Part a la Teknon
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Re: Part a la Teknon
sephora1706 ha escrit:Merci nusi_nusi,
Aquest equip no m'entra per la mutua, jo volia al Dr. Sanfeliu pq el seu germà em va fer una operació de ronyo fa temps i li tinc molt de carinyo a aquest senyor però com t'he dit no el tinc a la mutua.
Però ahir vaig anar a la consulta del Dr.Massó i estic encantada aquest senyor serà el que el dia que estiguiem treura el meu bebe, es un encant de persona i em va agradar moltissim.
Merci per la teva resposta.
Us aniré llegint a veure que tal.
Un petonet
Doncs ok, jo al dr Massó no el conec, però segur q t'atendrà super bé!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
Kukinuki el tema de l'hospital on tindràs el bebé depén d'on atengui els parts el teu ginecòleg, no de la mutua. Així que el que has de buscar es un ginecòleg que atengui els parts a la Teknon si es que el vols tenir allà.
El que a mi sí que em van comentar quan estava en la teva situació es que, al tenir la Teknon molta demanda, hi ha ginecòlegs que atenen parts allà que no accepten noves pacients ja embarassades, ho dic perquè ho tinguis en compte ...
El que a mi sí que em van comentar quan estava en la teva situació es que, al tenir la Teknon molta demanda, hi ha ginecòlegs que atenen parts allà que no accepten noves pacients ja embarassades, ho dic perquè ho tinguis en compte ...
Charliemi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 18, 2010 6:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Per cert que sí que hi ha unitat de neonats, a la web de Teknon hi surt això:
"Neonatología
La Unidad de Neonatología de Centro Médico Teknon está formada por un comité de Perinatología integrado por obstetras, neonatólogos, anestesistas, comadronas y enfermeras que proponen los criterios básicos por los que se rige la actividad de la Unidad de Neonatología. La asistencia neonatal se inicia en la Sala de Partos a cargo del Neonatólogo y prosigue en:
Nursery para los recién nacidos sanos que permanecen con la madre.
Unidad Neonatal para los recién nacidos patológicos. Según la menor o mayor gravedad de su patología, el ingreso se efectúa en nivel asistencial I o nivel asistencial II (UCI).
La Unidad de Seguimiento pluridisciplinar controla la evolución clínica post-alta de los recién nacidos de riesgo. "
"Neonatología
La Unidad de Neonatología de Centro Médico Teknon está formada por un comité de Perinatología integrado por obstetras, neonatólogos, anestesistas, comadronas y enfermeras que proponen los criterios básicos por los que se rige la actividad de la Unidad de Neonatología. La asistencia neonatal se inicia en la Sala de Partos a cargo del Neonatólogo y prosigue en:
Nursery para los recién nacidos sanos que permanecen con la madre.
Unidad Neonatal para los recién nacidos patológicos. Según la menor o mayor gravedad de su patología, el ingreso se efectúa en nivel asistencial I o nivel asistencial II (UCI).
La Unidad de Seguimiento pluridisciplinar controla la evolución clínica post-alta de los recién nacidos de riesgo. "
- nusi_nusi
- Contacta:
Kukinuki, bones, nosaltres som de Medifiatc i el nostre metge aten parts a la Teknon, en el nostre cas des d'un principi ja teniem assegurat anar a allà, penso que fas ben fet de mirar-t'ho des d'un principi, pq de vegades si que hi han metges q si ja hi vas embarassada no t'agafen!q
que tinguis sort, ja ens diràs quin metge tens!
- nusi_nusi
- Contacta:
MMUNOZRA ha escrit:Hola noies, acabo de saber que estic embarassada i vull canviar de ginecòleg.
Alguna de voslatres em pot recomanar algú. Els que m'entren per la meva mútua són:
- Dr. Baró Mariné
- Decosalud
- Diatrecnon
- Dr. Miquel Ferrer Gispert
- Institut Dr. Flores
- Dra. Teresa Masip Oliveras
- Dr. Antoni Massó Barnadas
- Dr. Federico Sant Feliu Cortés
- Dr. Ramón Soriano Camps
- Urgine
M’agradaria que en el moment del part estigui el meu ginecòleg, que hi hagi neonatologia a la clínica, que el tracte sigui agradable, que expliquin bé tot, suposo que el que desitgem totes.
