, sabent els pros i contres de cada una i després decidir, per mi és millor la Teknon sen's dubte, però és això una opinió, jo crec que hi fa més el gine i l'equip que t'atengui a cada clínica que la clínica en sí, si el teu gine atén a les dues jo em decantaria per la Teknon perquè els serveis a mi em convencen més, no sé, crec que ho has de valorar tu.
Referent als cursets crec que t'estas fent un embolic, tu li has de preguntar al teu gine què has de fer per poder anar a Teknon, en el cas de moltes de les que hem donat llum allà, el tema era fer un curset amb el nostre gine (no a la clínica).
Espero haver-te ajudat
Això de quina clínica és millor, Pilar o Teknon crec que és una cosa que has de valorar tu mateixa, sabent els pros i contres de cada una i després decidir, per mi és millor la Teknon sen's dubte, però és això una opinió, jo crec que hi fa més el gine i l'equip que t'atengui a cada clínica que la clínica en sí, si el teu gine atén a les dues jo em decantaria per la Teknon perquè els serveis a mi em convencen més, no sé, crec que ho has de valorar tu.
Referent als cursets crec que t'estas fent un embolic, tu li has de preguntar al teu gine què has de fer per poder anar a Teknon, en el cas de moltes de les que hem donat llum allà, el tema era fer un curset amb el nostre gine (no a la clínica).
Espero haver-te ajudat

- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
quina clinica es millor???
no sabria que dir-te...yo em vaig decantar com a primera opcio a la teknon y segona opcio a la pilar...finalment m´han otorgat la teknon.
respecte a lo de les clases`pre part..cada mutua te la opcio de fer clases gratuitament nomes o has de parla amb el teu ginecoleg...y jo no vaig fer cap clase ni vaig pagar per tenir una plaça a la clinica.
no sabria que dir-te...yo em vaig decantar com a primera opcio a la teknon y segona opcio a la pilar...finalment m´han otorgat la teknon.
respecte a lo de les clases`pre part..cada mutua te la opcio de fer clases gratuitament nomes o has de parla amb el teu ginecoleg...y jo no vaig fer cap clase ni vaig pagar per tenir una plaça a la clinica.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

però em temo que quan fem diana em passi com a la supernena. Jo tb soc de Sanitas i el metge que em porta es el Dr. Déu, no m'abansaré als esdeveniments i quan arribi el moment ja veuré pero ja son molts casos els que he llegit que els ha passat el mateix, com us deia a alguna