Teknon

Salut, dubtes i preparatius.
Nena33
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 17, 2021 8:04 pm

Teknon

EntradaAutor: Nena33 » dl. maig 17, 2021 8:23 pm

Hola a tots/totes!!

Estic embarassada de 12 setmanes i m'agradaria saber experiéncies de dones que hagin portat el seu embaràs a la clínica teknon.
Actualment estic portant l'embaràs per la SS a la maternitat i al hospital Cima de Sanitas (la meva mútua), peró tinc molt clar que no vull parir a la Cima...la vaig triar pq em queda aprop del treball i té parking just al costat peró no m'agrada el tracte en general...He sentit coses bones de la teknon, pero de mares que van tenir els bebés fa temps i ningú proper que fagi poc temps.
Quedo a l'espera de la vostra info!!
Gràcies per adelantat!
Pometa47
Entrades: 1
Membre des de: dv. maig 21, 2021 10:40 pm

Re: Teknon

EntradaAutor: Pometa47 » dv. maig 21, 2021 11:10 pm

Hola Nena33!

És la primera vegada que escric aquí, i m'he animat al veure el teu post. Et comento: jo vaig parir a la Teknon l'agost de l'any passat i va ser HORRIBLE. T'explico la meva experiència...

Amb això del COVID em feia por anar a la pública i vaig mirar la privada. Em va portar el doctor Sant Feliu, un home molt sec i que mai és va aprendre que jo era mare soltera...

Al final em van programar el part per les 41 setmanes i per protocol tres dies abans em van fer la prova COVID i aquí ve el malson: vaig ser positiu (Sense cap símptoma).

El mateix dimarts de fer ingrés, em comuniquen que sóc COVID i és fan un lió amb el protocol. Que si puc acompanyant... que si no... Que vale però que és faci la prova... En fi, anem amb la meva tia a la Teknon perquè li facin la prova i allà em comencen a cridar i no exagero gens que què faig fora de casa quan sóc COVID (amb tot el passadis mirant). En fi, els importa tres pepinos que a mi magafi un atac d'ansietat i que a tres hores d'ingressar pel part no puguin dir-me si em poden acompanyar...

La història segueix: marxo a casa i el doctor Sant Feliu em truca i em diu així tal qual que com que no tinc marit que no em pot acompanyar ningú. Em carrego de valor i vaig a la clínica sola. He de dir que a l'hora de l'ingres vaig estar esperant 30 minuts a la porta urgències perquè no sabien a on em ficarien (és curiós que ara no els molestes que tingués COVID)...

Del part prefereixo no parlar... Vaig estar en una mena de cambra amb les parets tacades de no sé qué era i en una camilla molt incòmode. Per sort no van haver-hi complicacions però no em van deixar fer el pell amb pell i van tenir el meu fill aïllat (em trenca el cor saber que va néixer sense que ningú el pogués petonejar).

Finalment i per no fotre molt de rotllo, vull compartir el tracte nefast que vaig rebre en el postpart. Em pujen a planta, com sóc COVID gairebé ni entren a veurens, no van mirar si tenia llet, no netajaven l'habitació, no em van canviar ni els llençols... i lo pitjor es que no van atendre el meu fill. Vaig parir en dimecres i divendres marxaven a casa... Jo notava que el nen no estava bé, però per ser COVID preferien contestarme per telefon en comptes de visitar el nen a l'habitació. L'únic cop que ens van visitar els hi va preocupar més que jo portés la doble mascareta que res més...

Total que el diumenge el meu fill estava fatal, molt groc de pell i plorava com si el matessin. Vaig anar a Sant Joan de Déu i allà ens van confirmar que el nen tenia deshidratació perquè jo no tenia res de llet, havia perdut 500 grams i tenia una infecció d'orina. Vam estar ingressats 10 dies, i vaig estar ENCANTADA amb la humanitat i tendresa amb que ens van tractar. Al final el meu fill és va recuperar perfectament.

No vaig anar a la revisió de la Teknon i ni tan sols van tenir el valor de trucar per saber com anava tot.

La meva conclusió: a la privada si tens un cas senzill segurament et tractaran de meravella... Però si hi ha complicacions miraran la part econòmica i no tu com a persona.

Jo no ho recomano a ningú.

Un petó i molta sort amb l'embaràs !
Nena33
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. maig 17, 2021 8:04 pm

Re: Teknon

EntradaAutor: Nena33 » ds. maig 22, 2021 6:43 am

Hola pometa!

En primer lloc gràcies per contestar! I en segon lloc sento molt la teva mala experiència...suposo q et van posar a la pitjor habitació i a sobre sense la atenció que merexieu...i sola! No em puc imaginar com et sentiries...
He mirat en altres llocs opinions i la veritat que no vaig llegir coses molt bones...
Crec que encara que ens queixem de la sanitat pública, realment on em sento més segura és a la pública...està clar que tenim llistes d'espera interminables, acumulació de pacients, etz...peró quan vaig a la privada sento desconfiança sobretot per la joventut que solen tenir els metges...

Gràcies per compartir-ho!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::