Gràcies per endavant per les vostres respostes.
Hola, enhorabona! abans que res! doncs jo et puc recomanar l'Equip del Dr Sanfeliu, el seu equip és el que em va portar el meu embaràs i el part, i en el meu cas em va portar tot l'embaràs el Dr. Tusquets, i n'estic encantada,i a l'hora del part també em va atendre el metge que em portava n'stic molt contenta.
nusi_nusi ha escrit:Kukinuki, bones, nosaltres som de Medifiatc i el nostre metge aten parts a la Teknon, en el nostre cas des d'un principi ja teniem assegurat anar a allà, penso que fas ben fet de mirar-t'ho des d'un principi, pq de vegades si que hi han metges q si ja hi vas embarassada no t'agafen!q
Hola nusi-nusi!
Nosaltres també som de Medifiact! quin ginecòleg has trobat que atengui parts a la Teknon???
És que jo ara haig de canviar de ginecoleg pq la meva ha deixat d'atendre parts... en principi m'agradaria que fos a la Teknon però m'han dit que està molt saturada...(jo encara no estic embarassada...per això em plantejo canviar ja!) he buscat a la guia algun gine a la Teknon però no en trobo cap... si em puguessis ajudar t'ho agrairia!!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
MMUNOZRA a mi em porta l'equip del Dr Flores (la Dra Massip és del seu equip, a la llista la veig separada
) són el Dr Flores, la Dra Massip i la Dra Bonino, un 10 pels 3, durant l'embaras els 3 et visiten i el dia del part SEGUR que un dels tres serà el que t'atendrà, jo n'estic encantadíssima, en el primer part em va atendre la Dra Massip perquè era la que estava de guàrdia i tot va anar perfecte, ara de cara al segon li demanaré si em pot atendre ella perquè en guardo molt bon record. La Dra Bonino esta embarassada i el tindra al juny, dos mesos abans s'incorporarà una altra Dra a l'equip per fer-li la substitució, amb suficient temps perquè les embarassades la coneguem.
Ja ens diras quin has triat al final.
) són el Dr Flores, la Dra Massip i la Dra Bonino, un 10 pels 3, durant l'embaras els 3 et visiten i el dia del part SEGUR que un dels tres serà el que t'atendrà, jo n'estic encantadíssima, en el primer part em va atendre la Dra Massip perquè era la que estava de guàrdia i tot va anar perfecte, ara de cara al segon li demanaré si em pot atendre ella perquè en guardo molt bon record. La Dra Bonino esta embarassada i el tindra al juny, dos mesos abans s'incorporarà una altra Dra a l'equip per fer-li la substitució, amb suficient temps perquè les embarassades la coneguem.Ja ens diras quin has triat al final.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
yo estic a punt de tindre la nena i m´atendra el dr flores.
la dra massip em va operar d´endometriosis al març d´aquest any...
son un equip excepcional i el tracte es esquisit de veritat...els tres son uns profesionals.
no sabia que la bonino estava embarasazada...que be...cuan la vegi la felicitare.
la dra massip em va operar d´endometriosis al març d´aquest any...
son un equip excepcional i el tracte es esquisit de veritat...els tres son uns profesionals.
no sabia que la bonino estava embarasazada...que be...cuan la vegi la felicitare.
- suyoscar

una pregunta...dilluns si la meva nena no a sortir ngreso a les 8 del mati per induir el part...alguna s´ha trovat en aquesta situacio? vull dir em donaran habitacio, anire a la sala de dilatacio???
voldria coneixer alguna experiencia...
voldria coneixer alguna experiencia...
- nusi_nusi
- Contacta:
Suyoscar, si t'han d'induïr, en ppi el que fan és que entres com si anessis a tenir-lo par part natural...a les sales de part, et deixen a una sala de dilatació i allà fins que estàs a punt ja amb tota la provocació feta i llavors sala de parts!
nosaltrs no hi vam arribar....ell va voler sortir abans. i és el que ens van dir. però el nen va nèixer 3 dies abans de la data d'inducció....
nosaltrs no hi vam arribar....ell va voler sortir abans. i és el que ens van dir. però el nen va nèixer 3 dies abans de la data d'inducció....
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Susyoscar que vagi molt bé el dilluns!!!
nusi_nusi gràcies per la info!!
