Opinions recents part a l'Hospital de BArcelona (SCIAS)

Experiències i pors del moment més desitjat.

laiabt
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 24, 2015 6:35 pm

Opinions recents part a l'Hospital de BArcelona (SCIAS)

EntradaAutor: laiabt » dv. jul. 24, 2015 6:52 pm

Bona tarda,

Estic buscant opinions recents de parts a l'Hospital de Barcelona, ja que en breu tindré el meu primer fill i vull parir allà.

Abans de quedar-me embarassada, em vaig disposar a buscar un ginecòleg que a part de portar l'embaràs també m'atengués durant el procés de part i que respectés les decisions de la futura mamà.

Em vaig decidir pel doctor Guillem *Hernandez en llegir moltíssimes opinions i veure les opcions que la meva mútua em donava.

Les matrones que treballen amb ell a l'Hospital de Barcelona són Carme Reig i Maria Antonia *Mendiny. He parlat amb elles i els he exposat els meus dubtes i els meus desitjos de com vull que sigui el meu part, el qual vull que sigui respectat però sense posar impediments als professionals que m'ajudin durant el procés.

He llegit moltes opinions però cap recent i m'agradaria que si alguna ha parit recentment en aquest Hospital i ha coincidit amb alguna d'aquestes matrones m'expliqui la seva experiència.

Gràcies
Nonimaki
Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 08, 2015 11:59 pm

Re: Opinions recents part a l'Hospital de BArcelona (SCIAS)

EntradaAutor: Nonimaki » dl. jul. 27, 2015 12:38 am

Hola laiabt!!
Enhorabona per la teva propera maternitat!
Jo fa just un any que vaig donar a llum a l'hospital de BCN i n'estic molt contenta. Per complicacions al final de l'embaràs, em van haver d'induïr el part i malhauradament, el nen no va voler baixar, malgrat que vaig aguantar sense epi fins al final i que em vaig moure tota l'estona per intentar encaixar-lo. La meva matrona va ser la Maria Antonia i el tracte va ser molt bo, va respectar les meves decisions de no epi i em va deixar posarme dreta i intentar trobar la millor postura per a ajudar al nen. Després de sis hores d'inducció, i veient que el meu petit seguia al mateix lloc que abans de començar, la meva gine va decidir fer cessària i jo hi vaig estar d'acord ( suposo que si no haguèssin sorgit els problemes i no m'havèssin hagut d'induir, el nen haguès nascut quan ell ho decidís i el part haguès rodat tot sol, però això no ho sabré mai i el que tenia i tinc claríssim és que el primer era el seu benestar.) Perdona pel totxo que m'ha sortit, però crec que la meva experiència et pot ser útil per a que estiguis més tranquila i que vegis que fins i tot en un part no idílic (jo no m'ho esperava pas i haguès intentat part natural) tant l'hospital com el seu personal em van deixar molt bon record. I el més important, el nen va nèixer molt sà i m'el van posar amb mi i el seu pare des del primer moment!!! :). Que tinguis un molt bon part!
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dl. jul. 27, 2015 12:56 pm

Hola,

ja fa sis mesos que va néixer el meu fill petit. Per motius que no venen al cas, va ser cessària programada. Van deixar entrar al pare amb càmara de fotos, em van posar el nen tan a sobre com es pot i la llevadora el va deixar al costat meu tant com van poder (se l'han de mirar). L'anestesista mooolt bé, molt atent i em vaig sentir en un part, tot i ser cessària.

Quan estava a punt de complir la data prevista de part, vaig trucar per consultar dubtes i la llevadora responsable va ser mooolt amable i em va donar molt consol i molta tranquilitat.

De l'estada no tinc cap comentari que no sigui positiu. Les infermeres del niu i la resta són atentes, amables i sol.lícites. M'encanta que el pare no hagi de marxar per menjar, es queda a l'habitació. I et donen bolquers, alcohol pel melic, gases, empapadors per canviar a sobre el nen, mostres de purelan pels mugrons, compreses postpart, la faixa post cessària... i crec que havíem de portar tovalloletes.

No tinc previst tenir un tercer embaràs, però si ho fes repetiria segur.
laiabt
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 24, 2015 6:35 pm

EntradaAutor: laiabt » dl. jul. 27, 2015 6:11 pm

Moltes gràcies per explicar-me les vostres experiències, la veritat que són de gran ajuda, ja que havia llegit molt bons comentaris respecte el part, l'equip, l'atenció i l'estada a l'hospital però volia saber d'experiències recents.

Nonimaki vaig parlar per telèfon amb Maria Antonia i em va semblar una persona encantadora en tot moment, em va transmetre molt bon rotllo i molta serenitat. Encara que, si el meu bebè es vol avançar (estic de 38 setmanes), qui m'atendrà serà Carme Reig perquè Maria Antonia estarà de vacances, així que quan vaig trucar per realitzar la visita a les instal·lacions, vaig decidir fer-ho quan estigués Carme i conèixer-la personalment i la impressió que em va donar va ser la mateixa que vaig tenir per telèfon amb Maria Antonia.

Li vaig exposar que volia un part vaginal i respectat però que estava convençuda que demanaria epidural, encara que també li vaig exposar que al ser primeriza no sabia si ho toleraria o no, però com sempre hi ha temps de posar-la... Li vaig exposar el tema d'aplicar oxcitocina, el realitzar una cesària, etc... recalcant que no volia que fessin les coses per agilitar el procés però que si veien que no avançava que no posaria en risc la vida del meu bebè ni les decisions dels professionals, que per això estan, però sempre explicant-me i preguntant-me el que anaven o no a fer i que em deixessin decidir.

Jellwill2 espero que estiguis gaudint molt del teu bebè i que hagis tingut una molt bona recuperació. Gràcies per exposar la teva experiència i per les dades que has aportat sobre el que ofereixen a l'Hospital. Veig que no hi ha molta, per no dir gens, de diferència amb els comentaris que he llegit d'anteriors anys.

Ara nomès toca esperar a l'arribada de Bruno <:-< i explicar-vos com va ser tot :love:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::