Jo ja m'he reservat un altre cop la Teknon per tornar a parir-hi, és una meravella
nusi_nusi gràcies per la info!!
Jo ja m'he reservat un altre cop la Teknon per tornar a parir-hi, és una meravella

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- suyoscar

bueno dema a les 8 a la teknon!!!!
per fi veure a la meva nena...espero que tot vagi genial...una abraçada.
per fi veure a la meva nena...espero que tot vagi genial...una abraçada.
- nusi_nusi
- Contacta:
Suyoscar nena, que vaig molt bé, ja esperarem noticies! la teva nena en res la tindràs als teus braços! ja veuràs!
que vagi molt bé i sigui ràpid!
que vagi molt bé i sigui ràpid!
hola noies!!! estic començant a buscar clínica... veig que comenteu que alguns ginecòlegs no agafen embarassades... estic a temps... encara no hem començat a buscar... començarem aquest mes que ve...
vaig a llegir per sobre el que heu posat i si tinc dubtes us pregunto!!
per cert, suyoscar com va anar el part induit?? he llegit al post de la judith que esteu les dos molt bé! a veure quan tens temps de fer la crònica!!!
vaig a llegir per sobre el que heu posat i si tinc dubtes us pregunto!!
per cert, suyoscar com va anar el part induit?? he llegit al post de la judith que esteu les dos molt bé! a veure quan tens temps de fer la crònica!!!
primera pregunta... mentre vaig llegint...
per la mútua que tinc m'entren aquests ginecolegs:
DR. ANTONI VIVES, JORDI
DRA. DRAPER VIADA, Mª
DRA. PAEZ BERGA, MONTSERRAT
DR. SEGURA LOPEZ, IGNASI
Alguna opinió???
per la mútua que tinc m'entren aquests ginecolegs:
DR. ANTONI VIVES, JORDI
DRA. DRAPER VIADA, Mª
DRA. PAEZ BERGA, MONTSERRAT
DR. SEGURA LOPEZ, IGNASI
Alguna opinió???
acabo de veure que el Dr. Sanfeliu també el tinc... suposo que deu tenir consulta a part i aten parts a la Teknon, no?
- nusi_nusi
- Contacta:
Soleilua, jo he anat amb el metge de l'equp del Dr. Sanfeliu i jo per part meva...no he itngut cap queixa el tracte molt amable i molt bé tot! jo aquests si q te'ls aconsello! els altres ho sento no els tinc... Tenen consulta a la Tecnon i en el meu cas al meu poble venen també. Això ho hauria de pregutnar, si no ets de BCN iugal també van al teu poble...vull dir q hi poden tenir consulta.
Sort! i una recerca molt ràpida!
Sort! i una recerca molt ràpida!
- estefania80
- :: gosset

- Entrades: 406
- Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm
La Dra. Paez es molt dolça, i el Dr. Antoni Vives i Segura també són molt macos, la veritat es q tots ells són molt bon professionals!! Jo he treballat amb ells i molt bé.
gràcies noies!!
Hola a totes!!
Aquesta pregunta es per les que ja heu sigut mares a Teknon, he vist que a la llista de coses que s'han de dur per al nadó hi posa que s'ha de portar en bossetes per cada dia " Una camiseta de algodón y un body + El conjunto exterior a gusto". Li posen samarreta + body + jersey del conjunt exterior??? No s'hem courà la nena?? Naixerà cap a primers de maig... I tothom a qui li comento en diu que no poden ser les tre coses, que on hi ha una "y" hi deu anar una "o", pero es el que posa... Si li agafo la samarreta amb una ranita + el conjunt exterior penseu que en tindré prou??
Gracies
!!
Aquesta pregunta es per les que ja heu sigut mares a Teknon, he vist que a la llista de coses que s'han de dur per al nadó hi posa que s'ha de portar en bossetes per cada dia " Una camiseta de algodón y un body + El conjunto exterior a gusto". Li posen samarreta + body + jersey del conjunt exterior??? No s'hem courà la nena?? Naixerà cap a primers de maig... I tothom a qui li comento en diu que no poden ser les tre coses, que on hi ha una "y" hi deu anar una "o", pero es el que posa... Si li agafo la samarreta amb una ranita + el conjunt exterior penseu que en tindré prou??
Gracies
!!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
em treura el meu bebe, es un encant de persona i em va agradar moltissim.